• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Монтаж нових та заміна старих дорожніх знаків та вказівників вулиць)

Торги не відбулися

601 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 455.60 UAH
Період оскарження: 23.01.2019 18:16 - 08.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 799ed52150f9479fbe1c4f8b4fbafa3f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-23-003798-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожні системи» (далі – Учасник) звертається до ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради" (далі - Замовник) згідно з п.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» з вимогою аргументувати причини відхилення пропозиції, яка зазначена в протоколі №32/2 від 28.02.2019р. електронних закупівель на закупівлю ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь» (Монтаж нових та заміна старих дорожніх знаків та вказівників вулиць) від 23.01.2019 р. UA-2019-01-23-003798-b. 1. ТОВ «Дорожні системи» в додатку 4 до тендерної документації вказано суму, яка відповідає переліку кодів та назв дорожніх знаків відповідно до адрес їх встановлення, розрахунки щодо вартості робіт в додатку 4 не передбачені формою Замовника. Оскільки Замовник в додатку 4 чітко прописав учасникам не відступати від даної форми під час заповнення, тому додаток 4 заповнений відповідно до вимог Замовника вказаних в додатку 4. Цінова пропозиція ж заповнювалася Учасником згідно Додатку 5, в якій чітко вказано цифрами та розписано прописом суму, з якою Учасник приймав участь в аукціоні. 2. ТОВ «Дорожні системи» було надано у складі тендерної пропозиції згідно п.4 розділу II додатку 1 згоду з умовами проекту договору, викладеному в Додатку 6, підписано керівником ТОВ «Дорожні системи» і скріплено печаткою з відміткою «Згідні виконати в повному обсязі» та додатково лист-згоду з істотними умовами договору від 08.02.2019р. №0802-12.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1) Додаток 4 тендерної документації містить колонку «Вартість». У даній колонці Учасник повинен вказати суму, яка відповідає його ціновій пропозиції. Однак, відповідно до завантаженого Учасником додатку 4, сума не відповідає ані очікуваній вартості предмету закупівлі за лотом, ані ціновій пропозиції Учасника. 2) Замовник зазначив в протоколі розгляду, що відповідно до п.4 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати згоду з умовами проекту договору, підписану уповноваженою особою та з відміткою «Згідні виконати в повному обсязі». Учасник - ТОВ Дорожні Системи надав згоду лише з істотними умовами договору, але надав крім того проект договору. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не вважає це невідповідністю вимогам та ніяким чином не вплинуло на прийняття рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції. 3) Повідомляємо, що до Управління транспорту і зв’язку Івано-Франківської міської ради надійшов лист №2076/39-108/02-2019 від 28.02.2019 року від Управління захисту економіки в Івано-Франківській області, в якому зазначається «В ході моніторингу проведення державних закупівель оприлюдненої в електронному вигляді на веб-порталі «Прозорро» встановлено, що процедура закупівлі: ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Монтаж нових та заміна старих дорожніх знаків та вказівників вулиць), очікуваною вартістю 601 140,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-23-003798-b) повинна бути відмінена, у зв’язку із невідповідністю учасників до вимог тендерної документації та законодавства про публічні закупівлі, а саме ст.30, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: a544b62a7d5046d997704fa770570e9a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-23-003798-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожні системи» (далі – Учасник) звертається до ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради" (далі - Замовник) згідно з п.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» з вимогою аргументувати причини відхилення пропозиції, яка зазначена в протоколі №31/1 від 28.02.2019р. електронних закупівель на закупівлю ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь» (Монтаж нових та заміна старих дорожніх знаків та вказівників вулиць) від 23.01.2019 р. UA-2019-01-23-003798-b. 1. ТОВ «Дорожні системи» в додатку 4 до тендерної документації вказано суму, яка відповідає переліку кодів та назв дорожніх знаків відповідно до адрес їх встановлення, розрахунки щодо вартості робіт в додатку 4 не передбачені формою Замовника. Оскільки Замовник в додатку 4 чітко прописав учасникам не відступати від даної форми під час заповнення, тому додаток 4 заповнений відповідно до вимог Замовника вказаних в додатку 4. Цінова пропозиція ж заповнювалася Учасником згідно Додатку 5, в якій чітко вказано цифрами та розписано прописом суму, з якою Учасник приймав участь в аукціоні. 2. ТОВ «Дорожні системи» було надано у складі тендерної пропозиції згідно п.4 розділу II додатку 1 згоду з умовами проекту договору, викладеному в Додатку 6, підписано керівником ТОВ «Дорожні системи» і скріплено печаткою з відміткою «Згідні виконати в повному обсязі» та додатково лист-згоду з істотними умовами договору від 08.02.2019р. №0802-12.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1) Додаток 4 тендерної документації містить колонку «Вартість». У даній колонці Учасник повинен вказати суму, яка відповідає його ціновій пропозиції. Однак, відповідно до завантаженого Учасником додатку 4, сума не відповідає ані очікуваній вартості предмету закупівлі за лотом, ані ціновій пропозиції Учасника. 2) Замовник зазначив в протоколі розгляду, що відповідно до п.4 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати згоду з умовами проекту договору, підписану уповноваженою особою та з відміткою «Згідні виконати в повному обсязі». Учасник - ТОВ Дорожні Системи надав згоду лише з істотними умовами договору, але надав крім того проект договору. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не вважає це невідповідністю вимогам та ніяким чином не вплинуло на прийняття рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції. 3) Повідомляємо, що до Управління транспорту і зв’язку Івано-Франківської міської ради надійшов лист №2076/39-108/02-2019 від 28.02.2019 року від Управління захисту економіки в Івано-Франківській області, в якому зазначається «В ході моніторингу проведення державних закупівель оприлюдненої в електронному вигляді на веб-порталі «Прозорро» встановлено, що процедура закупівлі: ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Монтаж нових та заміна старих дорожніх знаків та вказівників вулиць), очікуваною вартістю 601 140,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-23-003798-b) повинна бути відмінена, у зв’язку із невідповідністю учасників до вимог тендерної документації та законодавства про публічні закупівлі, а саме ст.30, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: adf9a3d0390b46b1a7f8dd4e67ab5e6f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-23-003798-b.a4
Назва: Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожні системи» (далі – Учасник) звертається до ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради" (далі - Замовник) згідно з п.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» з вимогою аргументувати причини відхилення пропозиції, яка зазначена в протоколі №32/3 від 28.02.2019р. електронних закупівель на закупівлю ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь» (Монтаж нових та заміна старих дорожніх знаків та вказівників вулиць) від 23.01.2019 р. UA-2019-01-23-003798-b. 1. ТОВ «Дорожні системи» в додатку 4 до тендерної документації вказано суму, яка відповідає переліку кодів та назв дорожніх знаків відповідно до адрес їх встановлення, розрахунки щодо вартості робіт в додатку 4 не передбачені формою Замовника. Оскільки Замовник в додатку 4 чітко прописав учасникам не відступати від даної форми під час заповнення, тому додаток 4 заповнений відповідно до вимог Замовника вказаних в додатку 4. Цінова пропозиція ж заповнювалася Учасником згідно Додатку 5, в якій чітко вказано цифрами та розписано прописом суму, з якою Учасник приймав участь в аукціоні. 2. ТОВ «Дорожні системи» було надано у складі тендерної пропозиції згідно п.4 розділу II додатку 1 згоду з умовами проекту договору, викладеному в Додатку 6, підписано керівником ТОВ «Дорожні системи» і скріплено печаткою з відміткою «Згідні виконати в повному обсязі» та додатково лист-згоду з істотними умовами договору від 08.02.2019р. №0802-12.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1) Додаток 4 тендерної документації містить колонку «Вартість». У даній колонці Учасник повинен вказати суму, яка відповідає його ціновій пропозиції. Однак, відповідно до завантаженого Учасником додатку 4, сума не відповідає ані очікуваній вартості предмету закупівлі за лотом, ані ціновій пропозиції Учасника. 2) Замовник зазначив в протоколі розгляду, що відповідно до п.4 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати згоду з умовами проекту договору, підписану уповноваженою особою та з відміткою «Згідні виконати в повному обсязі». Учасник - ТОВ Дорожні Системи надав згоду лише з істотними умовами договору, але надав крім того проект договору. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не вважає це невідповідністю вимогам та ніяким чином не вплинуло на прийняття рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції. 3) Повідомляємо, що до Управління транспорту і зв’язку Івано-Франківської міської ради надійшов лист №2076/39-108/02-2019 від 28.02.2019 року від Управління захисту економіки в Івано-Франківській області, в якому зазначається «В ході моніторингу проведення державних закупівель оприлюдненої в електронному вигляді на веб-порталі «Прозорро» встановлено, що процедура закупівлі: ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Монтаж нових та заміна старих дорожніх знаків та вказівників вулиць), очікуваною вартістю 601 140,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-23-003798-b) повинна бути відмінена, у зв’язку із невідповідністю учасників до вимог тендерної документації та законодавства про публічні закупівлі, а саме ст.30, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації

Номер: 98719fac96c548649620d661e681f5fc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-23-003798-b.a1
Назва: Вимога щодо дискваліфікації
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожні системи» (далі – Учасник) звертається до ДП "Управління транспорту та зв'язку Івано-Франківської міської ради" (далі - Замовник) згідно з п.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» з вимогою аргументувати причини відхилення пропозиції, яка зазначена в протоколі №32/4 від 28.02.2019р. електронних закупівель на закупівлю ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь» (Монтаж нових та заміна старих дорожніх знаків та вказівників вулиць) від 23.01.2019 р. UA-2019-01-23-003798-b. 1. ТОВ «Дорожні системи» в додатку 4 до тендерної документації вказано суму, яка відповідає переліку кодів та назв дорожніх знаків відповідно до адрес їх встановлення, розрахунки щодо вартості робіт в додатку 4 не передбачені формою Замовника. Оскільки Замовник в додатку 4 чітко прописав учасникам не відступати від даної форми під час заповнення, тому додаток 4 заповнений відповідно до вимог Замовника вказаних в додатку 4. Цінова пропозиція ж заповнювалася Учасником згідно Додатку 5, в якій чітко вказано цифрами та розписано прописом суму, з якою Учасник приймав участь в аукціоні. 2. ТОВ «Дорожні системи» було надано у складі тендерної пропозиції згідно п.4 розділу II додатку 1 згоду з умовами проекту договору, викладеному в Додатку 6, підписано керівником ТОВ «Дорожні системи» і скріплено печаткою з відміткою «Згідні виконати в повному обсязі» та додатково лист-згоду з істотними умовами договору від 08.02.2019р. №0802-12.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1) Додаток 4 тендерної документації містить колонку «Вартість». У даній колонці Учасник повинен вказати суму, яка відповідає його ціновій пропозиції. Однак, відповідно до завантаженого Учасником додатку 4, сума не відповідає ані очікуваній вартості предмету закупівлі за лотом, ані ціновій пропозиції Учасника. 2) Замовник зазначив в протоколі розгляду, що відповідно до п.4 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати згоду з умовами проекту договору, підписану уповноваженою особою та з відміткою «Згідні виконати в повному обсязі». Учасник - ТОВ Дорожні Системи надав згоду лише з істотними умовами договору, але надав крім того проект договору. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не вважає це невідповідністю вимогам та ніяким чином не вплинуло на прийняття рішення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції. 3) Повідомляємо, що до Управління транспорту і зв’язку Івано-Франківської міської ради надійшов лист №2076/39-108/02-2019 від 28.02.2019 року від Управління захисту економіки в Івано-Франківській області, в якому зазначається «В ході моніторингу проведення державних закупівель оприлюдненої в електронному вигляді на веб-порталі «Прозорро» встановлено, що процедура закупівлі: ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (Монтаж нових та заміна старих дорожніх знаків та вказівників вулиць), очікуваною вартістю 601 140,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-23-003798-b) повинна бути відмінена, у зв’язку із невідповідністю учасників до вимог тендерної документації та законодавства про публічні закупівлі, а саме ст.30, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Задоволено