• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Деззасіб

Кваліфікаційні вимоги до учасників та технічні характеристики предмету закупівлі - відповідно до Документації (додається)

Завершена

62 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2019 11:36 - 28.02.2019 16:00
Вимога
Вирішена

щодо відповіді...

Номер: d833550fdb17486b9a0379b48e60d950
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-000452-c.a6
Назва: щодо відповіді...
Вимога:
Враховуючи безглуздість аргументів цього замовника-хабарника, небажання економити бюджетні кошти, явний корупційний зговір зі своїм постачальником, ми направляємо листи до вказаних у попередніх вимогах контролюючі органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ще раз повторюємо - це Ваше право і ми не заважаємо Вам ним скористатись.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замовника!

Номер: a3fa33d38b48406b90e352085759405d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-000452-c.a5
Назва: Щодо відповіді Замовника!
Вимога:
Шановний! Ще раз акцентуємо увагу, що ви не звернулися до нас за підтвердженням інформації щодо використання засобу для дезінфекції води, фруктів, овочів. Методичні вказівки відправлені на вашу електрону пошту за НАШОЮ ініциативою. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, термін зберігання робочих розчинів (ніхто не зберігає робочі розчини більше доби!!!! Який Ви ПСО виробів медичного призначення робите в економічному університеті! Не Ганьбиться!), виписані режими використання, властиві тільки зазначеному в документації засобу. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, технічні вимоги є ті, які прописані в документації! Запропонований Вами товар не відповідає цим вимогам! Все решта - це Ваші домисли, безпідставні звинувачення і тон спілкування, який, враховуючи публічність, позиціонує Вас як недобросовісного учасника. Ще раз повторюємо, наказ ДП "Зовнішторгвидав України", на який Ви посилаєтесь є неюстованим документом і по своїй суті не відповідає тим функціям, які покладені на офіційний портал УО відповідно до наказу МЕРТУ, а отже не може прирівнюватись до норм Закону України "Про публічні закупівлі" як цього хочете Ви і може носити виключно рекомендаційний характер. Сам факт оголошення допорогової закупівлі, а не укладення прямого договору із подальшим оприлюдненням звіту про укладення договору вже відображає дотримання принципів закупівель, в порушенні яких Ви нас звинувачуєте. Маєте іншу думку - це Ваше право і можете відстоювати його у відповідних інстанціях, а рішення замовника від цього не зміниться.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 3d52c5c4cf924df392c6356f4d66422c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-000452-c.a4
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції свідчить або про відсутність фаху у посадових осіб Замовника, які приймають рішення, або про "корупційну" домовленість з заздалегідь обраним у переможці Учасником! Щодо фасування. Замовник закуповує 336 кг. дезінфікуючого засобу. Ми пропонуємо 336 кг. В чому невідповідність??? Щодо невідповідності зберігання робочого розчину. Шановний, в документації відсутня вимога щодо зберігання саме робочого розчину. Ви не маєте права дискваліфікувати за невідповідність вимозі, якої не існує! Щодо відсутності режиму дезінфекції овочів, фруктів, яєць, води, ємностей для води. Не робіть поспішно висновки.... За отримання додаткової інформації Замовник має право звернутися до Учасника. Окремі методичні вказівки з зазначеними режимами ми відправили на вашу електронну пошту. Далі, Замовник зазначив, що вміст діючих речовин нижчий за вимогу документації. Це ствердження не відповідає дійсності. Документацією вимагалося. що вміст миючих речовин повинен становити не менше 30%. Вміст миючих речовин (бікарбонат натрію та карбонат натрію) в засобі "Санідез" становить - 35%. Читайте уважно надані методичні вказівки! Щодо ствердження, що ми ненадали детальне обгрунтування еквівалентності запропонованого засобу. Вимога була така: разі подання еквівалентів обов’язково надати детальне обгрунтування відповідності запропонованого товару медико-технічним вимогам, з описом основних складових діючих речовин; розрахунок еквівалентної кількості запропонованого товару по діючій речовині та технічний регламент на такі препарати для підтвердження якісних вимог товару. Ми надали в таблиці кількость запропонованого товару по діючій речовині , а склад прописаний в наданих методичних вказівках, про що ми теж вказали в таблиці. Ствердження про те, що в нашому засобу занадто більший вміст трихлорізоціанурової кислоти, ніж вимагала документація - не відповідає дійсності. Документацією передбачався вміст - не менше 43%. В запропонованому нами засобі -55%, що повністю відповідає вимозі документації. Вивід Замовника про те що, такий вміст трихлорізоціанурової кислоти буде негативно впливати на розчинність засобу - ахінея повна, ні чим не обгрунтовується. В наданих методичних вказівках (п. 1.4) чітко вказно, що засіб розчиняється протягом 3 хв! Таким чином ми чітко розуміємо, що жоден з аргументів відхилення не є дійсним. Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Щодо вимоги про фасування - незручність виккористання запропонованого Вами аналогу - 1,5 таблетки на 10 л. робочого розчину з коцентрацією 0,015% (п. 7 технічних характеристик); Щодо терміну зберігання активного розчину - відповідно до п. 8 технічних характеристик він має бути не менше 5 діб, а для запропонованого Вами аналогу - всього 3 доби (в той час як той самий Біохлор - 15 діб, що в цілих 5 разів більше!); Щодо дезінфекції питної води - в запропонованих Вами документах ніде не згадувалось про таку можливість, так само і підстав для звернення за додатковою інформацією не було, оскільки і Методичні вказівки, і висновок СЕЕ, і свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу були надані в складі цінової пропозиції; щодо концентрації речових, які покращують робочі властивості активного розчину - ми ніде не зазначили, що запропонований Вами аналог не відповідає передбаченим умовам, а порівнювали запропоновані учасниками деззасоби; щодо обгрунтування відповідності запропонованого аналогу - в жодному із наданих Вами документів не міститься ДЕТАЛЬНОГО обгрунтування чи порівняння властивостей запропонованого Вами аналогу передбаченим вимогам і, тим більше, немає розрахунку еквівалентної кількості запропонованого товару по діючій речовині. Враховуючи всі ці обставини, запропонований Вами препарат можна вважати швидше аналогом а не еквівалентом. Саме тому, всі Ваші погрози і тон спілкування є безпідставними, оскільки, зважаючи на вид основної діяльності, пов'язаних із контакуванням із обробленими поверхнями тисяч студентів, ми ставмо за ціль закупити товар, яких би найбільше поєднував в собі параметри "ціна/ефективність/якість". А право звертатись до будь-яких контролюючих органів у Вас ніхто не заберає - можете його сміливо реалізувати!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Інформуємо про невідповідність пропонованого товару до бажаного.

