-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39820000-6 Органічні поверхнево активні речовини
39820000-6 Органічні поверхнево активні речовини
Завершена
193 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 930.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 930.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2019 11:36 - 14.02.2019 16:00
Вимога
Відхилено
Вимога!
Номер:
95daf14a49c44950bb7983c6d59be947
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-07-000267-a.a4
Назва:
Вимога!
Вимога:
Замовник протизаконно акцептував пропозицію ФОП Меркун, який не виконав вимогу документації - не надав висновок санітарно гігієнічної експертизи на засіб "Еклін-Оксі", який би був дійсним напротязі 2019 року. Замовник закуповує продукцію на рік, тому всі супроводжувані документи повинні мати термін дії - не менше до кінця 2019 року! Термін дії висновка на засіб "Еклі-Оксі" закінчується в травні 2019 року. Учасник навмисно не надав другу сторінку цього висновка, де зазначається дата, до якого від дійсний. На всі засоби надав другу сторінку, а на цей - ні! Зроблено навмисно, щоб не привертати увагу. Згідно положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України, така пропозиція повинна бути дискваліфікована. Якщо цього не буде зроблено - ми направляємо лист до Державної аудиторської служби України!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь д Microsoft Word.docx 27.02.2019 10:26
Дата подачі:
20.02.2019 17:48
Вирішення:
Учасник своїми діями намагається змусити Замовника прийняти рішення, яке може задовольнити тільки скаржника.
Замовник повторно ретельно вивчив документацію переможця і повторно визначає відповідність пропозиції вимогам документації торгів.
Переможцем надано документи, на підставі яких Замовник не може його дискваліфікувати. Висновок СЕС на Еклін-оксі надано повністю, термін дії до травня 2019року.
Натомість скаржник по-перше не надав документи, що підтверджують еквівалентність запропонованих товарів, по-друге надав не повний перелік товарів у своїй пропозиції, по-третє термін дії висновку СЕС на вернедор також має термін дії до листопада 2019 року.
Отже при співставленні пропозицій учасників вони вихначаються рівноцінними, але Замовник акцептує дешевшу.
Просимо етичного ставлення до Замовника торгів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
До вимоги!
Номер:
0b4f9666937849d2b4636c2ee158e53b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-07-000267-a.a5
Назва:
До вимоги!
Вимога:
Також Учасник не виконав вимогу документації- не надав сертифікати відповідності. Сертифікати якості надав, а сертифікати відповідності -ні! Це теж трактується,як невиконання Учасником вимог документації, зо що пропозиція дискваліфікується! Замовнику, ви навмисно не бачите таких кричущих порушень? Ми звернемо увагу контролюючих органів на такий вибірковий підіхід до Учасників! Одне бачу, інше- ні.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь д Microsoft Word.docx 27.02.2019 10:28
Дата подачі:
20.02.2019 17:54
Вирішення:
Учасник своїми діями намагається змусити Замовника прийняти рішення, яке може задовольнити тільки скаржника.
Замовник повторно ретельно вивчив документацію переможця і повторно визначає відповідність пропозиції вимогам документації торгів.
Переможцем надано документи, на підставі яких Замовник не може його дискваліфікувати. Висновок СЕС на Еклін-оксі надано повністю, термін дії до травня 2019року.
Натомість скаржник по-перше не надав документи, що підтверджують еквівалентність запропонованих товарів, по-друге надав не повний перелік товарів у своїй пропозиції, по-третє термін дії висновку СЕС на вернедор також має термін дії до листопада 2019 року.
Отже при співставленні пропозицій учасників вони вихначаються рівноцінними, але Замовник акцептує дешевшу.
Просимо етичного ставлення до Замовника торгів
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Щодо відповіді корупціонера
Номер:
425ea2d563c94774936e4b57b798f1b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-07-000267-a.a3
Назва:
Щодо відповіді корупціонера
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну позицію Замовника, корупційне перекручене трактування положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України, ми направляємо листи до представників Громадського контролю, Державної аудиторської служби для того, щоб вони в онлайн режимі звернули увагу на цю закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2019 15:44
Вирішення:
З метою ефективного підбору можливих постачальників товарів відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замоник може використовувати систему електронних закупівель.
Планова сума закупівлі становить менше 200 тисяч гривень, отже регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.
Замовник для забезпечення своїх потреб включає у перелік саме ті товари, які йому необхідні для забезпечення вимог санітарно-епідемічного режиму. Товари, що є предметом цієї закупівлі мають чітко визначені характеристики та повинні використовуватись у відповідних умовах для конкретних потреб. Замовник з точки зору чинного законодавства має право самостійно визначати перелік товарів і не повинен при цьому враховувати комерційні інтереси Учасників.
Предметом закупівлі є визначений потребою замовника конкретний перелік товарів. Визначення предмету закупівлі не може розглядатися, як обмеження конкуренції.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
З огляду на зазначене, нашим закладом в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Крім того, звертаємо увагу скаржника, що Пункт 4.4 Порядку здійснення допорогових закупівель передбачає: Користувач Системи (особа, яка зареєстрована у системі та має доступ до інформації) несе відповідальність за достовірність інформації, що розміщується ним у Системі, за розміщення некоректної інформації, у тому числі такої, що має образливий характер….».
Зі свого боку Замовник залишає за собою право в подальшому не вести дискусію з дописувачем, який не обмежує себе у пустих звинуваченнях, образах та некоректних висловлюваннях. Це не уточнення документації, а поливання брудом усіх і вся. Статистика поведінки скаржника протягом попередніх років однакова на всіх процедурах. Просимо мати повагу до себе і до інших користувачів системи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді
Номер:
ac68b7e947b94e75972a95d7c3ce602e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-07-000267-a.a2
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Хабарнику! Чи не забагато на себе берете? Ви ще замість відповіді + поставте. Чекаємо обгрунтованої відповіді по кожному пункту нашої вимоги!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2019 10:22
Вирішення:
З метою ефективного підбору можливих постачальників товарів відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замоник може використовувати систему електронних закупівель.
Планова сума закупівлі становить менше 200 тисяч гривень, отже регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р.
Замовник для забезпечення своїх потреб включає у перелік саме ті товари, які йому необхідні для забезпечення вимог санітарно-епідемічного режиму. Товари, що є предметом цієї закупівлі мають чітко визначені характеристики та повинні використовуватись у відповідних умовах для конкретних потреб. Замовник з точки зору чинного законодавства має право самостійно визначати перелік товарів і не повинен при цьому враховувати комерційні інтереси Учасників.
Предметом закупівлі є визначений потребою замовника конкретний перелік товарів. Визначення предмету закупівлі не може розглядатися, як обмеження конкуренції.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо.
З огляду на зазначене, нашим закладом в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності.
Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Крім того, звертаємо увагу скаржника, що Пункт 4.4 Порядку здійснення допорогових закупівель передбачає: Користувач Системи (особа, яка зареєстрована у системі та має доступ до інформації) несе відповідальність за достовірність інформації, що розміщується ним у Системі, за розміщення некоректної інформації, у тому числі такої, що має образливий характер….».
Зі свого боку Замовник залишає за собою право в подальшому не вести дискусію з дописувачем, який не обмежує себе у пустих звинуваченнях, образах та некоректних висловлюваннях. Це не уточнення документації, а поливання брудом усіх і вся. Статистика поведінки скаржника протягом попередніх років однакова на всіх процедурах. Просимо мати повагу до себе і до інших користувачів системи.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
33e1bc365330436491aa5281094e92bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-07-000267-a.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказані речовини, які не повинні міститись в засобах, при чому зовсім безпечні як для людей так и оброблюваних поверхонь( Наприклад, аминів, гуанідинів)!!! Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2019 14:49
Вирішення:
Вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні