• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м.Костопіль згідно програми «Безпечне місто Костопіль»

Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м.Костопіль згідно програми «Безпечне місто Костопіль»

Торги відмінено

3 009 604.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2019 10:27 - 11.02.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Добрий день. Приносимо вибачення , неякісну довідку замінено.

Номер: 65bec1a5e1054258a32fb87e20d7891e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-000685-b.a6
Назва: Добрий день. Приносимо вибачення , неякісну довідку замінено.
Вимога:
Добрий день. Приносимо вибачення , неякісну довідку замінено.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Ненадання довідки

Номер: b682653cb9704cc494b92425488a38ee
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-000685-b.c5
Назва: Ненадання довідки
Вимога:
Відсутність дати, яка б підтверджувала її отримання не більше ніж за місяць відносно дати проведення електронного аукціону, повну нечитабельність тексту довідки (з якої взагалі не вдається можливим зрозуміти, чи притягувався Чернюк Б.А. до кримінальної відповідальності, чи був він засуджений за злочин, вчинений з корисливих мотивів, чи перебуває він в розшуку) вважаємо що учасником не було надано належної довідки як вимагає Закон і ТД. На підставі абз.2 п.2 ч.1 ст. 30 Закону вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ “ТТЦ Технологія”, як такого, “що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону”.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за проявлену пильність. Пропозиція ТОВ "ТТЦ Технологія" відхилена, торги по закупівлі UA-2019-01-31-000685-b відмінено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Відміна визнання переможцем

Номер: 56f755a318c843d18129777a959cb6ab
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-000685-b.b4
Назва: Відміна визнання переможцем
Вимога:
Ознайомившись з пропозицією учасника, якого визначено переможцем закупівлі № UA-2019-01-31-000685-b ТОВ “ТТЦ Технологія”, ТОВ “МВКОМ” звертає увагу Замовника на порушення та невідповідність пропозиції Тендерній документації (далі -ТД). Повний тект у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу стосовно підстав дискваліфікації учасника торгів – ТОВ «ТТЦ Технологія», якого, відповідно до рішення тендерного комітету КП «Костопількомунсервіс», викладеного у протоколі № 22 від 25.02.2019, визнано переможцем закупівлі № UA-2019-01-31-000685-b (роботи за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м. Костопіль згідно програми «Безпечне місто Костопіль») повідомляємо наступне:
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 9c1c2f4cd64f4fcfa50a83158cb06547
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-000685-b.b3
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Враховуючи викладене вище, вважаємо рішення про відхилення нашої пропозиції таким, що не базується на принципах та вимогах ЗУ “Про публічні закупівлі”, спрямоване на надання переваги певному учаснику, та вимагаємо переглянути пропозицію, скасувати рішення щодо питання 2 в протоколі №18 від 20.02.2019 року та визнати учасника ТОВ “МВКОМ” переможцем закупівлі. Текст у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу скаргу стосовно підстав, викладених у протоколі тендерного комітету КП «Костопількомунсервіс» № 18 від 20.02.2019 щодо невідповідності пропозиції ТОВ «МВКОМ» по закупівлі робіт за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво системи відеоспостереження та оптоволоконної мережі в м. Костопіль згідно програми «Безпечне місто Костопіль») повідомляємо, що викладені Вами аргументи не можуть бути взяті до уваги з наступних підстав: (текст викладено у документі)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дотримання принципу добросовісної конкуренціі серед учасників

Номер: a9d4bfb1be3e4d238aa366d9b3cd9cc1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-000685-b.b2
Назва: Дотримання принципу добросовісної конкуренціі серед учасників
Вимога:
Вимагаємо від Замовника оприлюднити ескізний проект, техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, робочий проект та інші документи щодо проекту «Безпечне місто Костопіль». Повний текст вимоги у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: КП «Костопількомунсервіс» діє згідно чинного законодавства та є виконавцем рішення Костопільської міської ради про реалізації програми «Безпечне місто Костопіль». Ми, як замовники, відповідно до Закону, бачимо хто виступає учасником, тільки після проведення редукціону по даній закупівлі. Відповідно до п.29 ст.1 Закону України «Про Публічні закупівлі» , тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав Відповідно до ст.22 Закону України «Про Публічні закупівлі» : 1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. 2. Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. КП «Костопількомунсервіс» надав документацію відповідно до вимог Закону. У зв’язку з тим, що КП «Костопількомунсервіс» не може знати перелік учасників процедури, тендерна документація не містить інформації, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Також відповідно до п.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: de45867a5f014a48b0babaa74890efc6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-000685-b.b1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовник. Стосовно Вашої закупівлі № UA-2019-01-31-000685-b, зазначаю наступне: Зважаючи на кваліфікаційні вимоги до даної закупівлі, вважаю, що Вами свідомо порушено ст. 3, 5, 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, з метою обмеження добросовісної конкуренції між учасниками та дискримінації учасників. У додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме “ копії аналогічних договорів, за якими учасником виконувались роботи/послуги у 2016-2018 роках. Аналогічними договорами є договори по виконанню типів робіт з будівництва систем відеоспостереження та оптоволоконної мережі (відеоаналітики) типу «Безпечне місто...»” Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній Документації вищезазначених вимог порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Виходячи з вищевикладеного та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою залучення до оголошеної процедури закупівлі якнайбільше Учасників, що збільшить конкуренцію та зменшить навантаження на бюджет міста, вимагаю внести зміни до Тендерної Документації. Вимагаю виключити вимогу щодо надання копій аналогічних договорів відповідно до предмету закупівлі за конкретні роки та конкретного типу робіт оскільки вона є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. В разі надання негативної відповіді, прошу надати обґрунтування необхідності подання копій аналогічних договорів саме за 2016-2018 роки та з яких міркувань та принципів виходив Замовник, визначаючи факт відсутності договорів по виконанню робіт з будівництва систем відеоспостереження та оптоволоконної мережі (відеоаналітики) саме типу “Безпечне місто”, як недостатню кваліфікацію та неспроможність виконати заплановані роботи Учасниками, що мають досвід виконання робіт на більш складних системах відеоспостереження не в проектах Безпечне місто.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Відтак – ми вважаємо, що встановивши вимоги щодо аналогічності договору: "по виконанню типів робіт з будівництва систем відеоспостереження та оптоволоконної мережі (відеоаналітики) типу «Безпечне місто» жодним чином не було порушено принципу добросовісної конкуренції чи можливої дискваліфікації учасника, адже поняття аналогічного договору передбачає виконання такого ж (однакового) договору, який, за практикою Колегії, визначається по четвертому знаку за кодом ДК. Крім того, нами визначено що системи віеоспостереження та оптоволоконної мережі (відеоаналітики) мають бути "типу "Безпечне місто"", тобто якщо учасник має досвід будівництва систем відеоспостереження та оптоволоконної мережі (відеоаналітики), що за своїми характеристиками є більш складними однак можуть вважатися аналогічними системі "Безпечне місто"– він так само може брати участь у закупівлі. Щодо встановлення часових рамок – нас, як замовників, цікавлять лише реально діючі виконавці, що мають досвід роботи з найновішим обладаннням, а враховуючи швидкість розвитку цифрових технологій три останні роки, на нашу думку, цілком достатній строк щодо визначення достатнього досвіду з виконання аналогічних робіт.
Статус вимоги: Відхилено