-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Туалетний папір, рушники для рук і серветки
Торги не відбулися
17 720.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 170.00 UAH
мін. крок: 1% або 170.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2019 13:26 - 26.02.2019 18:00
Вимога
Відхилено
документи
Номер:
8087910fd443468f97f81c8b633b75a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-21-001293-b.c2
Назва:
документи
Вимога:
Додаємо необхідні документи. Звертаємо увагу, що всі документи пропозиціі достовірні. І продукція в нашій пропозицііповністю відповідає вимогам замовника. Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- технічне.pdf 06.03.2019 14:06
- Приказ о назначении Директора ТД.pdf 06.03.2019 14:06
- постанова ДМР 30-9 від 08.06.2016.pdf 07.03.2019 10:00
Дата подачі:
06.03.2019 14:06
Вирішення:
Доброго дня! КП "УРЕА" здійснює всі допорогові закупівлі відповідно до Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міський раді. Копію Положення додаємо.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
невідповідність
Номер:
82942bf3da6643049ae3f5dcf0de7087
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-21-001293-b.b1
Назва:
невідповідність
Вимога:
В складі нашої пропозиції міститься скан-копія статуту, де вказані повноваження директора (п12.5) та скан копія протоколу зборів про призначення директора. Який ще документ стосовно директора потрібен? Також в складі пропозиціі міститься файл з назвою "відповідність", що і є гарантійним листом стосовно відповідності предмета закупівлі технічному завданню. Також, звертаємо вашу увагу на те що, в складі пропозиціі було запропоновоно не еквіваленти предмету закупівлі, а необхідні найменування. Просимо переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- специфікація 2.pdf 05.03.2019 13:36
Дата подачі:
05.03.2019 13:36
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що згідно з документацією електронних торгів:
«Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді:
Документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи (посадової особи або представника) Учасника процедури закупівлі на підписання пропозиції та договору: протокол загальних зборів засновників та наказ про призначення, або довіреність з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах разом з документами на особу, що видала довіреність (протокол загальних зборів засновників та наказ про призначення); копію паспорту – якщо Учасник фізична особа».
У складі Тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ІМПЕРІЯ РА" надано протокол загальних зборів засновників, але не надано наказ про призначення директора.
Також згідно документації електронних торгів Учасники торгів у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати:
- Гарантійний лист із підтвердженням відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником згідно Додатку 1 (II. Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження);
- Гарантійний лист від учасника з гарантуванням виконати вимоги до запропонованого товару згідно технічного завдання замовника (Додаток 1 «Технічне завдання»)
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ІМПЕРІЯ РА" надано тільки перший з цих документів.
Зважаючи на те, що відсутність даних документів є грубим порушенням вимог документації електронних торгів КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ змушено було відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ІМПЕРІЯ РА" та змушено відхилити вимогу, щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні