-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючи засоби
Завершена
35 202.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 176.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 176.01 UAH
Період оскарження:
05.03.2019 16:17 - 06.03.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
упереджені дії замовника
Номер:
42caa40388fb49859923487e6042ec80
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-05-002414-a.a2
Назва:
упереджені дії замовника
Вимога:
Це ви за власні кошти можете закуповувати , що хочете, а за державні повинні дотримуватись законів, а не грабувати країну. За такі закупівлі Замовник , тобто головний лікар повинен нести відповідальність, тому ми саме йому направимо лист-звернення , за роз'ясненням , чому обираються засоби за корупційними цінами.Замовник-корупціонер провів чергову закупівлю у "свого" постачальника, після чого посадові особи отримають 50% хабаря від вартості закупівлі. Спочатку корупціонер прописав в документації торгів вимоги до предмету закупівлі, які містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства, потім вирішив, що взагалі й не збирається розглядати еквіваленти. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, департаменту ОЗ та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Така різниця в сумі закупівлі це зневага до всієї системи, ви на всю країну відверто показуєте нехтування закону та розростання корупції як ракової пухлини. Такого відвертого ігнору ще не було, жодного пояснення не відповідності і різниця в 50% . Ганьба.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2019 17:51
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
56fd021b8174418eb7e2dda95ca64417
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-05-002414-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
упереджені дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- ЦПМСД 2 м. Київ.pdf 06.03.2019 09:06
Дата подачі:
06.03.2019 09:06
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі.
Після розгляду Вашої вимоги щодо змін в документації на закупівлю повідомляємо Вам наступне:
В частини 1 Статті 2 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» визначено, що Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
В інших випадках замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товарів.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що наказ № 35 від 13.04.2016 року ДП «Прозорро» є локальним нормативно-правовим актом та поширюється лише на ДП «Прозорро» (ДП «Зовнішторгвидав України» було перейменовано на ДП «Прозорро»).
Але в наказі № 35 від 13.04.2016 року ДП «Прозорро» також визначено:
- п.6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
- п.6.4.У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Таким чином, під час здійснення допорогових закупівель замовник, у вимогах до предмета закупівлі, має право зазначити посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів та послуг) або виробника. При цьому замовник може на власний розсуд (але не зобов’язаний) вказати аналоги та/або еквіваленти.
Враховуючи вищенаведене, замовником повністю дотримані вимоги чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено