• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засіб дезінфікуючий “Лагоцид 600”

Засіб дезінфікуючий “Лагоцид 600”

Завершена

98 441.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 493.00 UAH
Період оскарження: 18.02.2019 10:58 - 21.02.2019 11:00
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 6f411004f25a40769edb7dd9d816829b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-18-000256-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Дивуємось, як таку нефахову нісенітницю може нести посадові особи замовника при відхиленні економічно найвигіднішої пропозиції. Всім відомо,що замовнику написав цю нісенітницю "свій" постачальник. Але, ж читайте перед оприлюдненням те,що вам пишуть, адже вас підставляють!!! Як ви лікуєте людей, коли стає зрозумілим відсутність елементарних знань в області дезінфектологіїї??? Щодо груп засобів. Замовник навіть не знає, що немає ніяких груп дихлорантів та похідних ізоціанурової кислоти! Є група галогенів, куди входять як Лагоцид 600 так і Хлоросан! Вивчайте хімію! Стосовно невідповідності - порошок-гранули. Яким чином цей факт вам завадить якісно використовувати деззасоби? Ви використовуєте робочий розчин, яка різниця додавати в воду порошок чи гранули? Гранули не дають пилу, тому менше навантажують дихальну систему працівників. Токсичність та спектр антимікробної дії однакові ( ви з цим погодились). Щодо анткорозійної добаквки. Шановний, а адипінова кислота - не антикорозхійна добавка??? Вивчайте хімію! Щодо невідповідності вимоги щодо стерилізації та дезінфекції високого рівня! Шановний, не дратуйте! ЖОДЕН ЗАКЛАД УКРАЇНИ НЕ РОБИТЬ А НІ СТЕРИЛІЗАЦІЮ, А НІ ДЕЗІНФЕКЦІЮ ВИСОКОГО РІВНЯ ХЛОРВМІСТКИМИ ЗАСОБАМИ!!! Ви такі заможні, що можете купувати дороговартісний інструмент кожний раз? Після обробки цого можна викинути насмітник! Цей факт заслуговує на увагу Депаратменту охорони здоров"я, куди ми направляємо лист. Щодо ствердження, що мийні властивості слабо виражені. Це на якій підставі зроблений такий висновок? До засобу входить 20% карбонату натрію та бікарбонату натрію - мийні добавки! В п.1.4 методичних вказівок сказано,що засіб володіє гарними миючими властивостями. Засіб володіє режимом дезінфекції та достерилізаційного очищення виробів медичного призначення, тобто гарно миє! Це не відповідає дійсності, це вам так хочеться написати, бо в нашій пропозиції немає корупційної складової! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Жодних дискримінаційних вимог щодо продукції нашим закладом не зазначено, тем більш наші дії ні яким чином не суперечать ні ЗУ «Про публічні закупівлі» ні Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р. Якщо взяти та проаналізувати ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказ №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016р., то вбачається наступне: згідно до ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено сфера застосування цього закону, та зазначено, що ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. В свою чергу (в даній ситуації) наш заклад при проведенні закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, а також п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України! Стосовно Ваших звинувачень нашого закладу, у спробі посадових осіб нашого закладу протягти у переможця «свого» учасника, з яким є корупційний зговір та який пропонує за це хабар. На сам перед хочу вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України. Ви ж своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації, відомостей, що не відповідають дійсності, образами та приниженням співробітників, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо, та виходячи з вищевикладеного порушуєте Законодавство України, тому у цьому випадку ми будемо змушені скористатися своїм правом на захист. Право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України (ч. 4 ст. 32), Цивільним кодексом України (ст. 277). Питання процедури захисту честі, гідності і ділової репутації також роз'яснив Верховний Суд України у своїй постанові пленуму № 1 "Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи" від 27 лютого 2009р. Ви своїми діями намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили вимоги до продукції з такими показниками яка нам потрібна, на ті показники яким відповідає ваша продукція, а якщо ми на це не згодні то тоді від вас лунають погрози звернутися до «Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.!»! Звернутися до відповідних органів це надане вам право законодавством України, а от намагання нас змусити змінити вимоги до продукції, які б задовольнили Вас – це неприпустимо! З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні