• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова

здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова

Торги не відбулися

6 760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 800.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2019 14:27 - 03.03.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Коригування тендерної документації щодо пошуку можливих власників безпритульних тварин

Номер: 1dfa4f82edcc466184888b074e913f32
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-002326-b.b6
Назва: Коригування тендерної документації щодо пошуку можливих власників безпритульних тварин
Вимога:
Замовник по договору про закупівлю послуг (Додаток № 3) передбачено прилаштування виловлених безпритульних тварин, крім того Замовник надає виконавцю право вирішувати подальшу долю тварин у відповідності до законодавства. Вважаємо, що Замовником порушені вимоги чинного законодавства: Згідно Закону України «Про ветеринарну медицину» обіг тварин - переміщення (транспортування) або зберігання та будь-які інші дії, пов'язані із зміною права власності чи володіння, включаючи торгівлю, обмін або дарування. Процедура набуття права власності на бездоглядну тварину регламентована ст. 340,341 Цивільного кодексу та ст. 24 Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження». Згідно ст.180 Цивільного кодексу України - тварина це майно, тому розпоряджатися майном, у даному випадку бездоглядною твариною, має право особа, яка набула право власності на цю тварину. Згідно тендерної документації зазначається прилаштування відловлених безпритульних тварин, т.е. зміна права власності на тварину. Процедурі набуття права власності передує процедура пошуку власника тварини, яка згідно законодавства складає два місяці. Але тендерна документація не містить строку утримання тварини для пошуку власника тварини, яке здійснює згідно законодавства органи місцевого влади (п.2, ст. 340 Цивільного Кодексу України) також не наведена процедуру набуття права власності на тварину Вимагаємо внести зміни до тендерної документації щодо строку, протягом якого здійснюється пошук власника безпритульної домашньої тварини та додати процедуру набуття права власності на тварину з посиланням на відповідні законодавчі та нормативні акти
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація не передбачає надання послуг з пошуку власників тварин, при цьому вимогу дотримання законодавства щодо поводження з тваринами покладено на учасника, який у складі тендерної пропозиції подає довідку про дотримання заходів із захисту довкілля, та погоджується з умовами Договору, розділ 2 якого встановлює вимоги до якості послуг, які повинні відповідати Законам України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» № 400-ХІІ від 24.02.1994р., «Про захист тварин від жорстокого поводження» № 3447-ІV від 21.02.2006 р., «Про ветеринарну медицину» № 2775-ІІІ від 15.11.2001р., «Про благоустрій населених пунктів» № 2807-IV від 06.09.2005р., «Про захист населення від інфекційних хвороб» №1645-ІІІ від 06.04.2000р., Правил утримання домашніх тварин у м. Харкові, затверджених рішенням 14 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 04.07.2007р. № 164/07, організаційно-методичним рекомендаціям та санітарним правилам МОЗ України та нормативним актам Держпродспоживслужби України, а також іншим актам законодавства України та міжнародних актів, згода на обов’язковість яких дана Україною. Крім того за надання недостовірної інформації учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. Замовник вважає, що вказані вимоги до предмету закупівлі достатнім чином регулюють закупівлю та подальші правовідносини з виконання договору, тому не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: f825c98d4d0c4f01a8d1e1c6bbf4d241
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-002326-b.b5
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Замовник у своїх вимогах щодо наявності матеріально-технічної бази, наведених у Додатку № 1, вимагає від учасників розташування карантинного майданчику та ветеринарного стаціонару у межах міста Харкова. Таким чином, Замовник обмежив участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, що мають на території м. Харкова карантинний майданчик та ветеринарний стаціонар або договори з ветеринарними закладами в межах міста Харкова, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, які можуть виконати умови Замовника щодо вилову безпритульних тварин та ветеринарних послуг, але не мають відповідного карантинного майданчика та ветеринарного стаціонару на території м. Харкова. Тим самим, Замовник порушив принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з ч.6 ст.15 закону України «Про ветеринарну медицину», переміщення не ідентифікованих тварин або тварин без відповідних ідентифікаційних, ветеринарних та інших супровідних документів забороняється. При переміщенні за межі території міст виловлені тварини повинні супроводжуватися ветеринарними свідоцтвами форми № 1 та № 2, які видають уповноважені органи держави за результатами перевірки. Видача таких свідоцтв неможлива при переміщенні щойно виловлених в місті тварин за межі міста, оскільки свідоцтва видаються після певної процедурної перевірки та не можуть бути видані щойно виловленим та неперевіреним тваринам. Відсутність відповідних ветеринарних документів є підставою для притягнення порушників до відповідальності. Таким чином вимога щодо розташування карантинного майданчику в межах м. Харкова обумовлена дотриманням законодавства. При цьому на дотримання принципу недискримінації учасників Замовник не встановлює обмежень або вимог до конкретного карантинного майданчика, стосовно його власника або найменування чи інших обмежуючих факторів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 2c7a66d75c444fa8920bc9e1efff2ead
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-002326-b.a4
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Замовник у своїх вимогах до предмету закупівлі вимагає здійснити вилов безпритульних котів з явними та очевидними ознаками хвороб або підозрою на їх наявність. Вирішити під час проведення вилову безпритульних котів чи мають вони ознаки хвороби або є підозра на наявність хвороб може спеціаліст ветеринарної медицини, який має необхідний досвід роботи. Замовник наводить вимоги до наявності у виконавця 4-х бригад для здійснення вилову тварин, які у своєму складі мають фахівців з вилову тварин з досвідом роботи від 1 року, при цьому тендерна документація не містить вимоги щодо наявності в бригаді відлову тварин фахівця ветеринарної медицини, який зможе вирішити, чи є безпритульний кіт хворою твариною. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та доповнити бригади ловців безпритульних тварин фахівцем ветеринарної медицини.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначена відсутність вимоги до наявності у складі бригади одночасно з фахівцями з вилову фахівця ветеринарної медицини обумовлена дотриманням вимог щодо недискримінації учасників, оскільки фахівцем з вилову та фахівцем ветеринарної медицини може бути одна особа, яка має відповідний досвід за обома напрямками. Крім того, фахівець ветеринарної медицини може бути відсутній у складі бригади вилову та при цьому надати рішення щодо стану тварини, наприклад, у разі, якщо про майбутній вилов повідомляється ветеринарний заклад, з яким в учасника укладено договір, і від цього закладу на місце вилову прибуває фахівець ветеринарної медицини, який приймає відповідне рішення шкодо стану тварини
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Невиконання вимог законодавства щодо вакцинації працівників, які працюють з безпритульними тваринами

Номер: 449a45f425734336bc4be814369d16a2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-002326-b.c3
Назва: Невиконання вимог законодавства щодо вакцинації працівників, які працюють з безпритульними тваринами
Вимога:
Замовник у кваліфікаційних вимогах до фахівців з вилову тварин, лікарів ветеринарної медицини, робітників по догляду за тваринами наведених у тендерній документації у Додатку № 1 не навів вимогу щодо профілактичного щеплення працівників, тим самим не дотримався вимог законодавства. У Наказі МОЗ України наведено, що всі працівники, які працюють с безпритульними тваринами повинні отримати профілактичне щеплення від сказу і тільки тоді, вони допускаються до роботи з безпритульними тваринами. Невиконання цієї вимоги веде до порушення норм з охорони праці. Наказ МОЗ України від 11.08.2014р. № 551 «Про удосконалення проведення профілактичних щеплень в Україні». Згідно Додатку до Наказу «Календар профілактичних щеплень в Україні» до групи населення, яка підлягає під інші обов’язкові щеплення відносяться: - працівники ветеринарних лабораторій, клінік та інші, які працюють із вуличним вірусом сказу, мисливці, лісники, спеціалісти ветеринарної медицини; - особи, що виконують роботи з відлову і утримання бездомних тварин Обов’язок Замовника послуги переконатися в наявності у виконавця послуги відповідної кваліфікації, дозволів та довідок Вимагаємо виконати вимоги чинного законодавства та доповнити тендерну документацію кваліфікаційної вимогою до працівників, які працюють з безпритульними тваринами, наявності у них довідки, що вони пройшли повний курс з профілактичного щеплення від сказу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для задоволення даної вимоги відсутні законодавчі підстави щодо кваліфікації працівників в частині обов’язкового щеплення проти сказу з підтвердженням довідкою. Крім того, така вимога може бути розцінена як дискримінаційна, оскільки не відповідає встановленому у розумінні закону України «Про публічні закупівлі», терміну кваліфікаційного критерію (ч.1ст.16), з якого виходить, що такий критерій встановлює вимоги до кваліфікації, знань та досвіду, а наявність чи відсутність довідки про проходження повного курсу з профілактичного щеплення від сказу не є документом, який підтверджує чи спростовує сукупність кваліфікації, знань та досвіду, оскільки не стосується безпосередньо процесу виконання та не впливає на його якість.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не дотримання законодавчих актів з проведення карантинного утримання

