-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по дератизації та дезінсекції
Послуги по дератизації та дезінсекції
Завершена
1 620 047.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 200.48 UAH
мін. крок: 1% або 16 200.48 UAH
Період оскарження:
28.01.2019 11:37 - 16.02.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо забезпечення виконання вимог пп. 2 п.4 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації
Номер:
caff6fe2a51746b1845dfb7b2e9b7e15
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-28-000575-a.a3
Назва:
Щодо забезпечення виконання вимог пп. 2 п.4 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації
Вимога:
Вимогами пп. 2 п.4 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації передбачено, що "2. Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством."
Оскільки у п.п. 2.2. п.2 Додатку 1 Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у штаті підприємства лікаря-дезінфекціоніста, то у відповідності до вимог Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" суб'єкт господарювання, який має у своєму штаті лікарів, зокрема і лікаря-дезінфекціоніста, повинен отримати ліцензію МОЗ України на право здійснення діяльності за лікарською спеціальністю "дезінфекційна справа". Роз'яснення МОЗ України щодо необхідності ліцензування діяльності «не лікуючих лікарів», таких як лікарі епідеміологи та лікарі – дезінфекціоністи додається.
Керуючись положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" де вказано, що усі документи які стосуються закупівлі у електронному вигляді мають бути оприлюднені на майданчику торгів, та вимогами пп. 2 п.4 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації вимагаємо:
1. У разі наявності у переможця торгів ліцензії МОЗ України на право здійснення діяльності за лікарською спеціальністю "дезінфекційна справа" розмістити її на майданчику електронних торгів.
2. У разі відсутності у переможця торгів ліцензії МОЗ та враховуючи порушення, що вказані у вимогах іншого учасника торгів, просимо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "Київський центр профілактичної дезінфекції" і перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист МОЗ ліц дез.pdf 27.02.2019 17:14
Дата подачі:
27.02.2019 17:14
Вимога
Без відповіді
Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Номер:
8d804dc8180d42068dacc72dd911878c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-28-000575-a.c2
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-28-000575-a. Предмет закупівлі:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», було проведено закупівлю ID UA- UA-2019-01-28-000575-a на ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ТОВ «Укрбіоекологія»;
2. ТОВ «Київський центр профілактичної дезінфекції";
3. ТОВ «ЕМПЕКС»;
4. ТОВ «Профілактична дезінфекція".
ТОВ «Укрбіоекологія» - відхилено (протокол засідання тендерного комітету
№ 21.2.2019 від 25.02.2019).
За результатами наступного розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "Київський центр профілактичної дезінфекції" (ЄДРПОУ 38781403).
В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція ТОВ "Київський центр профілактичної дезінфекції" не відповідає умовам тендерної документації, оскільки:
1) Відсутнє Рішення про надання згоди на вчинення правочину (за даною закупівлею), яке є обов’язковим відповідно до вимог п. 26.9 розділу 26 Статуту ТОВ "КЦПР" (п. 26.9. Директор виконує дії від імені Учасників Товариства після обов’язкового попереднього погодження з Учасниками (представниками Учасників) та відповідно до п. 2 ст. 44 ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
2) Згідно з пп.1.2. п.1. Додатку 1 Тендерної документації в учасника повинен бути у власності або в орендному користуванні вантажопасажирський транспортний засіб вантажопідйомністю не менш ніж 500 кг. На підтвердження наявності транспортного засобу учасник надає довідку, в якій зазначає: модель, рік випуску, вантажопідйомність та вказати підстави використання обладнання (наприклад: зазначити посилання на договір оренди, або інше).
В той же час ТОВ "КЦПР" надає довідку про наявність автотранспорту необхідного для надання послуг вих. № 12-02-19/11 від 12.02.2019 в якій відсутня інформація щодо року випуску та не вказано підстави використання обладнання, чим не виконано вимогу пп.1.2. п.1. Додатку 1 Тендерної документації.
3) Відсутня копія свідоцтва про державну реєстрацію препарату інсектицидний «ХЛОРПІРІВІТ», чим не виконано вимогу пп.1.6. п.1. Додатку 1 Тендерної документації.
4) Згідно з пп.2.1. п.2. Додатку 1 Тендерної документації Учасник надає Інформаційну довідку, складена у довільній формі, що містить наступну інформацію:
- загальна чисельність персоналу учасника;
- інформацію відносно персоналу учасника, що буде безпосередньо задіяний у процесі надання послуг по даній закупівлі, а саме: слід обов’язково у довідці зазначити:
- посаду,
- ПІБ,
- вік,
- кваліфікацію,
- досвід роботи загальний
- досвід роботи на займаній посаді.
В той же час ТОВ "КЦПР" надає інформаційну довідку щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.02.2019 б/н, в якій зазначено досвід роботи дезінфектором, але при цьому відсутня інформація про досвід роботи на займаній посаді наступних працівників: Бур С.Б., Пономаренко В.В.,
Для прикладу: Бур Світлана Борисівна згідно з записом у трудовій книжці БТ-І
№ 4023144 від 25.08.1983 має досвід роботи на займаній посаді - 4 роки, але ця інформація відсутня у довідці, чим не виконано вимогу пп.2.1. п.2. Додатку 1 Тендерної документації.
Враховуючи інформацію трудових книжок працівників, ТОВ "КЦПР" не вірно зазначило досвід роботи загальний працівників, а саме: Бур С.Б., Пономаренко В.В.,
Щибря А.М.
Відсутня інформація про кваліфікацію працівників.
5) В Інформаційній довідці щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.02.2019 б/н ТОВ "КЦПР", зазначено 10 осіб працівників, які безпосередньо задіяні у процесі надання послуг. При цьому Замовником вимагається надати Копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, задіяними у наданні послуг за даною закупівлею в кількості не менше 10 осіб.
Надана копія трудової книжки АА № 035656 від 23.03.2002 надана на Карася Михайла Миколайовича, в якій зазначено, що його прийнято на роботу заступником директора у дирекцію. Дана посада відноситься до категорії «керівників». Отже учасником в довідці зазначено лише 10 працівників: із них 9 робітників та 1 керівник, чим не виконано вимоги пп.2.1. та пп. 2.3. п.2. Додатку 1 Тендерної документації надати інформацію про 10 робітників.
6) Відсутні витяги з трудових книжок задіяних в процесі надання послуг робітників, де міститься запис та які свідчать про трудові взаємовідносини з робітниками, а саме: Лузан Л.Г., Чиж Р.Л., Атаманчук Н.І., Каплунова А.С., Олійник Т.В., чим не виконано вимогу пп.2.3. п.2. Додатку 1 Тендерної документації. Адже надання альтернативних документів, таких як трудовий договiр про роботу за сумісництвом т. і. не передбачено умовами Тендерної документації).
7) Відгук № 01-4/381 від 23.11.2018 від Інституту проблем реєстрації інформації НАН України надано на ДП «Київський центр профілактичної дезінфекції» та не містить інформації щодо номеру та дати аналогічного договору та якісного виконання, за яким надавались послуги.
В той же час в Інформаційній довідці про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 12-02-19/11 від 12.02.2019 зазначено строк дії договору укладеного з Інституту проблем реєстрації інформації НАН України закінчується 31.12.2018. при цьому відгук надано 23.11.2018. Отже даний відгук не підтверджує факт виконання договору, чим не виконано вимогу пп. 3.4. п. 3 Додатку 1 Тендерної документації.
8) Відгук № 27/11-546 від 27.11.2018, наданий ТОВ «ВЕОН ЛЛЮС», не містить інформації щодо номеру та дати аналогічного договору та якісного виконання, за яким надавались та не підтверджує факт виконання договору, чим не виконано вимогу пп. 3.4. п. 3 Додатку 1 Тендерної документації.
9) Відсутня інформація про учасника складена в довільній формі, при цьому учасником надано реквізити ТОВ "КЦПР", в яких не міститься інформації, щодо юридичної та фактичної адреси, чим не виконано вимогу п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "КЦПР" і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо визначення переможцем даної процедури ТОВ "КЦПР" без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "КЦПР" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо неправомірного визначення переможця.pdf 26.02.2019 17:18
Дата подачі:
26.02.2019 17:18
Вимога
Вирішена
Щодо усунення дискримінаційних вимог у п. 1.2 -1.4 Додатку 1
Номер:
be3efd867b534dd9ba9dd43d028e0ca0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-28-000575-a.b1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог у п. 1.2 -1.4 Додатку 1
Вимога:
У Додатку 1 викладено ряд вимог, що не стосуються предмету Закупівлі, є не законними та дискримінаційними. Зокрема це пункти: 1.2. Довідка надана в довільній формі про наявність у учасника автомобіля, необхідного для надання послуг з зазначенням марки автомобіля та його вантажопідйомності. Автомобіль повинен бути у власності Учасника та мати вантажопідйомність не менше 500 кг. 1.3. Копія технічного паспорту автомобіля, інформація щодо якого надана відповідно п. 1.2. 1.4. Копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Вимоги викладені у вказаних пунктах не стосуються предмету закупівлі "Послуги по дератизації та дезінсекції" та можуть мати відношення до надання транспортних послуг. Вимога щодо наявності ВЛАСНОГО транспорту обмежує право на вільне заняття підприємницькою діяльністю гарантоване Конституцією та Законами України. Зокрема транспорт може бути у користуванні Учасника на підставі договорів надання транспортних послуг, найму, оренди, позики, лізингу тощо з строками дії цих договорів, що перевищують строк надання послуги, яка закуповується. Окрім того у п.1.1. Додатку 1 Замовник допускає наявність у Учасника спеціалізованого обладнання для здійснення дератизації та дезінсекції на підставі договорів оренди, а от транспорт повинен бути ВЛАСНИМ, що суперечить здоровому глузду та є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників. Вказані вимоги щодо власного транспорту неодноразово оскаржувалися до Антимонопольного комітету по інших закупівлях та були визнані дискримінаційними. Приклад такого Рішення АМКУ додається. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо вилучити з Додатку 1 Тендерної документації дискримінаційні пункти 1.2, 1.3, 1.4 або привести їх у відповідність до законодавства передбачивши можливість використання для забезпечення надання послуги транспортних засобів сторонніх юридичних або фізичних осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 20.02.2018 № 1505.pdf 28.01.2019 12:21
Дата подачі:
28.01.2019 12:21
Вирішення:
Вашу Вимогу враховано, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено