• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Крісла

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2019 12:18 - 27.02.2019 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

устранить нарушение закона "Про закупівлі..."

Номер: 1342feac2e60499ca4f7eb345d5186c6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-22-000714-a.a1
Назва: устранить нарушение закона "Про закупівлі..."
Вимога:
Замовник в тендерної документації пише: "Керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, замовник у вимогах до предмета закупівлі посилається на певну торговельну марку та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть." Дана позиція Замовника прямо порушує діючи норми закону "Про державні закупівлі..." в наступнім: "Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Згідно з пунктом 5 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі. У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель. Прошу усунуть порушення Закону з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний, Учаснику, відповідно до абзацу 2 п.1.1. Порядку здійснення допорогових закупівель "Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі – Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону." В абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону "Про публічні закупівлі" встановлено, що Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Оскільки Замовником проводиться закупівля товару (товарів) вартість предмета якого є меншою ніж 200 тисяч гривень, Замовник цілком обгрунтовано посилається на "Порядок здійснення допорогових закупівель". Тому, відповідно до пп. 6.4 Порядку - Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Вищевказаний Порядок здійснення допорогових закупівель надає можливість Замовникам, що здійснюють процедуру закупівлі товару, очікувана вартість якої є меншою ніж 200 тисяч гривень, можливість вказувати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тобто, у разі здійснення допорогової закупівлі, законодавством передбачається можливість Замовником приймати аналоги та/або еквіваленти товару, та жодним чином не обов'язок. Враховуючи вищезазначене, Замовником цілком правомірно не передбачається можливість закупівлі іншого товару ніж той, що зазначений у Оголошенні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 27.02.2019 16:14
Підтвердження вирішення: Замовником цілком правомірно не передбачається можливість закупівлі іншого товару ніж той, що зазначений у Оголошенні.
Задовільнена: Ні