• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з заміною вікон в приміщенні навчального корпусу Київського професійного енергетичного ліцею по вул. Білицька, 38 Б в м. Києві

Інформація вказана в документації

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2019 15:57 - 19.02.2019 09:00
Вимога
Вирішена

Оскарження

Номер: 3b093616cbf54e69b40dc96332c65250
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-001659-a.c2
Назва: Оскарження
Вимога:
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ Промбуд-Пласт, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи які вимагав Замовник в тендерних вимогах а саме : -24. Учасник зобов’язаний відвідати об’єкт будівельних робіт та зареєструватися в журналі відвідування Замовника.Відсутня -Балансу підприємства учасника (Форма №1); -Відсутня (надана Оборотно сальдова відомість по рахунку за червень 2018. Дата довідки 26.04.2018) -15. Сертифікати відповідності та протоколи випробувань на віконні блоки.ВІДСУТНІ на запропонованій профіль . В пропозиції WDS, сертифікат та протокол випробувань Windoff's. -Під час виконання робіт виконавець зобов’язаний забезпечити безпечне функціонування учнівського гуртожитку.Гарантія відсутня у учасника. Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ Промбуд-Пласт і приступити до розгляду пропозиції наступного. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ Промбуд-Пласт та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки
Вирішення: ОБГРУНТУВАННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА Регулювання процесу проведення допорогових закупівель здійснюється із застосуванням Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі по тексту – Порядок). