• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Путівки на оздоровлення дітей, які влаштовані до ДБСТ та ПС

Путівки на оздоровлення дітей, які влаштовані до ДБСТ та ПС. кількість путівок : 18 шт. строк літо 2019 року червень- липень 2019 року на 21 день. Місце розташування: Дніпропетровська, Запорізька, Миколаївська області.

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2019 13:35 - 14.02.2019 10:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)

Номер: 982a38a93c744afa8c8b6d1d4e43bfab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-08-001655-b.c2
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Вимога:
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону) Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в пункті 4 ТД (заклад повинен мати вищу або першу категорію за атестацією ДЗОВ) та додати окрім закладів вищої та першої категорії, які можуть брату участь у закупівлі також заклад із другою категорією за атестацією ДЗОВ. Заклади з другою категорією за атестацією ДЗОВ мають також багаторічний досвід в оздоровленні діток з відповідною матеріально-технічною базою та досвідченим і професійним педагогічним персоналом. Наразі ваші умови, які викладені в пункті 4 ТД перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси. Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) кількість учасників, вказавши виключно заклади вищої та першої категорії за атестацією ДЗОВ та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі. Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у пункті 4. ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону. Замовником у пункті 4. ТД визначено, що в Закладі має бути витяг з Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, мати вищу або першу категорію за атестацією ДЗОВ. Вважаю, що Замовник вказавши на те, що у Закладі повинен бути витяг з Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, мати вищу або першу категорію за атестацією ДЗОВ послабив конкуренцію між іншими учасниками (Закладами) з другою категорією, щоб вони теж могли вільно брати участь у відкритих торгах. Така редакція ТД є ніщо іншим, як прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному. Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить Заклади із другою категорією за атестацією ДЗОВ. Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації. Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України. Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у пункті 4 Тендерної документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають аналогічні послуги в Закладах із другою категорією за атестацією ДЗОВ. Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо категорійності учасників) можливість участі у торгах ДЗОВ із другою категорією, які надають аналогічні послуги. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону. Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які мають витяг з Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, та яким присвоєно другу категорію за атестацією ДЗОВ. Вони надають такі ж самі свої/аналогічні послуги. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає. Вважаю, що виклавши у пункті 4. ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною. Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД для того та додати окрім у Закладі повинен бути витяг з Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, мати вищу або першу категорію за атестацією ДЗОВ, також Заклади з другою категорією за атестацією ДЗОВ, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Внести зміни до оголошення закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)

Номер: a1a5b2b0c6114c89975ca5db6f09b872
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-08-001655-b.a1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Вимога:
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону) Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації, а саме в пункті 4 ТД (заклад повинен мати вищу або першу категорію за атестацією ДЗОВ) та додати окрім закладів вищої та першої категорії, які можуть брату участь у закупівлі також заклад із другою категорією за атестацією ДЗОВ. Заклади з другою категорією за атестацією ДЗОВ мають також багаторічний досвід в оздоровленні діток з відповідною матеріально-технічною базою та досвідченим і професійним педагогічним персоналом. Наразі ваші умови, які викладені в пункті 4 ТД перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси. Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) кількість учасників, вказавши виключно заклади вищої та першої категорії за атестацією ДЗОВ та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі. Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у пункті 4. ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону. Замовником у пункті 4. ТД визначено, що в Закладі має бути витяг з Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, мати вищу або першу категорію за атестацією ДЗОВ. Вважаю, що Замовник вказавши на те, що у Закладі повинен бути витяг з Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, мати вищу або першу категорію за атестацією ДЗОВ послабив конкуренцію між іншими учасниками (Закладами) з другою категорією, щоб вони теж могли вільно брати участь у відкритих торгах. Така редакція ТД є ніщо іншим, як прямим порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному. Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить Заклади із другою категорією за атестацією ДЗОВ. Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації. Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України. Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у пункті 4 Тендерної документації встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають аналогічні послуги в Закладах із другою категорією за атестацією ДЗОВ. Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо категорійності учасників) можливість участі у торгах ДЗОВ із другою категорією, які надають аналогічні послуги. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону. Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які мають витяг з Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, та яким присвоєно другу категорію за атестацією ДЗОВ. Вони надають такі ж самі свої/аналогічні послуги. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає. Вважаю, що виклавши у пункті 4. ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною. Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД для того та додати окрім у Закладі повинен бути витяг з Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, мати вищу або першу категорію за атестацією ДЗОВ, також Заклади з другою категорією за атестацією ДЗОВ, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка в текстах
Дата скасування: 12.02.2019 20:39