• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)

Завершена

102 866.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 514.00 UAH
Період оскарження: 23.02.2019 10:12 - 28.02.2019 16:00
Вимога
Відхилено

на кваліфікацію

Номер: c81d057c069741378016868208455c5e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-23-000011-b.b2
Назва: на кваліфікацію
Вимога:
Учасником ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" було внесено зміни до пропозиції (картриджи до ручок Parker) після кінцевого строку подання пропозицій та після нашої скарги, що суперечіть умовам закупівлі згідно документації Замовника. та є прямим порушенням Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. п.10.1. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. До тогож технічні характеристики паперу Tecnis copier нижчі ніж вимагались (непрозорість 90 замість 91, білизна 146 замість 150). Обрання переможцем ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" суперечить принципам здійснення допорогових закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможця, У разі Вашої бездіяльності Ми будемо вимушені залишити негативний відгук та подати скаргу на https://dozorro.org , а також до відповідних контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, тобто використання електронної системи закупівель під час проведення допорогових закупівель це виключно право, а не обов'язок замовника. Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Директ офіс сервіс», повідомляємо, що тендерний комітет розглянув його пропозицію на відповідність вимогам Замовника та виявив, що даний учасник надав копії всіх документів, що були визначені Замовником, пропозиція ТОВ «Директ офіс сервіс» відповідає вимогам Замовника, наявні всі необхідні позиції товару. При цьому необхідно зауважити, що в пропозиції скаржника стікери - закладки кольорові замінені на скріпки, тобто запропоновано зовсім інший товар, який не є аналогічним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

на кваліфікацію

Номер: ced6089537194644b9baa56376ce33f9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-23-000011-b.a1
Назва: на кваліфікацію
Вимога:
Пропозиція ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" не відповідає технічним та якісним вимогам закупівлі, а саме: 1. папір ксероксний А4 пропонується Tecnis copier який виготовлено в Росії (країна до якої застосовано санкції), п.23 Картриджі змінні до ручок Parker пропонується стріжень кульковий Economix. Просимо Замовника звернути увагу під час оцінки пропозиції Учасника "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до оголошення про проведення закупівлі Замовником буде дискваліфіковано Учасника до якого застосовані персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з рішеннями Ради національної безпеки і оборони України та іншими нормативно-правовими актами прийнятими відповідно до Закону України «Про санкції», до учасника ТОВ "Директ Офіс Сервіс" санкції не застосовувались, пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника.
Статус вимоги: Відхилено