Номер: aa6ee6f213cb42d683b8fb335a279041
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-000452-c.a3
Назва: Інформуємо про невідповідність пропонованого товару до бажаного.
Вимога:
Учасник пропонує товар що не відповідає бажаному ані за складом ( містить трихлорізаціанурову кислоту) ,ані за формою - массса таблетки 2 гр(згідно сертифікату) , проти заявлених 3,65 гр. у техніко -економічному обгрунтуванні , ані за фасуванням - у випадку надання 300 таблеток вага буде 600 грам , взамін 1 кг. А також за рядом технічних характеристик ,у тому числі щодо наявності інших компонентів ,саморозчинності , тощо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! В процесі розгляду пропозиції учасника на предмет її відповідності технічним вимогам Ваші зауваження обов'язково будуть враховані і вивчені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді!

Номер: 78ed7cdb15204fd4970288128740832f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-000452-c.a2
Назва: Щодо відповіді!
Вимога:
Шановний! таку нефахову нісенітницю вам краще не писати! Саме положення Закону України про публічні закупівлі та Наказ №35 Зовнішторгвидав України регулюють допорогові закупівлі! Який рекомендаційний характер??? Що ви пишите? Стосовно рекомендацій санепідем станції. Ви, мабуть, забули,що вже 2 роки такої служби не існує в Україні? В жодному Наказі МОЗ не зазначено про ротацію дезіфіекційних засобів. Це Ваші власні вигадки? Чи вам неіснуюча санепідемстанція прописує торгові марки засобів, які треба закуповувати? Якщо дискримінаційні вимоги не будуть прибрані, ми направимо лист до Державної аудиторської служби з своїм баченням цієї ситуації. А бачення таке, що в цій закупівлі чітко простежується корупційний зговір посадових осіб Замовника з Учасником, чия продукція прописана в документації. І ми знаємо з яким!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тільки щоб відсіяти всі підозри на нашу адресу, виправили технічне завдання (ще раз повторюємо - нам ніхто не забороняє укласти прямий договір, але ми свідомо оголосили допорогову закупівлю!), І перш ніж безпідставно звинувачувати і лякати погрозами - спочатку самі ознайомтесь із позицією ДАСУ по даному питанню!
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: d58c3f3e1fe9413db9b179eaf0336e2b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-000452-c.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певній торговій марці, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Доводимо до Вашого відома той факт, що єдиним нормативно-правовим документом, який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі - Закон). А в частині регулювання саме т. з. допорогових закупівель Законом передбачена тільки узагальнена норма про дотримання принципів здійснення пудблічних закупівель. Що стосується наказу ДП "Зовнішторгвидав України" № 35, про який Ви згадували у Вашій вимозі, просимо врахувати, що відповідно до Закону, Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень є Міністерство економічного розвитку та торгівлі України, а державне підприємство "Прозорро" як правонаступник ДП “Зовнішторгвидав України” є лише відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення офіційного веб-порталу Уповноваженого органу (наказ МЕРТУ № 473 від 18.03.2016 р.). Тому рішення цього державного підприємства можуть мати максимум рекомендаційний характер і жодним чином не можуть диктувати певні зобов'язання для замовників. Крім того, при формуванні технічних вимог до предмету закупівлі було враховано рекомендації Санепідемстанції щодо почергового використання дезінфікуючих засобів. Таким чином, враховуючи наведене вище, всі Ваші звинувачення в застосуванні дискримінаційних вимог вважаємо необгрунтованими. Тим більше, що сам факт оголошення закупівлі через систему електронних закупівель, а не укладення прямого договору, вже є фактом дотримання принципів здійснення публічних закупівель да данному етапі проведення закупівлі, зокрема забезпечення відкритості і прозорості закупівлі та забезпечення добросовісної конкуренції щодо конкретного товару, який є предметом цієї закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні