• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09110000-3- Тверде паливо (вугілля кам'яне: ДГ(13-100) або еквівалент- 600 тонн; ГЖП (25-100) або еквівалент- 260 тонн)

Торги відмінено

4 208 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 040.60 UAH
Період оскарження: 10.12.2018 15:07 - 06.01.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на незаконні дії тендерного комітету

Номер: 976b5807109f474289db19919488ddcf
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-10-000639-a.c4
Назва: Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2019 18:34
Дата виконання рішення Замовником: 01.03.2019 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник дискваліфікував (відхилив) тендерну пропозицію учасника ТОВ "Євроальянс ЛТД", враховуючи результат рішення колегії АМКУ з розгляду скраг
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Морозов Олександр Вікторович paluvtorg@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику про усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 0b5e2faabd2c4d0ba3c078c0c374d625
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-10-000639-a.c3
Назва: Вимога Замовнику про усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Задля забезпечення виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємо увагу Замовника на наступне: • Щодо тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" (надалі – Учасник): У складі тендерної пропозиції Учасником надано наступні документи (згідно реєстру документів): 01. Довідка про наявність обладнання 02. Довідка про наявність працівників 03. Довідка про виконнання аналогічного договору 05. Інформація про форму оподаткування та ПДВ 06. Тендерна пропозиція 07. Довідки по статті 17 08. Витяг з ЄДР 31.12.2018 10. Виписка з протоколу загальних зборів учасників 11. Інформація про субпідрядників 12. Проект договору 13. Довідка про учасника 14. Довідка про захист персональних даних 19. Довідка про особу, уповноважену на підписання договору 30. Інформація про необхідні ТЯКХТ 31. Технічна специфікація 35. Гарантійний лист про те, що вугілля буде без сміття 36. Гарантійний лист про дослідження вугілля 38. Інформація про автотранспорт, яким здійснювалося постачання 41. Гарантійний лист про зважування вугілля 42. Довідка про характеристики вугілля, що пропонується до постачання 45. Інформація про наявність вугілля на складі 47. Довідка про захист довкілля Вказані документи не містять власноручного підпису уповноваженої особи Учасника, а містить факсимільне відтворення підпису. Ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу України, передбачено, використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Згідно положень ст. 12 Закону України «Про електронну комерцію» якщо відповідно до акта цивільного законодавства або за домовленістю сторін електронний правочин має бути підписаний сторонами, моментом його підписання є використання: - аналога власноручного підпису (факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання, іншого аналога власноручного підпису) за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідних аналогів власноручних підписів. Крім того, є ділова практика щодо розроблення документів, які б регламентували порядок використання факсиміле. Порядок використання факсиміле встановлюється в інструкції, де зазначається, яка особа має право на підписання документів за допомогою факсиміле, визначається, які документи можливо підписувати за допомогою факсиміле, порядок зберігання факсиміле. Крім того, наказом визначається особа, що буде відповідальною за використання та зберігання факсиміле. Позиція судів підтверджує практику щодо використання факсиміле з попередньою згодою сторін на використання факсиміле. З вищесказаного випливає висновок, що документи можуть бути оформлені за допомогою факсиміле – за умови, якщо між сторонами укладено договір, в якому прописана можливість використання факсиміле та міститься зразок відповідного аналога власноручного підпису особи, аналог підпису якої планується використовувати. Використання факсиміле повинно бути врегульовано наказом та інструкцією використання на підприємстві. З документів які надані Учасником не відомо ким було проставлено підпис та чий підпис відтворено за допомогою факсиміле. Учасником не надано ані наказу, ані листа-пояснення – ЖОДНОГО документу, який би підтверджував законність використання факсиміле у документах. Не надано і зразку оригінального підпису уповноваженої особи Учасника. Крім того звертаємо вашу увагу, що на багатьох документах підпис знаходиться в одному місці на печатці Учасник (ідентично розміщено факсимільний підпис на печатці), отже виникає сумніви, що даний документ дійсно існує у паперовій формі та підписаний, а не підпис з печаткою накладено на документи, які надані у складі тендерної пропозиції та які вимагаються тендерною документацією. Крім того, тендерна документація та проект договору Замовника не містить згоди Замовника про використання Сторонами факсиміле. Натомість і на проекті договору Учасником використано факсиміле, з невідомих причин. Враховуючи вищевикладене, можна дійти висновку, що Учасником порушено вимоги тендерної документації, адже документи надані Учасником у складі тендерної пропозиції підписані з порушенням законодавства України. Не відомо ким та яким способом використовувалася факсимільний підпис, чи було відомо посадовій особі Учасника про таке використання факсиміле, також, не можна встановити зв’язок між уповноваженою особою та даним факсимільним підписом, т.к. зразок підпису – відсутній, Угода Сторін про використання факсимільного підпису – відсутня. Документи, які подані Учасником у складі тендерної пропозиції можна вважати не поданими, т.к. вони вчинені з порушенням чинного законодавства України. Крім того, Учасником подано документи, що повідку вагів, звертаємо увагу, що ручкою прописано, що повірка відбулась 17.01.2018 року, Станом на 18.01.2019 року – дата аукціону, строк дії повірки скінчився. Відповідно до вимог ДСТУ 2708-99, повірка вагів здійснюється раз на рік. Крім того, печатка- штамп, яка підтверджує повірку вагів не чітка та не можливо прочитати які знаки вона містить. На штампі повинна бути цифра 8, яка підтверджує проведення повірки вагів у 2018 року, та вказано квартал, в якому проводилась повірка вагів. Данні не можливо прочитати на штампі, отже є сумніви щодо повірки вагів у 2018 році. Крім того, на момент проведення аукціону ваги вже були не повірені і не відомо на яких вагах буде зважувати вугілля Учасник, адже тендерною документацією встановлено вимогу, щодо повірки вагів. Також, Учасником надано не завірені копії Сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик, як того вимагає тендерна документація – відсутній підпис та ініціали уповноваженої особи власника вказаних Сертифікатів. П. 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання - копії чинних на дату подання тендерних пропозицій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик товару, виданих ДП "УкрНДІвуглезбагачення" або ТК-92 "Вугілля та продукти його перероблення" на запропоновані марки вугілля, що є предметом закупівлі, завірених власником даних сертифікатів. Згідно чинного законодавства України, належно завірений документ повинен містити: підпис, ініціали особи, яка завіряє документ та печатку (у разі здійснення діяльності з печаткою). Також, Звертаємо увагу Замовника на судові справи даного Учасника у сфері державних закупівель, як у кримінальних так і господарських які тривають з 2018 року. Рішення з ДРСР додаються. На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України ВИМАГАЄМО : 1. Дискваліфікувати ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" на підставі виявлених порушень чинного законодавства України та ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Перейти до розгляду наступних тендерних пропозиції Учасників. 3. Завершити закупівлю, відповідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник розглянув Ваше звернення за роз"ясненнями, причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Євроальянс ЛТД", згідно тендерної документації не виявлено.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Дискримінаційні вимоги

Номер: e24364900529437099bc5226a5fe8ba2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-10-000639-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації замовника
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.01.2019 17:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.01.2019 17:26
Автор: ООО "ТРЕЙДІНГ ВІП КОМПАНІ", Екатерина Логашева +380502253399 katya_logasheva@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5bd2d68cef70449388ce1a7ea1b11d6e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-10-000639-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: помилка
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.12.2018 09:37
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.12.2018 16:20
Автор: ООО "ТРЕЙДІНГ ВІП КОМПАНІ", Екатерина Логашева +380502253399 katya_logasheva@ukr.net