-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Термочутливі папір або картон
Термочутливі папір або картон
Торги відмінено
173 294.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 732.94 UAH
мін. крок: 1% або 1 732.94 UAH
Період оскарження:
26.02.2019 14:20 - 01.03.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:
002248263998432ebf96731416e248cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-26-000998-c.a2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Ви вважаєте, що рекомендації и.о. Міністра охорони здоров'я України Супрун У. можно игнорувати? А Ви уважно причитали, там и про штрафи дуже ясно указано! Про якість товару додається Сертифікат якості - котрий додаеться.
Пов'язані документи:
Учасник
- № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.pdf 27.02.2019 13:01
Дата подачі:
27.02.2019 13:01
Вирішення:
Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.02.2019 10:20
Підтвердження вирішення:
З метою ефективного підбору можливих постачальників товарів відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може використовувати систему електронних закупівель.
Планова сума закупівлі становить менше 200 тисяч гривень, отже регламентується Порядком організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 19.06.2017 № 892 (далі - Порядок).
Замовник для забезпечення своїх потреб включає у перелік саме ті товари, які йому необхідні для забезпечення вимог санітарно-епідемічного режиму. Товари, що є предметом цієї закупівлі мають чітко визначені характеристики та повинні використовуватись у відповідних умовах для конкретних потреб. Замовник з точки зору чинного законодавства має право самостійно визначати перелік товарів і не повинен при цьому враховувати комерційні інтереси Учасників.
Предметом закупівлі є визначений потребою замовника конкретний перелік товарів. Визначення предмету закупівлі не може розглядатися, як обмеження конкуренції.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Крім того, зазначений у зверненні скаржника лист Міністерства стосується рекомендацій під час закупівлі лікарських засобів, які не є предметом оскаржуваної процедури.
Крім того, звертаємо увагу скаржника, що пункт 4.4 Порядку передбачає: «Користувач Системи (особа, яка зареєстрована у системі та має доступ до інформації) несе відповідальність за достовірність інформації, що розміщується ним у Системі, за розміщення некоректної інформації, у тому числі такої, що має образливий характер….».
Зі свого боку Замовник залишає за собою право в подальшому не вести дискусію з дописувачем, який не обмежує себе у пустих звинуваченнях, образах та некоректних висловлюваннях. Це не уточнення документації, а поливання брудом усіх і вся. Статистика поведінки скаржника протягом попередніх років однакова на всіх процедурах. Просимо мати повагу до себе і до інших користувачів системи.
Вимога
Вирішена
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Номер:
7676ba6d90cb4aa28af9ee29772be961
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-26-000998-c.b1
Назва:
приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу по закупівлі.docx 27.02.2019 12:46
Дата подачі:
27.02.2019 10:01
Вирішення:
Відповідь на подану вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2019 12:48
Підтвердження вирішення:
Відповідь на подану вимогу
Задовільнена:
Ні