-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво центру загальної практики сімейної медицини за адресою: Одеська область, Біляївський район, смт. Хлібодарське, вул. Маяцька дорога 16
Завершена
5 726 267.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2019 16:48 - 14.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога у відповідності до частини 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
949f6666fc60457b812cd468894b6560
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-003909-b.a1
Назва:
Вимога у відповідності до частини 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі в Україні здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- ОБ’ЄКТИВНА ТА НЕУПЕРЕДЖЕНА ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Так, враховуючи вищевикладене, ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» просить Вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Зокрема просимо надати роз’яснення з наступних питань, які зазначені в Протоколі №25 Уповноваженої особи Управління капітального будівництва Одеської обласної державної Адміністрації від 25.02.2019р. (далі – Протокол):
- в Протоколі зазначено, що «За результатами розгляду встановлено, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбачених ст.16, ст. 30 Закону та вимогам тендерної документації в цілому, а саме:
Учасником надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (вих. № 15/02/1 від 15.02.2019 р.), де в графі «Назва та тип машини, механізму або обладнання» зазначаються наступні транспортні засоби: тягач, самоскид, навантажувач. Однак, в наданій Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 15/02/3 від 15.02.2019 р.) відсутні відомості про працівників відповідної кваліфікації, які мають право керувати тягачем, самоскидом, навантажувачем.».
З приводу зазначеного в Протоколі, ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» повідомляє наступне:
1) в Тендерній документації Замовника на дану закупівлю відсутня вимога щодо наявності у Учасника якихось визначених працівників відповідних спеціальностей. Тому Учасник самостійно визначає кого включити у довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
2) ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» в складі своєї тендерної пропозиції надало файл «ТОВ КБ ст.16 і 17.pdf» (файл завантажено у встановлені тендерною документацією строки і він доступний для вільного доступу), в якому на стор. 3-7 надано скан-копію оригіналу Договору про надання послуг будівельних машин та механізмів №01/10 від 01.10.2018р., укладеного між ПП «СТРОЙТЕХГРАД» (ВИКОНАВЕЦЬ) та ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» (Замовник). Згідно п. 1.3. Договору про надання послуг будівельних машин та механізмів №01/10 від 01.10.2018р., «Управління будівельними машинами та механізмами здійснюється співробітниками (водіями, машиністами) Виконавця.» (прим. за договором №01/10 від 01.10.2018р. ВИКОНАВЕЦЬ - ПП «СТРОЙТЕХГРАД»).
Крім того, хочемо зазначити, що і в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і в штатному розписі ПП "БЕРЕГ МРІЙ" також відсутні відомості про працівників відповідної кваліфікації, які мають право керувати ОРЕНДОВАНОЮ технікою, що зазначена в довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Проте даний факт не завадив Замовнику визначити ПП "БЕРЕГ МРІЙ" переможцем в даній процедурі відкритих торгів.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» відповідає вимогам Тендерної документації, а тому безпідставно відхилена Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2019 17:45
Вирішення:
Вашу вимогу від 27.02.2019 ідентифікатор № UA-2019-01-31-003909-b.a1 розглянуто та повідомляємо наступне.
Управлінням захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України у відповідності до ст. 23 Закону України
«Про Національну поліцію» та п. 6 Положення про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015р. № 877, постійно проводиться комплекс організаційно-практичних заходів та здійснюється превентивна діяльність для захисту економічних інтересів держави і забезпечення правомірності застосування процедур закупівлі товарів, робіт та послуг, а також цільового використання бюджетних коштів.
Звертаємо увагу, що на адресу Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації надійшов лист Департаменту захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України за
вих. № 731/39/114/03-249 від 15.02.2019 р. в якому зазначено: «… в ході вивчення пропозиції ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» встановлено, що відомості про працівників відповідної кваліфікації, які мають право керувати тягачем, самоскидом, навантажувачем у складі
пропозиції - відсутні…» (надалі за текстом – Лист), тобто здійснено моніторинг та аналіз тендерної пропозиції ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» та наданих документів. Крім того, в листі чітко зазначено: «…пропозиція ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» не відповідає умовам тендерної документації замовника та згідно вимог п.п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна бути відхилена...».
Підсумовуючи вищезазначене, беручи до уваги результати аналізу тендерної пропозиції Департаментом захисту економіки в Одеській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації дійшло висновку, що пропозиція ТОВ «КОНЦЕРН-БУДІНВЕСТ» за процедурою на закупівлю робіт: «Будівництво центру загальної практики сімейної медицини за адресою: Одеська область, Біляївський район, смт. Хлібодарське,
вул. Маяцька дорога 16 (код ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) –
UA-2019-01-31-003909-b - підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено