• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"

Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"

Завершена

3 141 950.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 709.75 UAH
Період оскарження: 18.01.2019 17:07 - 18.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена

ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

Номер: 680c4eb979f54526bfa193ec1c7bcbe3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-003524-c.c5
Назва: ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
Вимога:
Просимо Вас обовязково доповнити П.15. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ, п.п. 15.5. ПОСТАЧАЛЬНИК має право у разі подальшого невиконання ЗАМОВНИКОМ п.п. 11.8. (зобов'язань по оплаті Товару), достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ЗАМОВНИКА у 10-ти денний строк.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від 25.01.2019 №НХ-11/276). На вимогу № UA-2019-01-18-003524- c.c5 Просимо Вас обов’язково доповнити П.15. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ, п.п. 15.5. ПОСТАЧАЛЬНИК має право у разі подальшого невиконання ЗАМОВНИКОМ п.п. 11.8. (зобов'язань по оплаті Товару), достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ЗАМОВНИКА у 10-ти денний строк. повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону. Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

Номер: 8a7cd88e380745a2b0a1407afb1b56fc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-003524-c.b4
Назва: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Вимога:
Просимо Вас обовязково доповнити П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступним п.п. 11.8. У разі прострочення оплати ЗАМОВНИКОМ прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, п.п. 7.2., ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати ЗАМОВНИКОМ раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від25.01.2019 №НХ-12/275). На вимогу UA-2019-01-18-003524-c.b4 Просимо Вас обов’язково доповнити П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступним п.п. 11.8. У разі прострочення оплати ЗАМОВНИКОМ прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, п.п. 7.2., ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати ЗАМОВНИКОМ раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються. повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону. Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ

Номер: 2d9211697b8249fb8cc37ba49f0c0fd9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-003524-c.c3
Назва: СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ
Вимога:
Просимо Вас доповнити ДОГОВІР ПОСТАВКИ а саме П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ таблицею "графік поставки колодки гальмівної". В графіку вказати терміни поставок партій, з розбивкою партій максимум до травня 2019 року включно. В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю вказаний термін поставки товарів: - до 31.12.2019р. При сьогоднішній нестабільності економіки в країні, а також з інфляційними процесами, прогнозувати ціни на рік нереально. Тому не потрібно ловити на гачок ПОСТАЧАЛЬНИКА, щоб потім на протязі року його шантажувати...
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від25.01.2019 №НХ-12/274). На вимогу № UA-2019-01-18-003524-c.c3 Просимо Вас доповнити ДОГОВІР ПОСТАВКИ а саме П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ таблицею "графік поставки колодки гальмівної". В графіку вказати терміни поставок партій, з розбивкою партій максимум до травня 2019 року включно. В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю вказаний термін поставки товарів: - до 31.12.2019р. При сьогоднішній нестабільності економіки в країні, а також з інфляційними процесами, прогнозувати ціни на рік нереально. Тому не потрібно ловити на гачок ПОСТАЧАЛЬНИКА, щоб потім на протязі року його шантажувати... повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону. Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Зміни проекту договору на закупівлю

Номер: b163ce025ad84298940a1a872d6acc7a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-003524-c.c2
Назва: Зміни проекту договору на закупівлю
Вимога:
1. Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 7.2. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику. 2. Пункт 5 строки та порядок поставки. Строк збільшити до 10 робочих днів 3. Пункт 11 Відповідальність сторін. Сплату штрафу в розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару нараховувати тілько якщо Постачальник не встиг замінити його протягом 20 днів. 4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В тендерній документації пункти про договір з надання послуг з інспекторського контролю просимо видалити взагалі або, як альтернативу, (замість цього договору) вказати акт (протокол) кваліфікаційних випробувань виданий уповноваженими представниками АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від 25.01.2019 №НХ-12/273). На вимогу № UA-2019-01-18-003524-c.c2 повідомляємо наступне. 1. Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 7.2. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику. Замовником розглянуто Вашу вимогу, підпункт 7.2 проекту договору буде викладено в наступній редакції: «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню ТОВАРУ, який підлягає оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, встановлених чинним законодавством, оплата здійснюється протягом 10 банківських днів після реєстрації податкових накладних в ЄРПН». 2. Пункт 5 строки та порядок поставки. Строк збільшити до 10 робочих днів. Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 5.1 проекту договору. 3. Пункт 11 Відповідальність сторін. Сплату штрафу в розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару нараховувати тільки якщо Постачальник не встиг замінити його протягом 20 днів. Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 11.3 проекту договору. 4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В тендерній документації пункти про договір з надання послуг з інспекторського контролю просимо видалити взагалі або, як альтернативу, (замість цього договору) вказати акт (протокол) кваліфікаційних випробувань виданий уповноваженими представниками АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ". Замовником розглянуто Вашу вимогу. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в ТД по вищезазначеному питанню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін в ДОГОВІР ПОСТАВКИ (основні умови)

Номер: efe13e88a52444748d1dd8b0be73f818
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-003524-c.c1
Назва: Внесення змін в ДОГОВІР ПОСТАВКИ (основні умови)
Вимога:
ТОВ "Красилівський ливарний завод", уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме: П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ: - доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності; - видалити п.п. 2.7. При постачанні кожної партії товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати документ, що підтверджує якість товару з відміткою проведення інспекторського контролю колодки, так як існує п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці згідно із вимогами ГОСТ 24297-87. П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ, п.п. 5.1. строки поставки товару змінити на …не пізніше ніж впродовж 10-ти календарних днів з моменту їх отримання… П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, внести зміни в п.п. 7.2. та викласти їх в наступній редакції: розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10-ти банківських днів з дати поставки товару. П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.3. викласти в новій редакції: • при постачанні неякісного товару ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну товару на якісний за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості, у разі невиконання П. 4. п.п. 4.3.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від 25.01.2019 №НХ-12/272). На вимогу № UA-2019-01-18-003524-c.c1 повідомляємо наступне. ТОВ "Красилівський ливарний завод", уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме: П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ: - доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності. Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по процедурі закупівлі колодок гальмівних чавунних гребеневих типу "М" (далі – ТД). - видалити п.п. 2.7. При постачанні кожної партії товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати документ, що підтверджує якість товару з відміткою проведення інспекторського контролю колодки, так як існує п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці згідно із вимогами ГОСТ 24297-87. Замовником розглянуто Вашу вимогу. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в ТД по вищезазначеному питанню. - П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ, п.п. 5.1. строки поставки товару змінити на …не пізніше ніж впродовж 10-ти календарних днів з моменту їх отримання… Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 5.1 проекту договору. - П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, внести зміни в п.п. 7.2. та викласти їх в наступній редакції: розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10-ти банківських днів з дати поставки товару. Замовником розглянуто Вашу вимогу, підпункт 7.2 проекту договору буде викладено в наступній редакції: «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню ТОВАРУ, який підлягає оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, встановлених чинним законодавством, оплата здійснюється протягом 10 банківських днів після реєстрації податкових накладних в ЄРПН». - П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.3. викласти в новій редакції: • при постачанні неякісного товару ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну товару на якісний за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості, у разі невиконання П. 4. п.п. 4.3. Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 11.3 проекту договору.
Статус вимоги: Задоволено