• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О. Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі м. Києва

Завершена

378 830 733.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 894 153.67 UAH
Період оскарження: 13.12.2018 12:49 - 10.01.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

СКАРГА

Номер: 9c753cab36674bc59d2a040c54f9aac3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-001839-c.c6
Назва: СКАРГА
Скарга:
НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ТА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЯКІ ПОРУШУЮТЬ ВИМОГИ ЗАКОНУ УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: скаргу відкликано суб'єктом оскарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.02.2019 09:28
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 20.02.2019 20:54
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС, Малай Ігор Валерійович +380672424873 puba_office@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Номер: 3c290bacca634d1f9dfb6c28c8487d99
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-001839-c.b5
Назва: ВИМОГА ПРО НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Вимога:
24 січня 2019 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС» (надалі за текстом іменується «Учасник») отримало повідомлення (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c) про відхилення тендерної пропозиції Учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», щодо закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О. Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі м. Києва) - код за ДК 021:2015 - 45230000-8. До зазначеного повідомлення (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c) прикладено Протокол розгляду тендерних пропозицій № 21/296-1 від 22.01.2019 (надалі за текстом іменується «Протокол») тендерного комітету КОМУНАЛЬНОЇ КОРПОРАЦІЇ «КИЇВАВТОДОР» (надалі за текстом іменується «Замовник»), ідентифікаційний код юридичної особи: 03359026. Відповідно до Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника щодо участі у закупівлі Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О. Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі м. Києва) - код за ДК 021:2015 - 45230000-8, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c, на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Тендерний комітет Замовника у Протоколі зазначив наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника: 1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено електронну банківську гарантію, яка не відповідає вимогам додатку 9 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації; 2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність парку машин та механізмів в якій вказано дві позиції (позиція 23 та 24) з однаковим найменуванням, наявність однієї з яких не підтверджено документально, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації; 3) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку субпідрядника про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, яка не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації; 4) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику було розміщено скановану довідку про наявність парку машин та механізмів учасника та довідку про наявність парку машин та механізмів субпідрядника, з переліком машин та механізмів яких недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що є предметом даної закупівлі, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС», вважає недостатньою аргументацію, зазначену в Протокол що розміщенний у повідомленні (Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-001839-c) про відхилення тендерної пропозиції Учасника. Частина 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями визначає, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи все вищевикладене та керуючись положеннями частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, та детально роз’яснити: - у чому саме полягає невідповідність банківської гарантії, розміщеної Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вимогам додатку 9 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації; - яким чином тендерний комітет прийшов до висновку, що у сканованій довідці про наявність парку машин та механізмів, розміщеній Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вказано дві позиції (позиція 23 та 24) з однаковим найменуванням, наявність однієї з яких не підтверджено документально, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та яким чином ця обставина впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника, нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника; - у чому саме сканована довідка субпідрядника про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, розміщена Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації; - яким чином Замовник встановив, що скановані довідки про наявність парку машин та механізмів учасника та субпідрядника, розміщені Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, містить перелік машин та механізмів яких недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що є предметом закупівлі, не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та де у тендерній документації зазначено перелік та кількість машин та механізмів який достатньо для забезпечення виконання проектних рішень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Питання: - у чому саме полягає невідповідність банківської гарантії, розміщеної Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вимогам додатку 9 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа (забезпечення тендерної пропозиції)» тендерної документації; Відповідь: термін дії банківської менше ніж 120 днів з дати рокриття. Питання: - яким чином тендерний комітет прийшов до висновку, що у сканованій довідці про наявність парку машин та механізмів, розміщеній Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, вказано дві позиції (позиція 23 та 24) з однаковим найменуванням, наявність однієї з яких не підтверджено документально, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та яким чином ця обставина впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника, нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника; Відповідь: для підтвердження наявності даної техніки було надано договір в якому вказана лише одна позиція з двох. Питання: - у чому саме сканована довідка субпідрядника про виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, розміщена Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, не відповідає вимогам підпункту 1.4.1 пункту 1.4 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації; Відповідь: в стовпчику 4 довідки, надано не всю інформацію, яка вимагалась п.п. 1.4.1 п. 1.4 додатку 2. Питання: - яким чином Замовник встановив, що скановані довідки про наявність парку машин та механізмів учасника та субпідрядника, розміщені Учасником на електронному майданчику у складі своєї тендерної пропозиції, містить перелік машин та механізмів яких недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що є предметом закупівлі, не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 пункту 1.2 «Наявність обладнання та матеріально- технічної бази» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, та де у тендерній документації зазначено перелік та кількість машин та механізмів який достатньо для забезпечення виконання проектних рішень.. Відповідь: Тендерна документація містить Додаток 4 «Орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт», яким передбачені, зокрема, роботи, що потребують наявності машин та механізмів. Для різних видів робіт потрібні різні види машин та механізмів. При вивченні наданих Учасником Довідок про наявність парку машин та механізмів (в тому числі Довідка субпідрядника), виявлено, що машин та механізмів, перелік яких надано в тендерній пропозиції Учасника, недостатньо для забезпечення виконання проектних рішень, що, є предметом даної закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: fb621a06df10409c8dad172e670b08df
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-001839-c.c4
Назва: Вимога
Вимога:
У п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації зазначено: В процесі підготовки тендерної пропозиції, учасник має право ознайомитися з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі, за адресою Замовника у виробничому відділі, який є відповідальним за проведення процедури закупівлі. Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 32 Тендерний комітет – службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Виробничий відділ не є посадовою особою та не може бути відповідальним за процедуру закупівлі. Згідно частини другої та третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює процедуру закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, надає рівний доступ до інформації всім особам. Стаття 14 передбачає подання інформації під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівлі. Замовник повинен був розмістити всю належну інформацію для підготовки тендерних пропозицій учасниками в електронну систему закупівель. Замовник в Додатку 1, Додатку 1-1 вимагає від учасників підтвердження про ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі та під час виконання робіт не матиме претензій з цього приводу до Замовника. Що саме входить до складу проектно кошторисної документації Замовником не визначено та не оприлюднено в електронній системі закупівель. Вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації та розмістити в електронній системі закупівель проектно-кошторисну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проектна документація розроблена відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, є інвесторською кошторисною документацією. Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовником в складі тендерної документації наданий орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт. Враховуючи значний обсяг проектної документації, Замовник п. 3.2 Тендерної документації передбачив можливість ознайомлення потенційних учасників з проектною документацією безпосередньо за адресою Замовника, у виробничо-технічному відділі, попередньо узгодивши зручний час для ознайомлення. Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до Тендерної документації у Замовника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 09ed87b2db644a089dfb078229239835
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-001839-c.c3
Назва: Вимога
Вимога:
У п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації зазначено: В процесі підготовки тендерної пропозиції, учасник має право ознайомитися з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі, за адресою Замовника у виробничому відділі, який є відповідальним за проведення процедури закупівлі. Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» п. 32 Тендерний комітет – службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. Виробничий відділ не є посадовою особою та не може бути відповідальним за процедуру закупівлі. Згідно частини другої та третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник здійснює процедуру закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, надає рівний доступ до інформації всім особам. Стаття 14 передбачає подання інформації під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівлі. Замовник повинен був розмістити всю належну інформацію для підготовки тендерних пропозицій учасниками в електронну систему закупівель. Замовник в Додатку 1, Додатку 1-1 вимагає від учасників підтвердження про ознайомлення з проектно-кошторисною документацією по об’єкту, який є предметом даної закупівлі та під час виконання робіт не матиме претензій з цього приводу до Замовника. Що саме входить до складу проектно-кошторисної документації Замовником не визначено та не оприлюднено в електронній системі закупівель. Вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації та видалити пункт 6 з Додатку 1, та пункт 5 з Додатку 1-1
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проектна документація розроблена відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва або їх черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації, є інвесторською кошторисною документацією. Кошторисна вартість будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів Замовником в складі тендерної документації наданий орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт. Враховуючи значний обсяг проектної документації, Замовник п. 3.2 Тендерної документації передбачив можливість ознайомлення потенційних учасників з проектною документацією безпосередньо за адресою Замовника, у виробничо-технічному відділі, попередньо узгодивши зручний час для ознайомлення. Враховуючи викладене, підстави для внесення змін до Тендерної документації у Замовника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 5801d49bebe7495b81b7422f3ee33adf
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-001839-c.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Як зазначено у абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 до ТД «Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи у відповідності до Додатку 2 стосовно кожного субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі.» Додаток 2 до Тендерної документації називається «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника відповідно до статей 16, 17 закону» та містить у своєму складі, розділи, зокрема: «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю», «Провадження учасниками підприємницької діяльності відповідно до Статутів (положення)», «Підтвердження статусу платника податків», «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Таким чином, абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації у тому вигляді, як він викладений, порушує вимоги п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та суперечить п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації. До того ж, Додаток 2 містить весь перелік документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, при цьому, зазначений перелік стосується в різних частинах резидентів та нерезидентів, юридичних осіб та фізичних осіб. Враховуючи те, що абз. 2 п. 1.5.2. Додатку 2 не уточнює, які саме відомості потрібно надати щодо субпідрядника відповідно наведеного Додатку 2, то така невизначена вимога створює підстави для вільного трактування Замовником відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації в частині залучення субпідрядника, що є порушенням принципів здійснення закупівель, викладених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та може призвести до дискримінації учасників. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.2. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції: «1.5.2. Учасник повинен надати скановані листи субпідрядників щодо погодження на виконання робіт, що їм доручаються, в зазначені строки. Крім того, Учасник надає у складі тендерної пропозиції відомості про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи складність об’єкту будівництва та розміщення в міській зоні з інтенсивним рухом транспорту, замовник вимагає документи, щодо субпідрядної організації, які вимагаються Додатком 2 тендерної документації, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога застосовується щодо субпідрядних організацій, яких Учасник планує залучити, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: b3b72b6a11f643169a7cb8dda562adb5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-001839-c.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Пункт 1.5.3. Додатку 2 до Тендерної документації зазначає, що «У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання, як субпідрядника, Учасником надається сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.» Із змісту наведеної вимоги витікає, що учасник процедури закупівлі, якщо він не планує залучати суб’єкта господарювання, як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також і у обсязі менше ніж 20 відсотків від наведеної вище вартості то такий учасник повинен надати сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація. При цьому, відповідно до п. 17 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Крім того, п.3.8. «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» Розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації, вказує, що «Учасник у тендерній пропозиції зазначає інформацію (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Тобто і чинне законодавство, і сама тендерна документація передбачають відображення учасником тільки інформації , щодо суб’єктів господарювання, яких учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Пункт 1.5.3. Додатку 2 у редакції викладеній у Тендерній документації створює додаткову не передбачену законом підставу для відхилення тендерних пропозицій учасників які не планують залучати субпідрядників, вказане порушує принцип недискримінації учасників, викладений у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо внести зміни до п. 1.5.3. Додатку 2 до Тендерної документації і викласти його у наступній редакції: «1.5.3. У разі, якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єкта господарювання, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасником надається сканований лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога застосовується щодо субпідрядних організацій, яких Учасник планує залучити, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено