-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Торги не відбулися
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2019 10:30 - 07.02.2019 10:35
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення при визначенні Переможця
Номер:
6fc83c7fbe444d39ad3acea63cadda1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-000144-a.b4
Назва:
Порушення при визначенні Переможця
Вимога:
Порушення при визначенні Переможця. Скарга у вкладенні!
Дата подачі:
05.03.2019 13:09
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
06.03.2019 15:39
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга на рішення про дискваліфікацію!
Номер:
89f50ec72ef2449481aee5359fae3b8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-000144-a.c3
Назва:
Скарга на рішення про дискваліфікацію!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми абсолютно не згодні з вашим рішенням про нашу дискваліфікацію! Після визначення нас переможцями, ми мали телефонну розмову з юристкою Чапляк Оксаною Михайлівною. На запитання про наші подальші дії, вона відповіла, що потрібно чекати до закінчення періоду оскаржень. Не просила у нас зразків і жодних документів. Крім того, заначаємо, що у нашій тендерній документації є гарантійний лист, який подано вчасно, під час подачі документів, який гарантує подачу усіх сертифікатів якості і висновків СЕС, що не були додані при подачі документів, при поставці товару! Такі дії були зумовлені тим, що деякі постачальники надають сертифікати якості і висновки СЕС після закупки в них певної партії товару. Ми пішли на ті умови, які запропонувала нам ваша юристка. Оскільки і у першого учасника ви не вимагали зразків, складається враження, що у ваших інтересах "протягнути" учасника, який запропонував найбільшу ціну. Відповідно вбачається прояв корупційної складової, що тягне за собою кримінальну відповідальність! Вимагаємо відмініти ваше рішення про нашу дискваліфікацію і повернути пропозицію до розгляду. Ми готові надати всю інформацію по нашій пропозиції. В іншому випадку ми будемо звертатися зі скаргою у відповідні органи!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу миючі 27.02.2019 17:16
Дата подачі:
26.02.2019 19:31
Вирішення:
Відповідь на скаргу ТОВ "Львівпобутхім"
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
325891841aa34bb2ab49dc0c90e03112
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-000144-a.a1
Назва:
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний замовнику! Ми вражені вашим рішенням стосовно нашої дискваліфікації, та категорично з цим рішенням не згодні. В вашому протоколі не зазначено жодної конкретної причини або пояснення які саме товари і по яким саме характеристикам не відповідають вашим вимогам. У нас взагалі складається враження, що вся процедура тендерної закупівлі - це лише фікція, а рішення про переможця (місцевого учасника) було вами прийняте ще до початку аукціону. Перед подачею нашої пропозиції ми мали технічне спілкування з призначеною з боку вашого підприємства відповідальною особою Закорчемною Надією Григорівною, яка повідомила нам всі побажання стосовно брендів та якості продукції, яку учасники можуть пропонувати по цій закупівлі. Ми все саме так і зробили. Нас дискваліфікували не надавши жодних конкретних пояснень, не запросивши у нас зразки запропонованої нами продукції. На нашу думку ця процедура - це яскравий приклад протиправних дій з боку замовника з ознаками дискримінаційних дій по відношенню до учасника із корупційною складовою. Різниця з ціною другого учасника, якого визначено переможцем, становить 37 тисяч гривень. Мабуть це і є "подяка" за таке рішення. Єдиною причиною нашої "невідповідності", яку по телефону нам спромоглися повідомити з боку замовника, це те, що замість Фері ми запропонували миючій засіб для посуду Розумниця. Різниця в ціні між Фері та Розумниціею в нашій пропозиції і другого учасника становить всього 4 тисячі гривень. Але це, на думку, замовника, є достатьньою підставою для дискваліфікації учасника, пропозиція якого дешавша на 37 тисяч. Другий учасник, якого визначено переможцем, у своїй пропозиції також по половині товарних позицій запропонував аналоги, із яких певна частина значно гіршої якості та цінової категорії, ніж це запропонували ми. Але це чомусь повністю замовника влаштувало. Вимагаємо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки. Ми готові надати будь-яку додаткову інформацію стосовно запропонованого нами товару. У іншому випадку ми докладемо максимум зусиль за для оскарження цього ганебного рішення та постараємося надати йому максимальний розголос у засобах масової інформації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу миючі 25.02.2019 10:10
Дата подачі:
22.02.2019 10:26
Вирішення:
Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників закупівель. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може пропонувати еквівалент або аналог товару за умов повної відповідності технічних та якісних характеристик, тому всі посилання Учасника на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля продукції для чищення з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована неохідними потребами Замовника. Технічні та якісні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принципів закупівель, передбачених статтею 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Тому коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви товару виробника, а й всіх технічних та якісних характеристик товару, але при умові, що вони повинні бути не гірші запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
На Вашу вимогу, тендерним комітетом надається детальне роз’яснення причин прийняття рішення:
1.Цінова пропозиція подана учасником без дотримання форми передбаченої в додатку №3 тендерної документації, хоча там чітко вказано «Учасник не повинен відступати від даної форми». Крім того, цінова пропозиція подана учасником в 2-х варіантах, в одному з яких є примітка «ітоговая» та вказана інша назва гелю кислотного для унітазів (про даний предмет закупівлі буде згадано нижче).
