Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації (з оповіщенням)
Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації у закладах культури:
1. Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
2. Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112);
3. Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А);
4. Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації з оповіщенням:
5. Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6).
Учасник повинен забезпечити:
- утримання установок ПС в працездатному стані;
- дотримання графіку технічного обслуговування;
- усунення несправностей установок ПС по виклику Замовника протягом 12 годин з моменту виклику;
- надання технічної допомоги Замовнику в питаннях, що стосуються експлуатації установок (проведення інструктажу, надання інструкцій по експлуатації установок, тощо).
- повідомлення клієнта про спрацювання технічних засобів пожежної сигналізації. Сервісне обслуговування наявних технічних засобів.
Послуги надаються за місцезнаходженням замовника згідно регламенту і державних норм.
Підключення протягом 24-х годин.
Виконавці: лише місто Київ. Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 8 років.
Кількість – 5 послуг.
Детальний перелік робіт: Додаток 2 до цієї документації.
Оплата здійснюється згідно актів виконаних робіт, після надання бюджетних асигнувань.
Місце надання послуг:
Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10 - Є):
Централізована бухгалтерія відділу кульутри та охорони культурної спадщини (проспект Перемоги, 112);
Київська дитяча музична школа №22 (вул. Зодчих, 30-А)
Київська дитяча художня школа №5 (вул. Стуса, 25).
Київська дитяча школа мистецтв №8 (вулиця Ф. Пушиної, 6).
Строк надання послуг: з дати підписання договору по 31 грудня 2019 року.
Період оскарження:13.02.2019 17:35 - 18.02.2019 18:00
Вимога
Відхилено
Оскарження дискваліфікаціїї переможця
Номер:23628e22ba164afb94aa7e08b18ad680
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "Веста плюс", UA-EDR 24746810
Ідентифікатор запиту:UA-2019-02-13-002036-a.b2
Назва:Оскарження дискваліфікаціїї переможця
Вимога:
Заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АПС-КИЇВ»
Код ЄДРПОУ36251341
проспект ГероївСталінграду, 10-А, корп. 6, кв. 61, м. Київ, 04211
Замовник: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер повідомлення про проведення Закупівлі: UA-2019-02-13-002036-a
ВИМОГА
про скасування рішення про відхилення кандидата
Протокол № 13 від 22 лютого 2019 р.
22.02.2019 за результатами участі в електронному аукціоні UA-2019-02-13-002036-a на закупівлю послуг з технічного обслуговування пожежної сигналізації (з оповіщенням), місце надання послуг: Київська дитяча музична школа №23 (проспект Леся Курбаса, 10-Є), код за ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів,ТОВ «АПС-КИЇВ» (надалі Учасник) було відхилено, як кандидата, про що Відділом культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державною адміністрацією було прийнято рішення, протокол № 13 від 22.02.2019 р.
Вказане рішення є протиправним та незаконним з порушенням ЗУ “Про публічні закупівлі” з наступних підстав...
Вирішення:На превеликий жаль, змушені повідомити про неможливість задовольнити Ваші вимоги
Статус вимоги:Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:28.02.2019 09:30
Підтвердження вирішення:Шановний Учаснику!
Ретельно вивчивши викладене, повідомляємо Вам наступне:
На превеликий жаль, змушені повідомити про неможливість задовольнити Ваші вимоги з наступних підстав:
Зазначена закупівля здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та не підпадає під дію п. 1, п. 2 р. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 №922-VIII, але може бути проведена відповідно до п. 3 р. 1 ст. 2 вищевказаного закону.
В оголошенні закупівлі зазначено: «Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 8 років.». Основний вид діяльності Вашої організації зазначено: 43.21 Електромонтажні роботи. Надані копії договорів свідчать про діяльність організації з 2016 року, а з бюджетною організацією з 2018 року. Термін діяльності ТОВ «АПС-КИЇВ» до 2016 року документально не підтверджено.
Також не надано «довідку, у довільній формі, щодо виконання гарантійних зобов’язань Постачальником за його рахунок: пересилання документів та обладнання та інші витрати». Також не надано документ щодо можливості підключення Замовника протягом 24-х годин.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2016 №3302-06/24156-06 «… При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватися принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, …, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів».
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема, цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Вважаємо, що пункт 6 вищевказаного порядку та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» не були порушені Замовником. Тому Замовник має право на власний розсуд приймати відповідні рішення з метою збереження та раціонального використання бюджетних коштів.
Контроль та моніторинг закупівель здійснюється відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель. При цьому моніторинг закупівель проводить центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його органи на місцях.
Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель.
Таким чином, відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, до компетенції Мінекономрозвитку не належить розгляд скарг, у тому числі щодо допорогових закупівель, здійснення контролю у сфері публічних закупівель, а також проведення моніторингу закупівель.
Щиро сподіваємось, що на підставі викладеного стають зрозумілими підстави, з яких була відхилена Ваша пропозиція і не можуть бути виконані решта Ваших вимог.
declined
declined
Вимога
Відхилено
Скарга про незаконну вимогу
Номер:1905947b52354fbe9b765d8f9639358b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2019-02-13-002036-a.c1
Назва:Скарга про незаконну вимогу
Вимога:
Замоник вимагає : Термін діяльності організації в даній сфері має бути більше 8 років...А ЧОМУ НЕ 10, АБО 20... Ну ми ж усі розуміємо , чому саме 8, бо організація , яку ви лобіюєте має саме стільки років з дня заснування.... Це ми легко перевіримо після аукціону та вже більш предметно поскаржимося у КМДА і далі.
Поясніть , посилаючись на які нормативні документи , зазначаєте дану вимогу!?
Нагадаю, що допорогові закупівлі підпадають під принципи здійснення публічних закупівель. У законі про здійснення публічних закупівель зазначено , що ДОСВІД ВИКОНАННЯ РОБІТ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ НАДАННЯМ УЧАСНИКАМИ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.
Тому законно вимагати лише наявність аналогічних договорів! А не кількість років. Видаліть дану вимогу..
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.02.2019 11:44
Вирішення:Щодо терміну діяльності організації в сфері охорони
Статус вимоги:Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:14.02.2019 12:23
Підтвердження вирішення:Доброго дня. Шановний Учаснику, якщо Вас задовольнить, можливо змінити терміни на 10, чи 20. Але на помилках власного досвіду закупівлі у 2016 році була підтверджена організація, яка не виконала умови договору, неякісно та похабно зробила роботи. Тому тендерним комітетом відділу культури було вирішено прописати такі умови закупівлі для отримання більш якісних послуг. Вважаємо, що дані умови не є дискримінаційними і не дозволять Учасникам демпінгувати в ціні.