• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

папір та офісне приладдя

папір та офісне приладдя

Завершена

820 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 103.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2019 18:56 - 11.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Кваліфікація учасниуа

Номер: 9d6cbfed316c4e9fa094452b6561196e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-30-004823-b.c2
Назва: Кваліфікація учасниуа
Вимога:
При розгляді тендерної пропозиціїї ТОВ "Український папір" встановлено слідуюче: 1.Згідно першого розділу "Технічні характеристики офісного устаткування" (Папір) ,для підтвердження якості паперу офісного Учасник повинен надати в складі пропозиції відкритих торгів такі документи: -засвідчену підписом уповноваженої особи Учасника та скріплену печаткою (у разі використання) Учасника копію паспорту якості або сертифікату якості на запропонований товар, який виданий на будь-яку попередню одиницю (партію) даної продукції, із зазначенням усіх технічних показників; Учасник не подав сертифікати,паспорти якості на ( п.2 папір кольоровий,4.папір для фліпчарту, 5.Папір для терміналів,6.Папір факсовий,7.Папір авторський. 2.В порівняльні таблиці відсутні назви товарів,щоб ідентифікувати назву та модель товару. 3.Немає підтвердження макетів посвідчень,папок,як зазначені в тендерній документації. Тому прошу тендерний комітет відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Український папір", яка не відпровідає тендерній докумкетації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» вимогам Тендерної документації, повідомляємо наступне. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Український папір» встановлено, що Ваші зауваження до тендерної пропозиції учасника не підтверджені , а саме: В пункті 1 Вашої вимоги вказано «що учасник не подав сертифікати, паспорти якості на п.2 папір кольоровий, 4.папір для фліпчарту, 5.Папір для терміналів,6.Папір факсовий,7.Папір авторський», проте відповідно до вимог Тендерної документації додатку 4 пункту 1 учасник повинен надати сертифікати що підтверджують якість лише для паперу офісного (див. характеристику пунктів 1 та 3). В Пункті 2 Вимоги вказано, що відсутні назви товарів, що також не підтверджено при розгляді порівняльної таблиці наданої учасником в складі пропозиції . В Пункті 3 Вимоги вказано, що немає підтвердження макетів посвідчень та папок, проте таке підтвердження повинно надаватися вже постачальником товарів відповідно пункту 7 додатку 4 до тендерної документації, та пункту 6.3.4 проекту договору -додаток 5 до тендерної документації. Звертаємо Вашу, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Враховуючи вищенаведене тендерний комітет дійшов висновку що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Український папір» відповідає вимогам тендерної документації за процедурою Відкриті торги» на закупівлі Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір та офісне приладдя) (протокол18 від 21.02.2019 року) .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Повноваження службовх осіб на підписання тендерної документації

Номер: 9044c1e458ea4710bdcd33e7057cce7b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-30-004823-b.a1
Назва: Повноваження службовх осіб на підписання тендерної документації
Вимога:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №12 від 20.02.2019 р. зазначено, що відсутні документи .що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, а саме копія виписки з протоколу засновників ( вимога пункту 1 розділу III). ТОВ "Світязь" надано на підпверженя повноваження ,щодо підпису тендерної документаціїї слідуючі документи: наказ на призначення директора та довідку №1 від 14.02.2019 р." Про керівництво та інших службових (посадових) осіб ,які яких уповноважено учасником на підписання договору про закупівлю , тендерної пропозиції та представляти під час проведення процедури закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет Тернопільської міської ради (надалі комітет) керується чинним Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно правовими актами з питань закупівель. Тендерна документація на закупівлю офісного устаткування та приладдя по процедурі «Відкриті торги» розроблена на основі Примірної тендерної документації затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» №680 від 13.04.2016 р. Розділом III тендерної документації, визначено що Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується: копією виписки з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до ст.23 Закону Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації …, що Вами зроблено не було . Звертаємо Вашу увагу на те що поряд з відсутністю в тендерній пропозиції копії виписки з протоколу засновників Ваша тендерна пропозиція подана без накладення на неї ЕЦП або листа –пояснення, в якому зазначає законодавчі причини не проставляння ЕЦП (у разі якщо учасник, згідно із законодавством, не може накласти ЕЦП на тендерну пропозицію) (вимога розділу III тендерної документації). Враховуючи вище наведене, керуючись пп.4 п.1 статті 30 Закону Ваша пропозиція відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації.»
Статус вимоги: Відхилено