2.Умовами тендерної документації, додаток 2 п.4 передбачено подання завіреної учасником копії сертифікатів якості, або будь-якого іншого документу, що підтверджує якість товару, що є предметом закупівлі, зокрема на оголошений нами предмет закупівлі - рідина для миття посуду у вигляді гелю Фейрі або його еквівалент, учасником було запропоновано рідину для миття посуду «Розумниця» в паспорті якості якої від 11.02.2019 року представлена скан-копія, підписана директором П’ятих Н.І та завірена печаткою Товариства з обмеженою відповідальністю «Нікаліс» на засіб для миття посуду «Чарівниця». Вказана невідповідність ставить під сумнів достовірність даних в запропонованому до розгляду паспорту якості, так як незрозуміло з якою метою учасник його оприлюднив для розгляду в складі тендерної документації.
3. На оголошений нами предмет закупівлі чистячий порошок для посуду Гала або його еквівалент учасником запропоновано чистячий порошок для посуду Sama, на який представлено висновок ДСЕЕ. Звертаємо увагу учасника на те, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являє собою документ встановленої форми, який визначає відповідність або невідповідність певного об'єкта спеціальним медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Норми відповідності затверджуються головним санітарним лікарем і повинні в обов'язковому порядку виконуватися власником об'єкта експертизи. Наявність його в учасника є додатковим плюсом при оцінці цінової пропозиції, але умовами тендерної документації додаток 2 п.4 передбачено подання завіреної учасником копії сертифікатів якості, або будь-якого іншого документу, що підтверджує якість товару, що є предметом закупівлі. Технічні та якісні характеристики на чистячий порошок для посуду Sama учасником не надані, що ставить під сумнів те,що запропонований товар є еквівалентом товару заявленого нами в тендерній документації.
4. На оголошений нами предмет закупівлі туалетне мило Шик або його еквівалент учасником запропоновано туалетне мило Ганна, однак в складі пропозиції учасником поданий сертифікат відповідності на туалетне мило Шик, на туалетне мило Ганна не надано жодних документів,що посвідчують якість товару. Вказане маніпулювання документами на думку тендерного комітету зроблене учасником з метою введення в оману замовника.
5. На оголошений нами предмет закупівлі шампунь на рослинній основі для всіх типів волосся «Зелена аптека» або його еквівалент учасником запропоновано шампунь «Novanta», однак в складі пропозиції подано висновок ДСЕЕ від 09.11.16р №602-123-20-1/1092 з додатком, у переліку шампунів вищезгадана марка не вказана, а також не надано жодних документів, що посвідчують якість товару та підтвердження того що він виготовлений на рослинній основі.
6.На мило господарське учасником подано висновок ДСЕЕ та не надано жодних документів,що посвідчують якість товару та його характеристики, хоча в додатку 1 технічні (якісні) вимоги до товару (специфікація) замовником було встановлено детальні, чітко визначені вимоги до вказаного товару .
7. На оголошений нами предмет закупівлі засіб для миття вікон з розпилювачем «Містер Мускул» або його еквівалент учасником запропоновано засіб «Чарівниця», не надано жодних документів, що посвідчують якість товару, що унеможливлює визначення відповідності запропонованого товару вимогам замовника.
8. На оголошений нами предмет закупівлі пральний порошок «Гала» або його еквівалент учасником запропоновано пральний порошок Cristal. Учасником не надано висновок ДСЕЕ на пральний порошок Cristal, що для даного товару є обов’язковою умовою, а також відсутні документи які б підтвердили відбілювальну здатність не менше 95% .та інші характеристики вказані в додатку 1 тендерної документації. Все вищезгадане унеможливлює визначення відповідності запропонованого товару вимогам замовника.
9. На оголошений нами предмет закупівлі гель кислотний Їжак або його еквівалент учасником запропоновано гель кислотний Крот-інтенсив (в одній ціновій пропозції) і Cantri (в другій ціновій пропозиції з приміткою «ітоговая»), не надано жодних документів,що посвідчують якість будь-якого з цих гелів, що унеможливлює визначення відповідності запропонованого товару вимогам замовника поданих в додатку1 тендерної документації.
10. З невідомих замовнику причин учасником у складі пропозиції подано висновок ДСЕЕ на шкребки кухонні які не є предметом закупівлі.
Всі вищеописані зауваження дають підстави залишити попереднє рішення тендерного комітету без змін, а скаргу Учасника без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення при визначенні Переможця
Номер:
dfebfa29ebbd4e8b81c442908e099e45
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-04-000144-a.b2
Назва:
Порушення при визначенні Переможця
Вимога:
У вкладенному файлі......
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2019-02-04-000144-a.pdf 25.02.2019 11:57
- Протокол №2502/2 25.02.2019 17:39
Дата подачі:
25.02.2019 11:57
Вирішення:
Відповідь на скаргу ФОП Бабій С.П.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
25.02.2019 17:40