• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Бородавка, с. Наумівка Корюківського району Чернігівської області - будівництво

Завершена

6 824 706.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 123.53 UAH
Період оскарження: 28.01.2019 09:23 - 10.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Заперечення на вимогу ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Номер: 67a44f45074b411f9518b0497be1e3ad
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-28-000117-b.a3
Назва: Заперечення на вимогу ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Вимога:
№150 23 лютого 2019 р. Тендерному комітету Корюківської міської ради Заперечення на вимогу ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" Товариство з обмеженою відповідальністю “ІНЕКС РЕАЛ” (код ЄДРПОУ 41310760) визнано переможцем відкритих торгів з закупівлі по об’єкті : “Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Бородавка, с. Наумівка Корюківського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)”/ ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" у період оскарження подало до тендерного комітету Вимогу, керуючись нормами статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. Товариство з обмеженою відповідальністю “ІНЕКС РЕАЛ” (код ЄДРПОУ 41310760) звертаю увагу шановного тендерного комітету на те, що дана Вимога не відповідає положенням Закону України “Про публічні закупівлі”. По-перше, у відповідності до ч. 1 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Органом оскарження у відповідності до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” є - Антимонопольний комітет України. Таким чином, ані тендерний комітет Корюківської міської ради, ані Корюківська міська рада не є органами оскарження. Отже, ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" не мало право звертатися зі скаргою та вимогою до тендерного комітету або Корюківської міської ради про скасування протокольного рішення від 20 лютого 2019 року, як таке що не відповідає вимогам Закону України та тендерної документації. У відповідності до положень Закону України “Про публічні закупівлі” і зокрема ст. 30 цього Закону Замовник не наділений повноваженнями скасовувати результат щодо визначення переможця. По-друге. Щодо відсутності підпису на довідці. Так, у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 зазначено, що : “Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ ВКФ "Зовнішторг-Мікрон", обґрунтовуючи це тим, що переможець Процедури закупівлі надав у складі своєї Пропозиції калькуляції, які не містять підпис уповноваженої особи учасника та відбиток печатки, що не підтверджує відповідність тендерної пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим умовам Документації. Скаржник, посилаючись на умови Документації, зауважує, що зазначена ним невідповідність не є формальною помилкою, тому відсутність підписів та печаток, а також ЕЦП надає можливості Скаржнику стверджувати відсутність документів, які вимагались Документацією, адже відсутні обов'язкові реквізити документів – підпис, печатка, ЕЦП. Замовник з цього приводу надав пояснення, в яких зазначив, що вказана Скаржником невідповідність є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст Пропозиції, про що зазначено у протоколі від 23.04.2018 и№ 535. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з наступними документами у сканованому вигляді, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та скріпленими печаткою, зокрема, документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником: кошторис або калькуляція. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: кошторис або калькуляція. Вимоги до предмета закупівлі зазначені в технічних вимогах (додаток № 2 Документації). У додатку 2 Документації містяться технічні вимоги до предмета закупівлі, які передбачають роботи та витрати, матеріали та запасні частині виконавців. Слід зазначити, що Документація не містила окремих вимог щодо накладення електронно-цифрового підпису на документи Пропозиції учасників та надання Пропозицій учасників у вигляді електронних документів. У складі Пропозиції ТОВ ВКФ "Зовнішторг-Мікрон" містяться: - документ від 22.03.2018 б/н "планова калькуляция" (мовою оригіналу) (файл "10.Калькуляция .pdf"); - документ б/д б/н "расшифровка статей плановой калькуляции" (мовою оригіналу) (файл "10.1. Калькуляция_Материальные затраты.pdf"); - документ б/д б/н "ремонт станка" (мовою оригіналу) (файл "10.1. Калькуляция_Материальные затраты(сырье).pdf"); - документ б/д б/н "фонд заработной платы производственного персонала" (файл 10.2. Расшифровка зарплаты.pdf"). Наведені вище документи не містять підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їхніх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Технічними помилками будуть вважатися друкарські та граматичні помилки, арифметичні помилки, відсутність відбитків печаток на окремих документах та інші помилки, що не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Скаржник не довів, що оформлення ТОВ ВКФ "Зовнішторг-Мікрон" своєї Пропозиції у спосіб, наведений вище, впливає на зміст його Пропозиції, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини десятої статті 18 Закону. Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Скарги. Враховуючи викладене, керуючись частиною третьою статті 8 та статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ПОСТАНОВИЛА: Відмовити дочірньому підприємству "Діамех-Україна" товариства з обмеженою відповідальністю "Діамех 2000" у задоволенні його скарги від 02.05.2018 № UA-2018-03-20- 002821-c.b1.”. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" жодним чином не зазначив Замовнику яким саме чином відсутність підпису на документі впливає на зміст пропозиції ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”. Зазначене повністю підтверджується і рішенням № 7125-р/пк-пз від 17.07.2018 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в якому також відсутність підпису була розцінена АМКУ як несуттєва формальна помилка, що не впливає на зміст пропозиції. У листі Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 29.12.2015 р. N 3302-05/43933-07 зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” зазначає, що відсутність підпису при наявності печатки та ЕЦП є формальною помилкою, що жодним чином не впливає на зміст і достовірність пропозиції. Також у відповідності до примітки додатку 2 тендерної документації Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається з моменту початку функціонування таких реєстрів. Інформація про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів) розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/ amku/control/main/uk/publish/article/87543) у зведених відомостях в розділі “Діяльність у сфері державних закупівель” (http://www.amc.gov.ua/ amku/control/main/uk/publish/article/123942). Таким чином, Замовник має змогу самостійно перевірити відповідну інформацію. По-третє. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). Повноваження Генерального директора ТОВ “Інекс Реал” перш за все підтверджуються наказом №10-5 від 09 серпня 2018 року та Статутом товариства, сканкопії яких були надані у складі документів тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються документами сканованими з оригіналів (або завіреної копії): випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/ призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, її підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). Копія паспорта згідно зазначених вимог взагалі потребується лише для осіб, які визначені учасником як особа (якщо така визначена учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, її підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи. ТОВ “Інекс Реал” виступало в процедурі закупівлі самостійно в особі генерального директора Гаман Людмили Володимирівни, а не через уповноважену нею або засновником особу, яка б діяла на підставі довіреності чи іншого документу. Рішення Засновника №2 від 31 січня 2019 року лише підтверджує повноваження генерального директора. Таким чином, надання копії паспорта генерального директора Гаман Людмили Володимирівни у даному випадку не було обов’язковим, а копія паспорта була надана як додаткова інформація. При цьому тендерною документацією не вимагалося надання копій усіх сторінок паспорту. Також у своїй вимозі ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ” зазначило : “Також необхідно надати в складі пропозиції завірену копію паспорта особи, уповноваженої на підписання договору. ”. Зазначаю Замовнику про те, що ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ” вводить в оману Замовника, адже жодних таких вимог у тендерній документації Замовника не міститься. По-четверте. ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ” у вимозі зазначає, що учасником ТОВ ІНЕКС РЕАЛ» не надано в складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю. Дане твердження скаржника є помилковим. П. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що до складу інших документів, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, завірені відповідальною особою та печаткою (в разі її використання) у вигляді файлів у форматі pdf входить Лист - згода з проектом договору про закупівлю (Додаток 5 до цієї тендерної документації). Таким чином, жодним пунктом тендерної документації не вимагалося надання Учасником у складі документів тендерної пропозиції проекту договору. У складі документів тендерної пропозиція ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” у відповідності до вимог тендерної документації надало Лист-згоду з проектом договору за вих.№54 від 12 лютого 2019 р. Враховуючі вищевикладене, керуючись ст. 18, ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Прошу : 1. Врахувати дану відповідь при прийнятті рішення за резултьтатами розгляду вимоги ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ”. 2. Відмовити повністю ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ” у задоволенні вимоги. 3. Про результати розгляду даного заперечення письмово повідомити ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”. Генеральний директор ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” Л.В. Гаман
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» містяться наступні документи: наказ про виконання обов’язків генерального директора № 10-к від 09.08.2018 р., Статут ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», який містить інформацію щодо повноважень та функцій директора товариства, рішення загальних зборів учасників ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» (№2 від 09.08.2018р., №2 від 31.01.2019 р., №3 від 27.08.2018 р.), також учасником надані всі заповнені сторінки паспорта (копія обкладинки, копії сторінок 1,2,3,4,5,6,7,12,13), що засвідчує повний перелік усіх повноважень посадової особи учасника на підписання документів. Сторінки 8,11,14-16 можна віднести до формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист - згоду з проектом договору про закупівлю (Додаток 5 до цієї тендерної документації), який учасник і надав. Формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, до яких можна віднести відсутність підписів на сторінках окремих документів. Крім того тендерна пропозиція підписана за допомогою ЕЦП/КЕП, що дає можливість однозначно визначити підписанта. Інформацію надану у довідці можна перевірити у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу на сайті АМКУ.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 48aa77beaf2c49d8bb8fe53e8b7f33d2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-28-000117-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Керуючись нормами статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) направляємо до Вас звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Ознайомившись з протоколом № 26 від 20 лютого 2019 року засідання тендерного комітету Корюківської міської ради, щодо визначення переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», на підставі того, що пропозиція ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» відповідає умовам тендерної документації. Розглянувши документи ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме; 1. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати, зокрема, документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Також необхідно надати в складі пропозиції завірену копію паспорта особи, уповноваженої на підписання договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» містяться: - Рішення №2 від 31 січня 2019 (файл «Копія рішення 2 загальних зборів учасників від 31 січня 2019 року.pdf»), відповідно до якої повноваження підписувати тендерну пропозицію, представляти інтереси ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" та укладати договори про закупівлю за результатом торгів має директор Гаман Людмила Володимирівна; - копії окремих сторінок паспорту Гаман Людмили Володимирівни (файл «Копія паспорту генерального директора.pdf»). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" відсутні, зокрема, сторінки 8-11, 14-16 паспорту Гаман Людмили Володимирівни. 2. Учасником ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не надано в складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю. 3. Довідка «Інформація про те що підприємство протягом останніх трьох років не притягувалось.pdf» не містить підпису генерального директора, якого уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" не відповідала умовам Документації в цих частинах. Таким чином, вимоги Замовника не виконані в повному обсязі, що суперечить Законодавству. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень статті 3 здійснення закупівель здійснюється на принципах недискримінації учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки пропозицій конкурсних торгів; запобіганню корупційним діям і зловживанню. Враховуючи вище викладене звертаємось до Вас з вимогою скасувати протокольне рішення від 20 лютого 2019 року, як таке що не відповідає вимогам Закону України та тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» містяться наступні документи: наказ про виконання обов’язків генерального директора № 10-к від 09.08.2018 р., Статут ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», який містить інформацію щодо повноважень та функцій директора товариства, рішення загальних зборів учасників ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» (№2 від 09.08.2018р., №2 від 31.01.2019 р., №3 від 27.08.2018 р.), також учасником надані всі заповнені сторінки паспорта (копія обкладинки, копії сторінок 1,2,3,4,5,6,7,12,13), що засвідчує повний перелік усіх повноважень посадової особи учасника на підписання документів. Сторінки 8,11,14-16 можна віднести до формальних помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист - згоду з проектом договору про закупівлю (Додаток 5 до цієї тендерної документації), який учасник і надав. Формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, до яких можна віднести відсутність підписів на сторінках окремих документів. Крім того тендерна пропозиція підписана за допомогою ЕЦП/КЕП, що дає можливість однозначно визначити підписанта. Інформацію надану у довідці можна перевірити у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу на сайті АМКУ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Заперечення на вимогу ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Номер: 36ce3756c45d462598e0d6e4d9a559c4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-28-000117-b.b2
