• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

ДПТ індустріального парку «Київська бізнес-гавань» у Деснянському районі (420 га)

ВИТЯГ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: Для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям: - наявність рекомендаційних листів з організацій, яким надавались аналогічні послуги за 2013-2016 рік (із зазначенням замовників, найменування послуг та строків виконання); - наявність актів виконаних робіт з організацій, яким надавались аналогічні послуги за 2013-2016 рік (надаються належним чином завірені копії); - досвід у створенні детальних планів територій (надається довідка в довільній формі з коротким описом змісту); - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надається довідка в довільній формі з обов’язковим зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, освіта, посада, стаж та/або досвід роботи); - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (надається довідка в довільній формі); - наявність фінансової спроможності (надаються копії балансу за останній звітний період, звіту про фінансові результати за останній звітний період, звіту про рух грошових коштів (за наявності); оригінал довідки з обслуговуючого банку (банку, через який буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка видана не раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, оригінал довідки з обслуговуючого банку (банку, який видав забезпечення пропозиції конкурсних торгів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датованої не більше 30-ти календарних днів давнини відносно дати розкриття (Надається у випадку, якщо забезпечення пропозиції конкурсних торгів отримано в іншому банку (не в банку, через який буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту)), яка видана не раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. ІНШІ ВИМОГИ: - учасник має провадити господарську діяльність відповідно до положень його статуту (надається копія статуту); - сплата податків і зборів, обов’язкових платежів, у тому числі єдиного соціального внеску: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ); копія свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку); - учасник не зареєстрований в офшорній зоні (перелік офшорних зон встановлений Кабінетом Міністрів України): довідка в довільній формі про те, що учасник не зареєстрований в офшорній зоні. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, повинен подати замовнику оригінал довідки, про відсутність заборгованості перед Державною фіскальною службою України, яка повинна бути дійсною на дату розкриття або більш пізню дату. СТРОК ПОСТАВКИ ПОСЛУГИ 2016-2017 рр. та згідно календарного плану (додаток 4 до Тендерної документації ).

Завершена

950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2016 14:30 - 20.08.2016 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на рішення Замовника про визначення переможця закупівлі UA-2016-08-05-000282-c

Номер: ac7822a5b386454983767ea21dc0ff1f
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-05-000282-c.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника про визначення переможця закупівлі UA-2016-08-05-000282-c
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Замовник: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 01001, м. Київ, вул.Хрещатик, 32 код ЄДРПОУ 26345558 Учасник (Скаржник): Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32 код ЄДРПОУ 26314687 Скарга на рішення Замовника про визначення переможця закупівлі UA-2016-08-05-000282-c (Код 71.11.3 за ДК 016-2010 Послуги щодо планування міських і сільських поселень (код 71200000-0 за ДК 021:2015 – Архітектурні та супутні послуги) («ДПТ індустріального парку «Київська бізнес-гавань» у Деснянському районі (420 га)») 28 вересня 2016 р. Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу рішення щодо визначення переможця по закупівлі UA-2016-08-05-000282-c - ДПТ індустріального парку «Київська бізнес-гавань» у Деснянському районі (420 га), в якій також брала участь наша організація. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 27.09.2016 р. №31 переможцем зазначеної закупівлі визначено Приватне підприємство «Інститут Урбаністики». Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації закупівлі та вимог ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначаються інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів. Відповідно до п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерної документації тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) фінансової установи за допомогою програмного комплексу ІІТ Користувач ЦСК-1. Відповідно до п. 5 зазначеного розділу тендерної документації для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям: - наявність рекомендаційних листів з організацій, яким надавались аналогічні послуги за 2013-2016 рік. До пропозиції ПП «Інститут Урбаністики» додана банківська гарантія (файл Бізнес-гавань_Гарантія.pdf) без накладення електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) фінансової установи – не додано файлу ЕЦП (.p7s або будь-якого іншого), в тексті гарантії зазначається, що достовірність ЕЦП можна перевірити на сайті ПАТ «КБ «Приватбанк» https://acsk.privatbank.ua/main - результати перевірки файлу Бізнес-гавань_Гарантія.pdf на вказаному сайті: Документ не підписаний (на підтвердження чого додається скрін-шот з результатами перевірки – файл перевірка.jpg). Рекомендаційних листів з організацій, яким надавались аналогічні послуги за 2013-2016 рік до пропозиції ПП «Інститут Урбаністики» не додано. (зазначене також відмічено в протоколі щодо визначення переможця від 27.09.2016 р. №31). Відповідно до вимог ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначені факти свідчать про наявність безумовних підстав для відхилення пропозиції ПП «Інститут Урбаністики» відповідно до вимог ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки Замовником не враховані зазначені обставини при прийнятті рішення про визначення переможця, вважаємо, що ним порушено наші права та законні інтереси учасника процедури закупівлі, що за результатами аукціону подав належно оформлену тендерну пропозицію, наступну з переліку учасників, що є найбільш економічно вигідною. Враховуючи викладене, на підставі положень ст.ст. 18, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Приватного підприємства «Інститут Урбаністики» переможцем закупівлі UA-2016-08-05-000282-c, як таке, що прийняте не у відповідності до вимог законодавства; 3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства «Інститут Урбаністики» в закупівлі UA-2016-08-05-000282-c на підставі ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатки: 1. Результати перевірки банківської гарантії, виданої ПП «Інститут Урбаністики» (файл перевірка.jpg); 2. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (файли платіжне доручення1.pdf платіжне доручення2.pdf).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: В зв'язку зі зміною обставин, що призвело до відсутності предмету спору (детальніше викладено у заяві про відкликання скарги).
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 19.10.2016 11:55
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.10.2016 18:30
Автор: Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва», Броневицький Сергій Петрович 067-462-05-04 kyivgenplan@gmail.com http://kievgenplan.grad.gov.ua/