• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Києва

Використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Києва. Детально в Додатку 3

Торги відмінено

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 08.01.2019 17:29 - 10.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимоги з організації ліній безпосереднього зв’язку (ЛБЗ) та забезпечення доступу до ЦОД та хмарних ресурсів

Номер: 465d5f338e584706870d87c8db4d89e2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-000834-a.b3
Назва: Вимоги з організації ліній безпосереднього зв’язку (ЛБЗ) та забезпечення доступу до ЦОД та хмарних ресурсів
Вимога:
4 пункт Додатку 3 «Вимоги з організації ліній безпосереднього зв’язку (ЛБЗ) та забезпечення доступу до ЦОД та хмарних ресурсів» на нашу думку є дискримінаційним та звужує перелік потенційних учасників до кола тих компаній, що вже мають підключення на вказаних адресах. Або учасник повинен витратити кошти на забезпечення доступу до ЛБЗ до моменту визнання його переможцем. Прохання внести відповідні зміни до Тендерної документації та надати можливість іншим учасникам взяти участь в конкурсі на рівних засадах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В п. 4 Додатку 3 тендерної документації визвачено, що доступ до ЛБЗ та забезпечення доступу до банку даних через них повинний бути наданий в день заключення договору між замовником та виконавцем.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 24.01.2019 12:10
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! В п. 4 Додатку 3 тендерної документації визвачено, що доступ до ЛБЗ та забезпечення доступу до банку даних через них повинний бути наданий в день заключення договору між замовником та виконавцем. Згідно п.2 ст 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. В свою чергу зауважуємо, що вимога, зазначена в п.4.Додатку 3 тендерної документації забезпечує можливість виконання договору з використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних згідно п. 4.4. розділу 4 Додатку 4 тендерної документації.
Вимога
Вирішена

Термін надання послуг

Номер: 9dd31d3d39494d3bb76c7a4cc2ac0c3a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-000834-a.c2
Назва: Термін надання послуг
Вимога:
Прохання внести зміни в тендерну документацію, а саме: чітко вказати кількість місяців, протягом яких будуть надаватися послуги. Даний параметр важливий при розрахунку загальної вартості пропозиції
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Готуються та будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 18.01.2019 14:06
Підтвердження вирішення: Відповідні уточнення (зміни) до тендерної документації щодо кількості місяців, протягом яких будуть надаватися послуги, готуються та будуть внесені до тендерної документації.
Вимога
Відхилено

Специфікація ресурсів основного та резервного майданчиків

Номер: ddf7a2fac3f649da911d9b6b43f28e9e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-000834-a.c1
Назва: Специфікація ресурсів основного та резервного майданчиків
Вимога:
Прохання внести зміни в тендерну документацію, а саме: чітко вказати специфікацію необхідних ресурсів для основного та резервного хмарних майданчиків.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики закупівлі визначені в Додатку 3 до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 18.01.2019 16:53
Підтвердження вирішення: В свою чергу, зазначеним документом визначено специфікацію необхідних ресурсів хмарних майданчиків та пунктом 2.5.2. (ж), зокрема, передбачено розподіл ресурсів продуктивного (основний) та резервного (для реплікації) майданчиків, а саме, якомога рівномірно, в пропорції, наближеній 50% / 50%. Зазначеної інформації достатньо для виконання вимог Замовника та більш чітке уточнення, на нашу думку, може призвести до обмеження учасників закупівлі.
Скарга
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги п.4 Додатку №3 тендерної документації Замовника

Номер: fc2044782e874ac98655a8b64ac15a6a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-000834-a.b5
Назва: Дискримінаційні вимоги п.4 Додатку №3 тендерної документації Замовника
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕ НОВО» має намір взяти участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою, які проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇМІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), надалі – Замовник, UA-2019-01-08-000834-a на закупівлю послуг «Використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Києва» ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних, CPV: 72310000-1 (надалі – закупівля). Після детального аналізу тендерної документації Замовника та змін до неї, ТОВ «ДЕ НОВО» було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право ТОВ «ДЕ НОВО» брати участь у даних торгах. Пунктом 4 Додатку №3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації, Замовником були встановлені вимоги з організації ліній безпосереднього зв’язку (надалі - ЛБЗ) та забезпечення доступу до ЦОД та хмарних ресурсів, що є предметом закупівлі. При цьому, Замовник у цих вимогах зазначає, що доступ до ЛБЗ та забезпечення доступу до банку даних через них повинний бути наданий в день заключення договору між замовником та виконавцем. Вважаємо, що ця вимога Замовника є дискримінаційною та не відповідає вимогам чинного законодавства України, виходячи з наступного: По-перше, вимога щодо організації доступу до ЛБЗ в день заключення договору між замовником та виконавцем обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими учасниками, які мають технічну можливість (фізичну присутність, наявність відповідного обладнання) для організації ЛБЗ за вказаними в п.4 Додатку №3 тендерної документації адресами. Тобто, прийняти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які вже надають Замовнику доступ до ЛБЗ за вказаними адресами, тому ТОВ «ДЕ НОВО» вважає цю вимогу дискримінаційною. Звертаємо увагу на те, що для учасників, які не мають фізичної присутності (наявності відповідного обладнання та прокладених ЛБЗ) за вказаними в п.4 Додатку №3 тендерної документації адресами, організація доступу до ЛБЗ потребує не менше двох місяців, що перевищує строк передбачений тендерною документацією. По-друге, організація доступу до ЛБЗ потребує від учасника значних капітальних вкладень на закупівлю та прокладання ЛБЗ. У випадку, якщо учасника не буде визнано переможцем, то такі капітальні вкладення на організацію ЛБЗ стануть збитковими, в зв’язку з тим, що використання такого ЛБЗ за вказаними адресами є потребою тільки Замовника даної закупівлі. Таким чином, учасник не зможе повернути свої капітальні вкладення на організацію ЛБЗ. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25 грудня 2015 року замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 цього Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки вимоги п.4 Додатку №3 тендерної документації Замовника суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити її. 2. Прийняти рішення про наявність, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» N922-VIII від 25 грудня 2015 року, порушень в п.4 Додатку №3 тендерної документації Замовника. 3. Зобов’язати Замовника вжити всіх необхідних заходів щодо усунення дискримінаційних вимог, що містяться в п.4 Додатку №3 тендерної документації Замовника, а при необхідності й до інших пунктів, розділів, додатків, тощо тендерної документації Замовника. Додатки: 1. Платіжне доручення №177 від 07.02.2019 р. про внесення плати за подання скарги до органу оскарження з відміткою про зарахування плати до державного бюджету. З повагою, Генеральний директор ТОВ «ДЕ НОВО» Агєєв М.Ю.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.02.2019 18:34
Автор: ТОВ "ДЕ НОВО", Олена Васіна +380505379907, +380442009339 elena.vasina@de-novo.biz http://www.de-novo.biz/
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії Замовника щодо внесення суттєвих змін до тендерної документації та їх протирічь

Номер: 9a6cd8dfa42645fe8bf09a7edb8f2403
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-08-000834-a.b4
Назва: Скарга на дії Замовника щодо внесення суттєвих змін до тендерної документації та їх протирічь
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУКИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇМІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було оголошено ID UA-2019-01-08-000834-a на закупівлю послуг «Використання серверних потужностей ДАТА-Центру та каналів передачі даних для потреб міста Києва» ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних, CPV: 72310000-1. Відповідно до ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію. Разом з тим, частиною 2 статті 22 Закону передбачено перелік вимог, які повинна містити тендерна документація, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв, інформацію про необхідні кількісні, якісні, технічні характеристики, проект договору про закупівлю та ін. Пунктом 1 статті 23 Закону передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Абзацем 2 статті 23 Закону передбачено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Як порушення вищенаведеного, при оголошені закупівлі ID UA-2019-01-08-000834-a Замовником порушено вимоги Закону, а саме: Тендерна документація на закупівлю ID UA-2019-01-08-000834-a Замовником була оприлюднена 08.01.2019 в 17:35. До тендерної документації, що була оприлюднена на веб-порталі, учасники ставили запитання та просили надати уточнення, на що Замовник відповідав, що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Звертаємо увагу на те, що фактично зміни до тендерної документації були оприлюднені 31.01.2019 в 17:15, а тендерна документація зі змінами 31.01.2019 в 17:12. В порушення вимог статті 23 Закону положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, не були відображені у вигляді закреслених даних. Крім того, в оновленій тендерної документації Замовником були внесені суттєві зміни до тендерної документації (суттєво змінилися суть послуг (специфікації послуг та вимоги), в т.ч. був доданий додаток №1 до проекту договору (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуг), який суперечить змісту Додатку №3 до тендерної документації, в якому також зазначена Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Незважаючи на те, що предмет та вартість закупівлі залишилися без змін, внесені Замовником зміни до тендерної документації суттєво змінили суть послуг (специфікації послуг та вимоги), що будуть надаватися. Враховуючи той факт, що період роз’яснень та уточнень був завершений 29 січня 2019 в 00:00, а зміни до тендерної документації з новими специфікаціями послуг та вимогами до них були оприлюдненні Замовником тільки 31.01.2019 в 17:15, таким чином жоден учасник закупівлі вже не може задати запитання та уточнення щодо тендерної документації зі змінами. Враховуючи той факт, що оприлюднені зміни до тендерної документації містять протиріччя щодо підтвердження у складі тендерної пропозиції учасника надати необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики послуг, що унеможливлює підготовити та надати Замовнику тендерну пропозицію. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити її. 2. Прийняти рішення про наявність порушень Замовником Процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника продовжити термін на подання запитання та уточнення щодо тендерної документації зі змінами, а у разі неможливості зобов’язати Замовника скасувати закупівлю ID UA-2019-01-08-000834-a та оголосити повторно з усуненням порушень, що були зазначені у цієї скарзі. Додатки: 1. Платіжне доручення №133 від 01.02.2019 р. про внесення плати за подання скарги до органу оскарження з відміткою про зарахування плати до державного бюджету. З повагою, Генеральний директор ТОВ «ДЕ НОВО» ______ Агєєв М.Ю.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.02.2019 15:15
Автор: ТОВ "ДЕ НОВО", Олена Васіна +380505379907, +380442009339 elena.vasina@de-novo.biz http://www.de-novo.biz/