-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Бензин автомобільний
Лот 1: м. Запоріжжя – бензин А-92, бензин А-95; Лот 2: Запорізька область – бензин А-92, бензин А-95
Завершена
15 760 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 20 587.20 UAH
мін. крок: 0.1% або 20 587.20 UAH
Період оскарження:
31.10.2018 17:40 - 02.12.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
df64cf3cf948467394c7a4ff769b2956
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-31-001083-b.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2018-10-31-001083-b
(надалі – Процедура закупівлі)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються
Управління поліції охорони в Запорізькій області
(надалі – Замовник)
Ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження, його ідентифікаційний код, контактний телефон
Товариство з обмеженою відповідальністю «Нафтотрейд ресурс»
(надалі – ТОВ «Нафтотрейд ресурс», суб'єкт оскарження);
43010, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ КРЕМЕНЕЦЬКА, будинок 38;
ІК: 33680859
ТОВ «Нафтотрейд ресурс» приймає участь у Процедурі закупівлі за лотом № 1, оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені деякі принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників тощо), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Нафтотрейд ресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження (у тому числі право на об'єктивний, неупереджений та недискримінаційний розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі), є рішення Замовника стосовно допущення до оцінки (аукціону) тендерних пропозицій (надалі – Пропозиція) наступних учасників: «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ», а також невідхилення Пропозиції цих учасників і не прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі у встановленому Законом порядку.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 14.12.2018 № 71 Пропозиція ТОВ «Нафтотрейд ресурс» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація), а Пропозиції
ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» були визнані такими, що відповідають умовам Документації.
Разом з цим, Пропозиції ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» також не відповідають умовам Документації і були допущені Замовником до аукціону неправомірно та із застосуванням дискримінаційного підходу під час розгляду Пропозицій, хоча мали б бути відхилені Замовником у відповідності до норм Закону, що пояснюється наступним.
Зокрема, ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» не підтвердили свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та Документацією, а також не надали документального підтвердження своєї відповідності встановленим Замовником у тендерній документації умовам стосовно технічних вимог.
Крім того, Пропозиції зазначених учасників оформлені не у відповідності до вимог Документації, подані із порушенням норм Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», як це вимагалось Замовником.
Також ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» не підтвердили повноваження осіб, які підписали їх пропозиції, що знову ж таки не відповідає умовам Документації.
Отже, Пропозиції ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» мали бути відхилені Замовником на підставі норм статті 30 Закону як такі, що не відповідають умовам Документації.
Разом з цим, застосувавши дискримінаційний підхід, Замовник, відхилив Пропозицію ТОВ «Нафтотрейд ресурс», не відхиливши при цьому Пропозиції ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ», які також не відповідали умовам Документації, та не відмінив Процедуру закупівлі згідно зі статтею 31 Закону, чим порушив положення вищевказаних статей, а також принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, та права і законні інтереси ТОВ «Нафтотрейд ресурс».
Враховуючи вищевикладене, Замовником у ході проведення Процедури закупівлі допущені порушення, які можливо усунути шляхом скасування його рішення стосовно допущення до оцінки (аукціону) Пропозицій ПП «ТРАНЗИТ» та
ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» та відхилення Пропозицій вказаних вище учасників Процедури закупівлі, а також відміни Процедури закупівлі у відповідності до норм Закону, що дозволить ТОВ «Нафтотрейд ресурс» взяти участь у повторно оголошеному тендері Замовника, який, як ми сподіваємось, буде проведений законно і неупереджено, що дозволить нам стати переможцем відповідних торгів.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
У зв'язку з викладеним вище ТОВ «Нафтотрейд ресурс» вимагає:
1) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі за лотом № 1;
2) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно невідхилення тендерних пропозицій ПП «ТРАНЗИТ» та
ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ», а також допущення їх до оцінки (аукціону) за лотом № 1;
3) зобов'язання Замовника відмінити Процедуру закупівлі за лотом № 1.
До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua.
ТОВ «Нафтотрейд ресурс» залишає за собою право надати доповнення до цієї скарги (у разі необхідності) з додатковим обґрунтуванням, у чому саме полягає невідповідність Пропозицій ПП «ТРАНЗИТ» та ТОВ «ЗОГ - РІТЕЙЛ» умовам Документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Квитанція.pdf 22.12.2018 12:25
- Скарга АМКУ.doc 22.12.2018 12:25
- Скарга.pdf 22.12.2018 12:25
- Протокол 71 - 14.12.18 прекваліфік Бенз 2019.pdf 22.12.2018 12:25
- 2 Додатково до скарги UA-2018-10-31-001083-b.doc 14.01.2019 14:13
- Додатково до скарги UA-2018-10-31-001083-b.pdf 14.01.2019 15:11
- Рішення від 27.12.2018 № 13138.pdf 28.12.2018 10:01
- Інформація про перенесення дати розгялду скарги № UA-2018-10-31-001083-b.a1 .pdf 16.01.2019 15:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2019 № 547.pdf 18.01.2019 15:03
- Рішення від 17.01.2019 № 547.pdf 22.01.2019 19:10
- Лист-пояснення УПО 10.01.2019 12:33
- Лист-пояснення УПО 10.01.2019 12:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.12.2018 12:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.01.2019 19:10
Дата виконання рішення Замовником:
23.01.2019 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись Законом та рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.01.2019 № 547-р/пк-пз, Замовник прийняв рішення відмінити процедуру закупівлі Бензину автомобільного по лоту № 1 у зв'язку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Задовільнена:
Так