• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти свіжі)

Завершена

22 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110.60 UAH
Період оскарження: 26.02.2019 16:41 - 28.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 504dd308f20848898303649e94538b2c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-26-002362-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі Фізична особа-підприємець Боднарчук Віталій Іванович є Учасником по допороговій закупівлі ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, цибуля, морква, яблуко, апельсин, лимон), яку проводить вищевказаний дошкільний навчальний заклад (далі Замовник). Згідно реєстру пропозицій для участі в зазначеній процедурі були подані пропозиції наступних учасників: 1 ФОП Боднарчук Віталій Іванович 2 ФОП Аверчук Руслан Андрійович Дана процедура проводилась відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» за №35 від 13.04.2016р. Згідно рішення тендерного комітету Замовника від 06.03.2019р., переможцем закупівлі було визначено ФОП Аверчук Руслана Андрійовича. За результатами проведеного аукціону ФОП Боднарчук В.І. було запропоновано найнижчу ціну , однак протоколом засідання тендерного комітету, пропозицію було неправомірно відхилено, посилаючись на: - 1. Учасник не надав згідно п. 8 оголошення про проведення закупівлі через систему електроних закупівель: - довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначається: • модель та марка автотранспортного засобу (засобів), яким (якими) буде постачатися продукція (у відповідності із Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97р. № 363); назва машини, механізму, устаткування; кількість (шт.) та іншого обладнання, яке необхідне та буде задіяне у процесі виконання договору; • стан (нове, справний тощо); • власні, орендуються, лізинг, використовуються за договором транспортного експедирування тощо(якщо автотранспортний засіб, обладнання, механізм учасник використовує згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, додатково у складі пропозиції подаються завірені копії таких договорів, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства з додатками та актами); не надав копію акту передачі транспортного засобу. Однак, ФОП Боднарчук Віталій Іванович надав в складі своєї пропозиції нотаріально завірений Договір найму (оренди) транспортного засобу від 30.01.2019р. оформлений відповідно до вимог чинного законодавства,в якому в розділі 3 Порядок передачі майна в найм (оренду) в п.3.1 чітко прописано: Сторони домовились,що транспортний засіб передається в найм (оренду) з моменту нотаріального посвідчення цього Договору, з правом суборенди. Інших документів:довідок,актів передач цим Договором не передбачено. Таким чином, враховуючи надання ФОП Боднарчук В.І. необхідних документів, нотаріально завіреного Договору найму (оренди) транспортного засобу від 30.01.2019р. оформленого відповідно до вимог чинного законодавства було дотримано умови Замовника в частині 8 Оголошення Замовника. Поряд з тим пропозиція ФОП Аверчук Руслана Андрійовича має бути дискваліфікованою. Оскільки під час аналізу документів ФОП Аверчук Р.А. є очевидним той факт, що учасник не надав наступні документи: 1 В частині 8 Оголошення Замовником вимагалось надати : 1- копія повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку; Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ст..1 п.69 зазначено потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів і повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку видається на адресу розташування та здійснення діяльності оператора ринку. Оскільки ФОП Аверчук Руслан Андрійович, згідно тендерної документації, для здійснення своєї діяльності орендує склад за адресою м.Вінниця ,вул. Волошкова 51-А, то повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку повино бути виданне на адресу м.Вінниця ,вул. Волошкова 51-А.,а не на адресу потужності: 21023 м. Вінниця,1-й провулок Затонського 11. При зміні адресу розташування та здійснення діяльності оператор ринку повинен написати заяву про зміну місця свого розташування і йому видають нове посвідчення за його новим місцем розташування. Ви можете звернутися до Вінницького міського управлінням Держпродспоживслужби у Вінницькій області за тел.(0432) 273976 для роз’яснення і пояснення по даному питанню. В повідомлені вид діяльності:а саме транспортування. Отже , в повідомлені відсутня інформація про вид діяльності: реалізація, при цьому предметом даної закупівлі є придбання товару. Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, всупереч вимогам закупівлі. - 2 Також, ФОП Аверчук Руслан Андрійович не надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужбискладеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами; - ФОП Аверчук Р.А. надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданому ТОВ «Вінпродтрейд» за №307 від06.07.2018р без реєстраційного номеру потужності з в казанням виду господарської діяльності: зберігання харчових продуктів тваринного походження, але овочі та фрукти відносяться до харчових продуктів рослинного походження, що суперечить вимогам закувлі. Також в акті вказано потужність оператора ринку: потужність загального призначення-холодильний склад(незалежний,автономний) ,а не складське приміщення. - Тим паче ФОП Аверчук Руслан Андрійович згідно чинного законодавства і документам тендерної пропозиції ( поданого повідомлення про державну реєстрацію потужностей оператора ринку- оператором ринку є ФОП Аверчук Руслан Андрійович , поданої копії договору на склад №2/д від 03.01.2019р. приймає від ТОВ «Вінпродтрейда» в строкове платне користування складське приміщення площею 50м2.) повинен надати акт обстеження органів Держпродспоживслужбискладеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданого безпосередньо на ФОП Аверчук Руслан Андрійович . - зберігання харчових продуктів тваринного походження, і рослинного походження на Вашу думку одне і теж? Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби, всупереч вимогам закупівлі. Статтею 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, встановлені принципи здійснення закупівель, а саме: -добросовісна конкуренція серед Учасників; -максимальна економія та ефективність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація Учасників; -об`єктивна та неупереджена оцінка пропозицій ; -запобігання проявам корупції та зловживань. Отже, враховуючи те, що ФОП Боднарчук В.І. було дотримано вимоги Замовника керуючись п.9.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель» тендерний комітет Замовника зобов`язаний скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Аверчука Р.А., рішення про відхилення пропозиції ФОП Боднарчук В.І. та визначити переможцем закупівлі ФОП Боднарчук В.І. як Учасника який надав найбільш економічно вигідну пропозицію з наданням усіх необхідних документів. Враховуючи все вище зазначене, з метою відновлення законних прав та інтересів ФОП Боднарчук В.І. керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі», Порядком здійснення допорогових закупівель та іншими нормативно-правовими актами України, звертаємось до Вас з ВИМОГОЮ: 1.зареєструвати та розглянути дане звернення; 2.скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Аверчук Р.А.; 3.скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Боднарчук В.І. 4.прийняти рішення про визнання переможцем по даній закупівлі ФОП Боднарчук В.І. 5. повідомити ФОП Боднарчук В.І про результати розгляду звернення та прийняте рішення у встановлений законом термін. ФОП Боднарчук В.І.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол № 3-28-4 від «11» березня 2019 року) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 4 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу № 11 від 07.03.2019р. про усунення порушення в процесі проведення закупівл за ДК 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, цибуля, морква, яблуко, лимон, апельсин): UA-2019-02-26-002362-b Згідно рішення Замовника від 06 березня 2019 року, Вашу пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам Закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що, у п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зазначено перелік документів в електронному або сканованому вигляді (у pdf-форматі), які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій, серед яких:  довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначається: • модель та марка автотранспортного засобу (засобів), яким (якими) буде постачатися продукція (у відповідності із Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97р. № 363); назва машини, механізму, устаткування; кількість (шт.) та іншого обладнання, яке необхідне та буде задіяне у процесі виконання договору; • стан (нове, справний тощо); • власні, орендуються, лізинг, використовуються за договором транспортного експедирування тощо (якщо автотранспортний засіб, обладнання, механізм учасник використовує згідно договору оренди, лізингу, транспортного експедирування тощо, додатково у складі пропозиції подаються завірені копії таких договорів, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства з додатками та актами) Крім того, п. 9 Оголошення чітко визначено, що документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника (копії мають бути належним чином завірені відповідно до вимог законодавства). Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника і (або) підписаних відповідним чином, несе Учасник. Таким чином, Замовник не може задовільнити Вашу Вимогу в частині скасування рішення про відхилення Вашої Пропозиції та прийняття рішення про визначення Вас переможцем Закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що переможець по даній закупівлі ще не визначений.
Статус вимоги: Відхилено