• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі (заміна вікон та дверей) Славутицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Славутицької міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Славутич, пр-т Др. Народів, 19

Торги не відбулися

6 820 329.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 820.33 UAH
Період оскарження: 05.02.2019 14:37 - 17.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: f56128f08dcb46d791bd4b2377228220
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-001990-b.b2
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
У Додатку № 2 до ТД не вказані проектні висоти встановлених конструкцій, а також їх характеристики (віконні та дверні блоки). Так як у даному проекті – це основні конструкції, від якісних і технічних характеристик яких залежить не тільки вартість реалізації проекту, а і відповідність діючим в Україні державним будівельним нормам, стандартам і правилам. Відповідь Замовника від 08.02.2019р. о 10.00 про ознайомлення з необхідною інформацією безпосередньо в Департаменті (за адресою Замовника) не забезпечує основні принципи здійснення закупівель, а саме недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також порушується основна мета Закону щодо прозорого здійснення закупівель та конфіденційності учасників закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко зазначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі ВІДПОВІДНУ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Зважаючи на вищенаведене просимо внести зміни до Додатку 2 ТД та надати відповідні технічні специфікації та креслення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Технічне завдання тендерної документації по даній процедурі закупівлі сформоване на основі локальних кошторисів, що входять до складу інвесторської кошторисної документації. Звертаємо Вашу увагу, що зазначене технічне завдання містить всю необхідну інформацію для складання належної цінової пропозиції учасника. Також, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - плани, креслення, малюнки, чи опис предмета закупівлі має міститися в тендерній документації у разі потреби. А оскільки в технічному завданні тендерної документації зазначено детальний опис робіт, їх технічні та якісні характеристики, то потреба в доповненні технічного завдання відсутня, як і у внесенні змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимоги щодо внесення змін до ТД

Номер: 9c92d2912a04487a9e98c6cc7a39d870
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-001990-b.b1
Назва: Вимоги щодо внесення змін до ТД
Вимога:
Згідно пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації у складі тендерної пропозиції необхідно надати розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281. На даний момент в Україні діє Порядок визначення кошторисної заробітної плати затверджений Наказом Мінрегіону від 27.07.2018р. № 196, згідно якого було внесено зміни до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати та викладено в новій редакції. Нова редакція Порядку передбачає «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної занятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Нова редакція Порядку не передбачає розрахунку (в такому вигляді як був визначений у попередній редакції). Вимагаємо внести зміни до ТД, а саме в частині надання вищезазначеного розрахунку, так як Порядок затверджений Наказом № 281 від 20.10.2016р. не є чинним.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Згідно з чинним законодавством України до події по факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Відповідно до статті 3 Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року № 493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" зазначені нормативно-правові акти набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності. Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 р. за № 1469/29599. Внесення змін до зазначеного Порядку та викладення його у новій редакції означає, що з моменту набрання чинності наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27 липня 2018 року № 196 (з дня його офіційного опублікування 04.09.2018) до розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, застосовуються норми, встановлені Порядком, викладеним у новій редакції. При цьому Порядок затверджений саме наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281, який є чинний, а наказом від 27 липня 2018 року № 196 до нього були внесені зміни, тому внесення змін до тендерної документації у зв’язку із викладенням Порядку у новій редакції є недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено