-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
72310000-1 Послуги з обробки даних (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)
Завершена
3 612 368.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 123.69 UAH
мін. крок: 1% або 36 123.69 UAH
Період оскарження:
01.02.2019 14:46 - 15.02.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень
Номер:
6f8d7bf62df747618f720745660e319e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-002899-b.c2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
UA-2019-02-01-002899-b
Вимога про усунення порушень
У Додатку 2 до ТД встановлена вимога, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про програмне забезпечення (ПЗ) – комплекс комп’ютерних програм (комп’ютерні програми «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів», функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг.
На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії документів, які підтверджують майнові права на таке програмне забезпечення (комп’ютерні програми) або право на використання такого програмного забезпечення (комп’ютерних програм), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг за даною закупівлею.
При цьому, згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація, яку має містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Зауважуємо, що Замовником (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва») у ТД не передбачено можливості запропонувати учасником еквіваленту комплексу комп’ютерних програм (еквівалент комп’ютерних програм «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів»), функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-002899-b зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають змогу документально підтвердити наявність у них майнових прав (або права використання) на комп’ютерні програми саме «Електронний журнал» та «Диспетчеризація ліфтів»), що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.
Незазначення Замовником виразу «або еквівалент» стосовно вищевказаного ПЗ є порушенням пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
При цьому ми, як учасники, можемо запропонувати до використання у процесі надання послуг кращий за своїми характеристиками комплекс комп’ютерних програм, функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), ніж комп’ютерні програми «Електронний журнал» та/або «Диспетчеризація ліфтів».
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо, що зазначена вище вимога ТД обмежує наші права.
Тому просимо Замовника усунути наведені вище порушення шляхом внесення відповідних змін до ТД в цій частині, зокрема:
- або після слів: «Електронний журнал» додати вираз «або еквівалент», відповідно після слів «Диспетчеризація ліфтів» також додати вираз «або еквівалент»,
- або після слів «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів» додати слово «тощо»,
або взагалі прибрати посилання на конкретні назви/найменування/марки/моделі зазначених комп’ютерних програм (а саме: посилання на програми «Електронний журнал» та «Диспетчеризація ліфтів»).
У разі невжиття відповідних заходів змушені будемо звернутися до органу оскарження.
Отже, керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-002899-b, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Завчасно дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2019 16:22
Вирішення:
Добрий день,
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону.
Також згідно із ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так, в Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), про програмне забезпечення (ПЗ) - комплекс комп’ютерних програм (комп’ютерні програми «Електронний журнал», «Диспетчеризація ліфтів»), функцією якого є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг.
На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії документів, які підтверджують майнові права на таке програмне забезпечення (комп’ютерні програми) або право на використання такого програмного забезпечення (комп’ютерних програм), яке буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг за даною закупівлею.
Хочемо підкреслити, що «Електронний журнал» та «Диспетчеризація ліфтів» не є назвами конкретних комп’ютерних програм, а лише відображають основне призначення даних комп’ютерних програм та функцією яких в сукупності є організація роботи об’єднаних диспетчерських служб (ОДС), що буде використовуватись виконавцем у процесі надання послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень
Номер:
91591b7dcc9a40b9bdf40d73dc12f2d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-002899-b.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
UA-2019-02-01-002899-b
Вимога про усунення порушень
У Додатку 2 до ТД встановлена умова, що учасник повинен надати довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за відповідною формою.
Кількість аналогічних договорів повинна бути не менше 2 (двох).
*Аналогічним договором вважається договір про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС житлових будинків.
На підтвердження зазначеної інформації учасник має надати копії аналогічних договорів про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС житлових будинків (тобто не менше 2 будинків) та документів, які підтверджують надання послуг по цим аналогічним договорам (копії актів наданих послуг в кількості не менше 6 (шести), засвідчені підписом службової (посадової) особи учасника та печаткою (в разі наявності печатки).
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-002899-b зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання не менше, ніж двох аналогічних договорів про надання послуг операційно-диспетчерського обслуговування ОДС не менше 2 житлових будинків, та копії актів наданих послуг не менше 6 (шести), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників цієї процедури закупівлі).
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва»), а саме в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на практику розгляду АМКУ подібних порушень законодавства у сфері закупівель (рішення від 10.01.2019 № 287-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-12-11-000311-b).
Отже, зазначена вимога в ТД може призвести до порушень, які неможливо буде усунути на більш пізньому етапі даного тендеру, а також до накладання штрафів на посадових осіб замовника. Також не є виключеним варіант здійснення перевірки цього тендеру посадовцями ДАСУ.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-02-01-002899-b, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Заздалегідь дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2019 16:21
Вирішення:
Добрий день, дякуємо за зауваження, буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено