• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Завершена

1 588 890.51 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 888.91 UAH
Період оскарження: 11.02.2019 16:54 - 22.02.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: 764213da74d74b579a0aa51e79213a34
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002642-b.a2
Назва: СКАРГА
Скарга:
незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.03.2019 14:57
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Морозов Олександр Вікторович paluvtorg@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 68994f3ce8f140c4bb551f9c6ab9e825
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-002642-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДП «Прозоро» за посиланнямhttps://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-11-002642-b розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі Відділом освіти, молоді та спорту Березівської районної державної адміністрації – ДК 021:2015: 09120000-6 газове паливо (природний газ). Переможцем торгів визначено ТОВ «Одесагаз-постачання», як Учасника, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію. Проте, Замовником при оприлюднені наміру укласти договір не враховано те, що Учасником подано неналежні документи, що є підставою для дискваліфікації Учасника. Бездіяльність Замовника з перевірки документів ТОВ «Одесагаз-постачання» порушує інтереси інших учасників та принципу проведення публічних торгів. Так, ТОВ «Одесагаз-постачання» надано з порушенням Тендерної документації Замовника: - Лист-відгук по аналогічному договору укладеного із санаторієм «Одеса», подано замість оригіналу копію. - Довідка про додержання вимог Закону «Про публічні закупівлі», а саме статті 17 Закону не містить вихідного номеру та дати. - У довідці про працівників: неправильно вирахувано стаж роботи Ляшенко Н.К, Маркелова Н.С., Петкова А.О., у порівнянні з наданими документами працівників. - У складі Тендерної пропозиції надано наказ про звільнення Бакуна, якого нема в довідці про працівників та відсутня згода на обробку його персональних даних. - Паспорт уповноваженої особи (2 сторінка) має низьку якість у зв’язку із чим ускладнено її читання. Крім того копія паспорту не завірена печаткою Товариства. - Ідентифікаційний код уповноваженої особи відкопійовано у незрозумілому форматі з накладенням малюнків. Копія ідентифікаційного коду не завірено печаткою Товариства. - Надано оновлену тендерну пропозицію під час кваліфікаційної оцінки, хоча Замовник цього не вимагав. - У складі тендерної документації Учасника - відсутня письмова згода з умовами збільшення ціни. Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Частиною 1 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" гарантуються принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Як встановлено ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначена норма Закону є імперативною та не передбачає виключень. Відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі у разі наявності зазначених вище підстав є обов'язком Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДП «Прозоро» за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-11-002642-b розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі Відділом освіти, молоді та спорту Березівської районної державної адміністрації – ДК 021:2015: 09120000-6 газове паливо (природний газ). Переможцем торгів визначено ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ», як Учасника, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію. Замовником при оприлюднені наміру укласти договір враховано те, що Учасником ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» подано належні документи, які повністю відповідають Тендерної документації. У зв’язку з поданням вимоги в електронній системі закупівель, (UA-2019-02-11-002642-b.b1) учасником ТОВ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП», надаємо обґрунтовану відповідь з приводу законності та обґрунтованості прийнятого рішення. 1) Щодо надання належним чином сканованої копії листа - відгуку по аналогічному договору укладеного з санаторієм «Одеса» замість оригіналу повідомляємо про наступне: Тендерний комітет керуючись принципами здійснення публічних закупівель, що викладені в Законі України «Про публічні закупівлі» вважає, що надання копії документу замість оригіналу не є підставою для відхилення учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, так як відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасники процедури закупівлі разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання були зобов’язані надати копії актів приймання-передачі природного газу або позитивний лист - відгук від Замовника з зазначенням номеру Договору та обсягів його постачання. Враховуючи відсутність чіткої вимоги до учасників процедури закупівлі, щодо надання оригіналу чи належним чином завіреної копії листа-відгуку учасник ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» надавши належним чином завірену копію листа - відгуку не порушив вимоги тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовник не має права відхилити пропозицію ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» з наведеної підстави. 2) Щодо надання довідки про додержання вимог Закону «Про публічні закупівлі», а саме статті 17 Закону, яка не містить вихідного номеру та дати повідомляємо про наступне: Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі надають документальне підтвердження Учасника вимогам ст. 17 Закону в вигляді довідки у довільній формі. Так, замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель електронних файлів оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника та містити печатки учасника. Фізичним особам та фізичним-особам підприємцями у яких відсутня печатка згідно з законодавством, вимагається лише підпис документу. Учасник ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» у складі тендерної пропозиції надав документ «Зведена довідка по ст. 17 Закону.pdf» в якому міститься інформація, що вимагалась умовами тендерної документації та містить вихідні реквізити – «Вих. №5.0-12/3343 Т від 26.02.2019 р.». Окрім того повідомляємо, що умовами тендерної документації, від учасників процедури закупівлі не вимагалось надання документів з вихідними реквізитами. Враховуючи вищевикладене, Замовник не має підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» з наведеної підстави. 3) Щодо надання довідки про наявність працівників в якій неправильно прораховано стаж роботи повідомляємо про наступне: Відповідно до додатоку №1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції, учасники надають довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню аналогічних договорів щодо постачання природного газу, та щодо кожного з таких працівників окремо; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно вказаної вище довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників, тощо). Звертаємо Вашу увагу, що вимогами тендерної документації, не встановлено обов’язковість надання інформації щодо стажу роботи працівників відповідної кваліфікації. Окрім того, у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ», надано файл «Накази на призначення працівників.zip» в якому повністю відображена інформація щодо стажу роботи працівників, яких наведено в довідці. Таким чином, Замовник не має права відхилити пропозицію ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» з наведеної підстави. 4) Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» інформації про працівника Башук С.О. та його згоди на обробку персональних даних, слід зазначити наступне: У складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ», було надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, де не було наведено інформацію про працівника – Башук С.О. Дослідивши документи учасника - ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» тендерний комітет дійшов до висновку, що вищезазначений працівник не перебуває у трудових відносинах з ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ», що підтверджується наказом про його звільнення. Таким чином, враховуючи відсутність трудових відносин між Башук С.О. та ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ», останній правомірно не надав інформацію щодо посади та досвіду по супроводу та виконанню аналогічних договорів щодо постачання природного газу по вищезазначеному працівнику. Враховуючи це, Замовник не має права відхилити пропозицію ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» з наведеної підстави. 5) Щодо надання належним чином завіреної копії паспорту та ідентифікаційного коду уповноваженої особи повідомляємо про наступне: У складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ», було надано належними чином завірену копію паспорту та ІНН коду уповноваженої особи. Умовами тендерної документації Замовника передбачено надання документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, а саме: - документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства-Учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). - Копія паспорту (для фізичних осіб). - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Таким чином, враховуючи те, що ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» відповідно до даних єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є юридичною особою, а повноваження щодо підпису надаються не на підставі паспортних даних керівника цієї організації, тендерний комітет Замовника дійшов до висновку, що пропозиція учасника ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» відповідає вимогам тендерної документації. Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що низька якість сканованих копій документів є оціночним поняттям. Аналогічної правової позиції дотримується Ваше підприємство в скарзі (Ідентифікатор - UA-2018-12-22-001647-c.c1), яка була розглянута уповноваженим органом в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 6) Щодо додаткового надання учасником - ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» оновленої тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону, слід зазначити наступне: Умовами тендерної документації Замовника та Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено надавати додаткові документи у складі тендерної пропозиції, у зв’язку з чим додаткове надання оновленої тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ», не може призвести до його дискваліфікації. 7) Щодо відсутності гарантійного листа, яким учасник підтверджує умови збільшення ціни за одиницю товару, повідомляємо про наступне: Відповідно до п. 4 розділу 5 тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції, учасник надає гарантійний лист, згідно якого він підтверджує повну та безумовну згоду з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії Договору про закупівлю, які викладені в цьому розділі, якщо таке збільшення є об’єктивним, та коливання ціни на ринку цього товару належним чином документально підтверджено. Учасником - ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» було надано файл «Гарантійний лист щодо коливання ціни.pdf» за змістом якого вбачається, що вищевказаний учасник підтверджує повну та безумовну згоду з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії Договору про закупівлю. Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника - ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» повністю відповідає вимогам тендерної документації та умовам Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим у тендерного комітету Замовника не має підстав для відхилення вищезазначеного учасника.
Статус вимоги: Відхилено