• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)

Послуги з прибирання Згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі "Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)" Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-08-15-000037-а.

Завершена

4 471 236.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 712.00 UAH
Період оскарження: 07.11.2018 10:47 - 03.12.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційне діяння Замовника

Номер: e791cb21a5f942a2be81bc9456d8a2b2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-07-000540-c.c3
Назва: Дискримінаційне діяння Замовника
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» (код ЄДРПОУ 00156127) є учасником відкритих торгів з публікацією англійською мовою, Послуги з прибирання, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (“Послуги з прибирання)” - ДК 021:2015: 90910000-9, які проводить Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз". Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації. Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-07-000540-c Згідно п. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (надалі – Закон) під час проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. В даному Тендері було подано вісім тендерних пропозиції, а саме від : 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІР СЕРВІС"; 2.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАМ"; 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К"; 4.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДР. РЬОДГЕР СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ"; 5. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІНГ-ПРО"; 6. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"; 7. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"; 8. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ". У відповідності до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Філії "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз" розглянуто тендерні пропозицій всіх учасників торгів на відповідність їх пропозицій технічним вимогам, визначених у тендерній документації, та визначено відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, установлених вимогами тендерної документації. Зокрема тендерним комітетом Філії "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз" вирішено: 1. Учасник ТОВ "ІР СЕРВІС" (код 39303507): 1.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 1.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям; 1.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІР СЕРВІС" (код 39303507) – допустити учасника торгів до аукціону. 2. Учасник ТОВ "СЕНТАМ" (код 37888745): 2.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 2.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям; 2.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЕНТАМ" (код 37888745) – допустити учасника торгів до аукціону. 3. Учасник ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К" (код 39146437): 3.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 3.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям; 3.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕРИТОРІЯ ЧИСТОТИ К" (код 39146437) – допустити учасника торгів до аукціону. 4. Учасник ТОВ "ДР. РЬОДГЕР СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ" (код 35534488): 4.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 4.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, але не відповідає вимогам тендерної документації замовника: 4.2.1. Станом на 17:00 год. 07.12.2018р., після завершення електронного аукціону, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-07-000540-c, пропозиція Учасника торгів ТОВ "ДР. РЬОДГЕР СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ" (код 35534488) не містила в своєму складі: документу, який підтверджує наявність трудових відносин між Учасником та зазначеною працівником (прибиральницею) Синицею Любов Григорівною (інформація щодо якої наведена в довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг), що свідчить про відсутність документу, а отже невиконання умов Замовника. Дане документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п. 1.1.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); 4.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДР. РЬОДГЕР СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ" (код 35534488) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону. 5. Учасник ПП "КЛІНІНГ-ПРО" (код 35047973): 5.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 5.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям; 5.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ПП "КЛІНІНГ-ПРО" (код 35047973) – допустити учасника торгів до аукціону. 6. Учасник ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" (код 38748221): 6.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 6.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, але не відповідає вимогам тендерної документації замовника: 6.2.1. наданий (завантажений) документ, який підтверджує наявність трудових відносин між Учасником ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" (код 38748221) та працівниками (витяг з штатного розпису, вводиться в дію 01.12.2018) не підтверджує запитувану Замовником інформацію, оскільки не містить інформації, яка встановлена тендерною документацією, про підтвердження наявності трудових відносин працівників, перелік яких наведений в довідці про наявність персоналу від 06.12.2018 №UA-2018-12-06-001182-c/4а, що свідчить про невиконання умов Замовника, а отже відсутність документу. Дане документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п. 1.1.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); 6.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" (код 38748221) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону. 7. Учасник ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" (код 38843239): 7.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 7.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, але не відповідає вимогам тендерної документації замовника: 7.2.1. Станом на 17:00 год. 07.12.2018р., після завершення електронного аукціону, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-07-000540-c, пропозиція Учасника торгів ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" (код 38843239) не містила в своєму складі: документи, які підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та зазначеними працівниками (інформація щодо яких наведена в довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг), що свідчить про відсутність документу, а отже невиконання умов Замовника. Дане документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п. 1.1.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); 7.2.2. довідка щодо виконання аналогічних договорів не містить запитуваної інформації щодо адресів наведених замовників, що є невідповідністю п.п. 2.1.1 Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів Додатку ІІ тендерної документації; 7.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – не відповідає умовам тендерної документації, оскільки станом на 17:00 год. 07.12.2018р., після завершення електронного аукціону, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-07-000540-c, пропозиція Учасника торгів ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" (код 38843239) не містила в своєму складі: відомості про керівника та особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції, що є невідповідністю умові пп. 3.1. п. 1 "Змісту і способу подання тендерної пропозиції" Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції". Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" (код 38843239) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону. 8. Учасник ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" (код 39515563): 8.1. щодо відповідності технічним вимогам – запропоновані характеристики відповідають вимогам встановленим Замовником; 8.2. щодо відповідності кваліфікаційним критеріям - документальне підтвердження інформації підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, але не відповідає вимогам тендерної документації замовника: 8.2.1. Станом на 17:00 год. 07.12.2018р., після завершення електронного аукціону, за даними системи веб-порталу Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-07-000540-c, пропозиція Учасника торгів ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" (код 39515563) не містила в своєму складі: 1) документи, які підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та зазначеними працівниками (інформація щодо яких наведена в довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг), що свідчить про відсутність документу, а отже невиконання умов Замовника; Дане документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п. 1.1.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); 8.2.2. довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 07.12.2018р. №256/12 не містить запитуваної інформації щодо контактних телефонів наведених замовників, що є невідповідністю п.п. 2.1.1 Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів Додатку ІІ тендерної документації; 8.3. щодо відповідності повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції – підтверджено. Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СЕРВІС МЕНЕДЖМЕНТ ІНТЕРНЕШНЛ" (код 39515563) – підлягає відхиленню та не допускається до аукціону. Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Імпел Гріффін Сервіс” (ПРОТОКОЛ №18-25-1097 від 28.12.2018 р.) щодо не підтвердження кваліфікаційних критеріїв передбачених в п.1.1.2 Додатку ІІ тендерної документації- є незаконним та порушує ст. 48 КЗпП України, ст. 64 ГКУ, ст. 16, 28, 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Відповідно до п. 1.1.2. Додатку № 2 до тендерної документації вимагалось від учасників : Документи, що підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та зазначеними (наведеними п.1.1.1.) працівниками (витяг із штатного розпису і/чи копії угод цивільно-правового характеру тощо) (скан-копія із документу/ів). ТОВ “Імпел Гріффін Сервіс” підтвердили наявність трудових відносин з працівниками в складі тендерної пропозициї, а саме нами надано : - Оригінал Довідки про наявність персоналу від 06.12.2018 р.; - Оригінал Витягу з штатного розпису, який вводився в дію з 01.12.2018 р. - Оригінал Наказу про затвердження штатного розпису в новій редакції № 2 від 12.11.2018 року. Враховуючи надану можливість в тендерній документації подання Витягу зі штатного розпису — нами і надано Витяг зі штатного розпису. Зазначаємо, що відповідно до ч. 3 ст. 64 ГК підприємство самостійно визначає штатний розпис для своїх працівників. Причому його затвердження на підприємстві є обов’язковим (листи Мінпраці від 17.06.2008 р. № 165/06/186-08 та від 27.06.2007 р. № 162/06/187-07). На підставі штатного розпису (а також правил внутрішнього трудового розпорядку та посадових (робочих) інструкцій) керівник підприємства приймає рішення з кадрових питань, зокрема щодо: прийняття громадян на роботу, переведення працівників на іншу роботу, установлення посадового окладу, тарифної ставки (окладу) конкретного працівника відповідно до його посади (кваліфікації). У свою чергу, кадрова служба здійснює набір персоналу, оформляє необхідні кадрові документи, у тому числі про прийняття на роботу, переведення на іншу роботу, установлення надбавок (доплат), аналізує якісний склад працівників і вносить пропозиції з приводу його поліпшення, у встановленому порядку готує інформаційно-довідкову документацію, відповідну статистичну звітність. Штатний розпис затверджується наказом керівника. При складанні та затвердженні штатного розпису слід мати на увазі, що штатним одиницям (посадовим одиницям, які необхідно мати на підприємстві) присвоюють лише такі назви робіт, посад або професій, які відповідають Класифікатору професій. Справа в тому, що на підставі штатного розпису, затвердженого керівником підприємства, працівники відд
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.01.2019 19:07
Дата виконання рішення Замовником: 06.02.2019 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 737-р/пк-пз від 23.01.2019 виконано.
Задовільнена: Так
Автор: ООО "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Максим Каримов +380734198878 m.karymov24@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Не надано роз'яснення по суті.