Назва: Заперечення на вимогу ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “ІНЕКС РЕАЛ” (код ЄДРПОУ 41310760) визнано переможцем відкритих торгів з закупівлі по об’єкті : “Амбулаторія загальної практики сімейної медицини (на 1-2 лікаря) по вул. Бородавка, с. Наумівка Корюківського району Чернігівської області – будівництво (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)”/ ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" у період оскарження подало до тендерного комітету Вимогу, керуючись нормами статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”. Товариство з обмеженою відповідальністю “ІНЕКС РЕАЛ” (код ЄДРПОУ 41310760) звертаю увагу шановного тендерного комітету на те, що дана Вимога не відповідає положенням Закону України “Про публічні закупівлі”. По-перше, у відповідності до ч. 1 ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Органом оскарження у відповідності до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” є - Антимонопольний комітет України. Таким чином, ані тендерний комітет Корюківської міської ради, ані Корюківська міська рада не є органами оскарження. Отже, ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" не мало право звертатися зі скаргою та вимогою до тендерного комітету або Корюківської міської ради про скасування протокольного рішення від 20 лютого 2019 року, як таке що не відповідає вимогам Закону України та тендерної документації. У відповідності до положень Закону України “Про публічні закупівлі” і зокрема ст. 30 цього Закону Замовник не наділений повноваженнями скасовувати результат щодо визначення переможця. По-друге. Щодо відсутності підпису на довідці. Так, у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4860-р/пк-пз від 22.05.2018 зазначено, що : “Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ ВКФ "Зовнішторг-Мікрон", обґрунтовуючи це тим, що переможець Процедури закупівлі надав у складі своєї Пропозиції калькуляції, які не містять підпис уповноваженої особи учасника та відбиток печатки, що не підтверджує відповідність тендерної пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим умовам Документації. Скаржник, посилаючись на умови Документації, зауважує, що зазначена ним невідповідність не є формальною помилкою, тому відсутність підписів та печаток, а також ЕЦП надає можливості Скаржнику стверджувати відсутність документів, які вимагались Документацією, адже відсутні обов'язкові реквізити документів – підпис, печатка, ЕЦП. Замовник з цього приводу надав пояснення, в яких зазначив, що вказана Скаржником невідповідність є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст Пропозиції, про що зазначено у протоколі від 23.04.2018 и№ 535. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з наступними документами у сканованому вигляді, за підписом уповноваженої посадової особи учасника та скріпленими печаткою, зокрема, документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником: кошторис або калькуляція. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: кошторис або калькуляція. Вимоги до предмета закупівлі зазначені в технічних вимогах (додаток № 2 Документації). У додатку 2 Документації містяться технічні вимоги до предмета закупівлі, які передбачають роботи та витрати, матеріали та запасні частині виконавців. Слід зазначити, що Документація не містила окремих вимог щодо накладення електронно-цифрового підпису на документи Пропозиції учасників та надання Пропозицій учасників у вигляді електронних документів. У складі Пропозиції ТОВ ВКФ "Зовнішторг-Мікрон" містяться: - документ від 22.03.2018 б/н "планова калькуляция" (мовою оригіналу) (файл "10.Калькуляция .pdf"); - документ б/д б/н "расшифровка статей плановой калькуляции" (мовою оригіналу) (файл "10.1. Калькуляция_Материальные затраты.pdf"); - документ б/д б/н "ремонт станка" (мовою оригіналу) (файл "10.1. Калькуляция_Материальные затраты(сырье).pdf"); - документ б/д б/н "фонд заработной платы производственного персонала" (файл 10.2. Расшифровка зарплаты.pdf"). Наведені вище документи не містять підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Документації допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їхніх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Технічними помилками будуть вважатися друкарські та граматичні помилки, арифметичні помилки, відсутність відбитків печаток на окремих документах та інші помилки, що не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Скаржник не довів, що оформлення ТОВ ВКФ "Зовнішторг-Мікрон" своєї Пропозиції у спосіб, наведений вище, впливає на зміст його Пропозиції, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини десятої статті 18 Закону. Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Скарги. Враховуючи викладене, керуючись частиною третьою статті 8 та статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ПОСТАНОВИЛА: Відмовити дочірньому підприємству "Діамех-Україна" товариства з обмеженою відповідальністю "Діамех 2000" у задоволенні його скарги від 02.05.2018 № UA-2018-03-20- 002821-c.b1.”. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки. Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" жодним чином не зазначив Замовнику яким саме чином відсутність підпису на документі впливає на зміст пропозиції ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”. Зазначене повністю підтверджується і рішенням № 7125-р/пк-пз від 17.07.2018 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в якому також відсутність підпису була розцінена АМКУ як несуттєва формальна помилка, що не впливає на зміст пропозиції. У листі Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 29.12.2015 р. N 3302-05/43933-07 зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” зазначає, що відсутність підпису при наявності печатки та ЕЦП є формальною помилкою, що жодним чином не впливає на зміст і достовірність пропозиції. Також у відповідності до примітки додатку 2 тендерної документації Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не вимагається з моменту початку функціонування таких реєстрів. Інформація про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів) розміщена на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua/ amku/control/main/uk/publish/article/87543) у зведених відомостях в розділі “Діяльність у сфері державних закупівель” (http://www.amc.gov.ua/ amku/control/main/uk/publish/article/123942). Таким чином, Замовник має змогу самостійно перевірити відповідну інформацію. По-третє. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу зборів засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). Повноваження Генерального директора ТОВ “Інекс Реал” перш за все підтверджуються наказом №10-5 від 09 серпня 2018 року та Статутом товариства, сканкопії яких були надані у складі документів тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються документами сканованими з оригіналів (або завіреної копії): випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, зокрема надається документ, підтверджуючий обрання/ призначення керівника та право підпису, відповідно до вимог за установчими документами підприємства-учасника (копія протоколу засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, її підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних). Копія паспорта згідно зазначених вимог взагалі потребується лише для осіб, які визначені учасником як особа (якщо така визначена учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія), із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, її підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи. ТОВ “Інекс Реал” виступало в процедурі закупівлі самостійно в особі генерального директора Гаман Людмили Володимирівни, а не через уповноважену нею або засновником особу, яка б діяла на підставі довіреності чи іншого документу. Рішення Засновника №2 від 31 січня 2019 року лише підтверджує повноваження генерального директора. Таким чином, надання копії паспорта генерального директора Гаман Людмили Володимирівни у даному випадку не було обов’язковим, а копія паспорта була надана як додаткова інформація. При цьому тендерною документацією не вимагалося надання копій усіх сторінок паспорту. Також у своїй вимозі ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ” зазначило : “Також необхідно надати в складі пропозиції завірену копію паспорта особи, уповноваженої на підписання договору. ”. Зазначаю Замовнику про те, що ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ” вводить в оману Замовника, адже жодних таких вимог у тендерній документації Замовника не міститься. По-четверте. ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ” у вимозі зазначає, що учасником ТОВ ІНЕКС РЕАЛ» не надано в складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю. Дане твердження скаржника є помилковим. П. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що до складу інших документів, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції, завірені відповідальною особою та печаткою (в разі її використання) у вигляді файлів у форматі pdf входить Лист - згода з проектом договору про закупівлю (Додаток 5 до цієї тендерної документації). Таким чином, жодним пунктом тендерної документації не вимагалося надання Учасником у складі документів тендерної пропозиції проекту договору. У складі документів тендерної пропозиція ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” у відповідності до вимог тендерної документації надало Лист-згоду з проектом договору за вих.№54 від 12 лютого 2019 р. Враховуючі вищевикладене, керуючись ст. 18, ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, Прошу : 1. Врахувати дану відповідь при прийнятті рішення за резултьтатами розгляду вимоги ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ”. 2. Відмовити повністю ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ” у задоволенні вимоги. 3. Про результати розгляду даного заперечення письмово повідомити ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”. Генеральний директор ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” Л.В. Гаман
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не правильно завантажено файл
Дата скасування: 24.02.2019 13:20