• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби

Мікрасепт флакон 1000 мл з дозатором (аналог АХД 2000 експрес флакон 1000 мл з дозатором), Госпісепт, №300 таблетки (аналог Бланідас 300, №300 таблетки), Дезактін, 1 кг, порошок, АНІОСПРЕЙ КВІК UA, 750 мл, розчин

Торги не відбулися

36 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 300.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2019 13:25 - 27.02.2019 13:30
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!

Номер: 9f9c50f006954d7c8c30418cd4f0ec6b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-22-000905-a.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
Враховуючи протизаконне корупційне трактування положень наказу №35 Зовнішторгвидав України, а саме не розгляд еквівалентів, коли предмет закупівлі не унікальний і на ринку є багато якісніших та дешевших дезіфікуючих засобів, небажання Замовника економити бюджетні кошти, намагаючись провести корупційну закупівлю у "свого" постачальника, ми направляємо лист до Державної аудиторської служби України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 4a68cd3a969b4a1c9d35c2b0e5a3cc1f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-22-000905-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також нагадуємо,що засіб Дезактин на сьогодні не зареєстрований в Україні, як дезінфікуючий засіб, тому ви не можете НЕ розглядати еквіваленти!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! При проведенні допорогових закупівель немає заборони врахувати певну торговельну марку або виробника відповідно до п.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 "… У вимогах до предмету Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників…". Отже, можливість пропонувати еквівалент товару є правом Замовника, а не його обов'язком. В Україні існує достатня кількість постачальників, які реалізовують продукцію, зазначену в Додатку № 1 до Оголошення про закупівлю. Таким чином технічні вимоги до товару не суперечать принципам закупівель, зазначеним в п. 6.2. Наказу № 35. Зміст Вашої вимоги свідчить про намагання позбавити замовника законного права самостійно (а не під тиском) обирати предмет закупівлі та визначати його характеристики! Крім того, три з чотирьох запропонованих Вами позицій не можуть бути еквівалентом дезінфекційних засобів, яких запросив Замовник, так як вони не відповідають по хімічному складу діючих речовин, режимам застосування та іншим параметрам. На підставі викладеного, підстав для задоволення вимоги і повернення пропозиції ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» до розгляду не вбачаємо. Проте ми вдячні Вам що наголосили, що вказаний нами засіб "Дезактін" на сьогодні не зареєстрований в Україні, тому тендерний комітет вважає за необхідне оголосити повторну закупівлю з урахуванням заміни засобу "Дезактин".
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні