-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)
1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
10.12.2018 16:48 - 26.01.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкритих торгів, що полягає у безпідставному відхиленні тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» та щодо незаконного визначення переможцем - учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д» вчинене тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарствата будівництва Кам’янської міської ради по предмету за кодом CPV за ДК 021:2015-90920000-2-Послуги ізсанітарно-гігієнічноїобробкиприміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталіУповноваженого органу за UA-2018-12-10-001017-b за адресоюwww.prozorro.gov.ua
Номер:
67b5af910dec4d8899e1b3a639473da8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-10-001017-b.b1
Назва:
СКАРГА
Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкритих торгів, що полягає у безпідставному відхиленні тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» та щодо незаконного визначення переможцем - учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д» вчинене тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарствата будівництва Кам’янської міської ради по предмету за кодом CPV за ДК 021:2015-90920000-2-Послуги ізсанітарно-гігієнічноїобробкиприміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталіУповноваженого органу за UA-2018-12-10-001017-b за адресоюwww.prozorro.gov.ua
Скарга:
Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкритих торгів, що полягає у безпідставному відхиленні тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» та щодо незаконного визначення переможцем - учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д» вчинене тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарствата будівництва Кам’янської міської ради по предмету за кодом CPV за ДК 021:2015-90920000-2-Послуги ізсанітарно-гігієнічноїобробкиприміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників)згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталіУповноваженого органу за UA-2018-12-10-001017-b за адресоюwww.prozorro.gov.ua(надалі- Процедура закупівлі).
Скарга подається відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ року зі змінами.
Оскаржується рішення тендерного комітету щодо незаконно відхилення пропозиції ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ».
Відповідно до частини третьої статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, Визначених Конституцією та Законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральні органи виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Згідно з частиною третьої статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійнодіючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 №6рп. Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі – 5 тисяч гривень у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тисяч гривень у рази оскарження процедури закупівлі робіт.
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ", як СКАРЖНИКОМ, внесено вище зазначений розмір плати за скаргу 15.02.2019(платіжне доручення №351 від 15.02.2019року).
Частиною другою статті 18 Закону встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу, після повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Протоколом тендерного комітету Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради (далі - Замовник) №97-19 від 06.02.2019пропозицію ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"по предмету ДК 021:2015 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників) – відхилено.Повідомлення сформоване в системі «ProZorro»07.02.2019 18 годин14 хвилин.
Протоколом тендерного комітету Замовника №51 від 06.02.2019 пропозиціюТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" сформоване в системі «ProZorro»07.02.2019 18 годин18 хвилин.
Отже скарга подається на 10 день від зазначеного та оприлюдненого Повідомлення про намір укласти Договір, що відповідає положенням частини другої статті 18 Закону.
Цінові пропозиції учасників за результатами електронного реверсного аукціону сформувалися наступним чином:
1. ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ"859 375 грн. з ПДВ
2. ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д"1 484 375 грн. з ПДВ
3. ФОП "СЕМЕНИЦЬКИЙ ЄВГЕН ОЛЕГОВИЧ"1 499 698,32 грн. з ПДВ
Підставою для відхилення ядерної пропозиції ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» були, на думку Замовника певні невідповідності, які ми вважаємо необґрунтованими та незаконними.
1.Невідповідність у довідці «Відомості про учасника», а саме відсутній зразок підпису посадової особи, яка має право представляти інтереси Учасника (в подальшому Переможця).
Однак хочу зазначити що матеріали тендерної пропозиції містять зазначену довідку за вих. №1901/27 від 29.01.2019, яка підписана особисто директором ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» Власовою Інною Василівною, Учасника після зазначення всіх необхідних відомостей у вище зазначеній довідці. Тобто зразок підпису наявний, справжній, власноручно зроблений посадовою особою Учасника та не містить ознак факсимільного підпису.
Саме директор Власова Інна Василівна є уповноваженою особою представляти інтереси Учасника.
2.У складі тендерної пропозиції відсутній документ «Відомості з ЄДРПОУ».
Натомість тендерна пропозиція містить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який сформований 30.01.2019 о 10:40:06.
Закон України про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань трактує поняття виписки з ЄДР як документу в електронній або паперовій формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій та містить відомості про юридичну особу (чи її окремий підрозділ), фізичну особу-підприємця. Тобто виписка – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд).
Документ, який може замінити виписку, тобто містить відомості, актуальні на даний час, і які відсутні у свідоцтві, і є витягом. Закон розуміє останній як документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на момент формування витягу або на момент, який зазначений у запиті, чи інформацію про відсутність даних відомостей у цьому реєстрі. Інформація, яка міститься у витягу є публічною, а отже отримати її може яка завгодно особа, звісно, при умові сплати певного державного мита.
Отже, Виписка просто містить відомості про юридичну особу чи ФОП, яка утворились внаслідок реєстраційної дії. Її може отримати тільки директору підприємства чи особисто на руки ФОП. А витяг – це публічна інформація, яка міститься в реєстрі і доступна по запиту для будь-якої особи. Ця інформація є актуальною на дату та час формування витягу.
3. У складі пропозиції Учасника подано сканований оригінал договору, але в неповному обсягу (а саме відсутній додаток № 3 до договору). Наявність даного додатку передбачена умовами поданого аналогічного договору.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано сканований оригінал Договору №2/2017-П від 26.05.2017, укладеного між ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ» (для п. 3 далі – Виконавець) та ТОВ «Керуюча компанія «ДОМ.КОМ» (для п. 3 далі – Замовник) про надання послуг з дератизації та дезінсекції (далі – Договір) на підтвердження наявності аналогічного договору.
Дійсно до даного Договору не був наданий Додаток № 3, який підтверджував би факт виконаних робіт з боку ТОВ «КЛІНІНГ ІДЕАЛ». Однак натомість Учасником були надані акти здачі-прийняття виконаних робіт на виконання умов договору, які не можливо було б підписати без наявних Додатків № 3 (акти виконаних робіт) оскільки відповідно до п.3.1.6.Договору перед підписанням акту приймання-передачі послуг вимагати від Виконавця акт виконаних робіт, визначеною у Додатку № 3 (…). У разі відсутності відповідного документу Замовник має право е приймати послуги по Договору (…).
Тобто Замовником були отримані акти виконаних робіт після яких підписані оприлюднені акти здачі-прийняття виконаних робіт.
Крім того, Замовником надано на підтвердження виконаного Договору лист-відгук (вих. №190128-01 від 28.01.2019) в якому зазначено, що роботи виконані в повному обсязі.
4. Відсутній лист-згода з приводу наступного:«У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю (…) або не укладення договору з вини учасника (…) замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника».
Однак хочe зазначити, що листом-згодою за вих. №1901/31 від 29.01.19 Замовника було повідомлено про те, що Учасник у разі визначення його переможцем надає безумовну згоду на підписання Договору, тим самим підтверджуючи той факт, що у разі не підписання договору його тендерна пропозицію буде відхилена. Ненадання даного листа-згоди, на думку учасника, є несуттєвою помилкою.
Варто зазначити, поряд із надуманими підставами для відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства, тендерним комітетом не об’єктивно здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д», якого визначено переможцем.
У розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України №7-рп/2019 від 16.04.2019 року тендерний комітет Замовника зобов’язаний діяти лише на підставі та в межах повноважень та у спосіб , що передбачені Конституцією та Законами України. За власною волею тендерний комітет Замовника не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більше безпідставно відхиляти тендерну пропозицію бідь-якого учасника без достатньо на те аргументованого дослідження інформації. Тендерний комітет при проведенні публічних закупівель розглядає пропозиції учасників на дотримання вимог тендерної документації виключно в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Із вище наведеної інформації випливає, що тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради при проведенні процедури закупівлі незаконно відхилено пропозицію ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" з надуманих підстав та незаконно визначено переможцем закупівлі ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" чим грубо порушив наші права на участь у чесній та добросовісній конкуренції та на об’єктивну і неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що як наслідок може призвести до незаконного укладання договору про закупівлю із учасником закупівлі - ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д", яка є не економічно вигідною для Замовника.
На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення процедури закупівлі відкритих торгів по предмету за кодом CPV за ДК 021:2015-90920000-2-Послугиіз санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників) згідно індентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2018-12-10-001017-b за адресою: www.prozorro.gov.ua,-
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу дорозгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівліза кодом CPV за ДК 021:2015-90920000-2-Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень(Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників).
3. Зобов’язати Замовника - Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради торгів повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 97-19 від.06.02.2019 про відхилення пропозиціїТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" по предмету ДК 021:2015 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників).
4. Зобов’язати Замовника - Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом №98-19 від 06.02.2019 про визнання пропозиціїТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" такою, щовідповідає вимогам тендерної документації та протоколом розгляду пропозицій №51від 06.02.2019 про відсутність підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д".
5.Зобовязати Замовника- Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради визнати ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" переможцем по предмету ДК 021:2015 за кодом CPV за ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги щодо дезінфікування та винищування шкідників).
Додатки:
1. Квитанція про сплату збору за подання скарги до органу оскарження в розмірі 5 тисяч гривень згідно із Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 15.02.2019 (платіжне доручення №351 від 15.02.2019року);
2. Довідка на право підпису документів;
3. Решта документів розміщені в рамках процедури закупівлі у вільному доступі ttps://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-10-001017-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Клінінг Ідеал.pdf 17.02.2019 12:42
- довідка про право підпису.pdf 17.02.2019 12:42
- наказ №1.JPG 17.02.2019 12:42
- Статут.pdf 17.02.2019 12:42
- Протокол.PDF 17.02.2019 12:42
- Платежное поручение.pdf 17.02.2019 12:42
- Рішення від 20.02.2019 № 1838+ лист Замовнику.pdf 20.02.2019 18:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2019 № 2279.pdf 04.03.2019 17:50
- Рішення від 01.03.2019 № 2279.pdf 06.03.2019 18:29
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА СКАРГУ КЛІНІНГ ІДЕАЛ_ ШКІДНИКИ від 20.02.2019.doc 27.02.2019 20:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2019 12:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.03.2019 18:29