Номер: 21b64a6046bc4b43810888b7a2deef09
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-002326-b.c2
Назва: Не дотримання законодавчих актів з проведення карантинного утримання
Вимога:
Відповідно до п. 3.5. наказу Державного комітету ветеринарної медицини від 15.10.2010 р. № 438 «Про затвердження ветеринарно-санітарних вимог до утримання тварин у притулках», усі тварини, за винятком тих, які надійшли з ветеринарних установ та мають ветеринарні документи, розміщуються на 7 діб (в окремих випадках – на 14 діб) до карантинного відділення з метою проведення клінічного огляду, антирабічного щеплення, лабораторно-діагностичного дослідження та профілактичної обробки. Керуючись п.п.5.7 вищезгаданого наказу, після стерилізації тварини піддаються післяопераційній перетримці тривалістю не менше 7 діб. Вимагаємо виконати вимоги законодавчого акта – наказу Державного комітету ветеринарної медицини № 438 від 15.10.2010р., та внести зміни до тендерної документації доповнивши ветеринарні процедури такими послугами як карантинне утримання тварин протягом 7 бід (в окремих випадках – 14 діб) та проведення лабораторно-діагностичних досліджень з наданим переліком інфекційних та зоонозних захворювань .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерну документацію розроблено з урахуванням законодавства України та з урахуванням того, що необхідність того чи іншого лабораторного дослідження визначається ветеринарним лікарем, з чого виходить відсутність обов’язкового переліку таких захворювань або відповідних досліджень. З урахуванням вказаного та положень ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому таке внесення змін у тендерну документацію не є можливим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Не виконання вимог законодавства в частині ідентифікації тварин

Номер: a8e82de53bde4abc958f1e1b5735cfec
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-002326-b.c1
Назва: Не виконання вимог законодавства в частині ідентифікації тварин
Вимога:
У п. 9 Додатку № 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Замовником вказано перелік ветеринарних процедур, який не містить таку послугу, як ідентифікацію тварин, що призвело до порушення Закону України «Про ветеринарну медицину». Згідно ст. 37 Закону України «Про ветеринарну медицину» обов’язком юридичних та фізичних осіб, які утримують чи беруть участь у їх обігу, є виконання вимоги щодо ідентифікації тварин, у тому числі котів, собак та інших дрібних домашніх тварин за допомогою мікрочипів. Крім того, у ст. 3 Закону України «Про ветеринарну медицину» наведено, що основним завдання держави в галузі ветеринарної медицини є сприяння впровадженню системи ідентифікації тварин, також в Наказі Мінагро № 96 від 13.02.2013р. наведена вартість послуги з ідентифікації котів та собак – чипування без урахування вартості чипа, яку надають державні установи ветеринарної медицини. Вимагаємо виконати вимоги чинного законодавства та доповнити тендерну документацію послугою з ідентифікації безпритульних домашніх тварин мікрочипом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник не здійснює закупівлю послуг з реєстрації тварин, тому внесення таких змін недоречне.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Щодо не дотримання вимог законодавства у тендерній документації

Номер: e311a065cc9942f989845f281c3317c5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-31-002326-b.b7
Назва: Щодо не дотримання вимог законодавства у тендерній документації
Скарга:
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Вимога Замовника щодо місця розташування ветеринарного стаціонару та карантинного майданчика в межах м. Харкова є дискримінаційною
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.03.2019 21:59
Автор: Громадська організація, Огороднікова Вікторія Вікторівна +380675733575 zoocontrol1@gmail.com