Номер: 28364f5170ce4bc096daa26d1ca5d133
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-07-000540-c.a4
Назва: Не надано роз'яснення по суті.
Вимога:
Уважно читайте пояснення в попередній вимозі! В даній ситуації, при підготовці тендерної пропозиції було допущено технічну помилку, а саме: в імені та по батькові одного з працівників. Закон України “Про публічні закупівлі”, допускає наявність формальних, технічних помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції, адже нашою компанією надано підтвердження трудових відносин з усіма працівниками, що вказані в довідці. Тому підстави для відхилення пропозиції відсутні! Відповідь, що була надана на попередню вимогу, не аргументована, та не надає пояснення причини відхилення пропозиції. Просимо надати вичерпну відповідь, на якій підставі відхилено нашу пропозицію. Чому ігнорується факт технічної помилки, адже всі необхідні документи були надані учасником Закупівлі. Наполягаємо скасувати прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції та прийняти нове рішення, яким допустити Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" до аукціону. Своїми діями Ви свідомо порушуєте законодавство України та принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Також повідомляємо, що стаття 38. Закону України визначає відповідальність за порушення вимог цього Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. х пропозицій, що визначені ст. 3 Закону України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога від 15:33 год. 03.01.2019 по предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (ідентифікатор закупівлі веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель - UA-2018-11-07-000540-c) відхиляється та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції.

Номер: ae447e616ec24bf5a4de65a5fbb52aed
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-07-000540-c.a2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції.
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Крім того частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Товариством при підготовці тендерної пропозиції було дотримано всі вимоги Замовника, проте випадково допущено технічну помилку в імені та по батькові одного із працівників Товариства, а саме Синиці Анжели Валентинівни, та в довідці випадково зазначили їїпід іменем Любов Григорівна. Тендерна документація Замовника, містить кваліфікаційні критерії учасників, а саме п.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації, вказує, що у учасника має бути наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження чого мають бути надані наступні документи :1. Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання відповідних послуг, із зазначенням їх ПІБ, освіти, стажу роботи (скан-копія з оригіналу довідки, в довільній формі). 2. Документи, що підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та зазначеними (наведеними п.1.1.1.) працівниками (витяг із штатного розпису і/чи копії угод цивільно-правового характеру тощо) (скан-копія із документу/ів). Проте, виходячи із вище наведених вимог тендерної документації Замовника, відсутні прямі вимоги щодо обов'язкової кількості працівників. Тому, вважаємо відхилення нашої пропозиції безпідставним, так як Товариством було надано всі необхідні документи на підтвердження трудових відносин з працівниками, а технічна помилка, що була допущена в імені та по батькові одного з працівників, не впливає на зміст тендерної пропозиції, та не спотворює її. Відповідно до наведеного, вимагаємо скасувати прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції та прийняти нове рішення, яким допустити Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" до аукціону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога від 12:07 год. 03.01.2019 по предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (ідентифікатор закупівлі веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель - UA-2018-11-07-000540-c) відхиляється та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про надання роз'яснень та вчинення відповідних дій

Номер: 267c1a3810a2445c826f5501ac9b47f4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-11-07-000540-c.b1
Назва: Про надання роз'яснень та вчинення відповідних дій
Вимога:
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" 29.12.2018 було відхилено рішенням Тендерного комітету Замовника на підставі невідповідності його тендерної пропозиції вимогам Додатку ІІ до тендерної документації, а саме: наданий (завантажений) документ, який підтверджує наявність трудових відносин між Учасником ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" (код 38748221) та працівниками (витяг з штатного розпису, вводиться в дію 01.12.2018) не підтверджує запитувану Замовником інформацію, оскільки не містить інформації, яка встановлена тендерною документацією, про підтвердження наявності трудових відносин працівників, перелік яких наведений в довідці про наявність персоналу від 06.12.2018 №UA-2018-12-06-001182-c/4а, що свідчить про невиконання умов Замовника, а отже відсутність документу. Дане документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося умовами Додатку ІІ тендерної документації (п. 1.1.2. Кваліфікаційних критеріїв до учасників торгів); Зазначаємо, що відповідно до вимог Додатку ІІ Учасник повинен підтвердити наявність працівників одним з таких документів: витяг із штатного розпису і/чи копії угод цивільно-правового характеру тощо. Враховуючи надану можливість подання одного з зазначених документів нами надано перший, - витяг зі штатного розпису. Зауважуємо, що штатний розпис - це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Наказом Міністерства фінансів України за № 57 вiд 28.01.2002 затверджено типову форму цього документу та відступлення від зазначеної форми є неприпустим. Необхідно також зазначити, що Замовником у тендерній документації не було передбачено, що документ який підтверджує наявність у штаті працівників, зазначених у довідці повинен мати ПІБ працівника. Тобто, враховуючи викладене, замовник в особі тендерного комітету Філії "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" Акціонерного товариства "Укртрансгаз", неправомірно відхиливши Учасника ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс", порушив ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції. А тому Вимагаємо скасувати прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції та прийняти нове рішення, яким допустити ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс" до аукціону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваша вимога від 17:30 год. 29.12.2018 по предмету закупівлі «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» (ідентифікатор закупівлі веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель - UA-2018-11-07-000540-c) відхиляється та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено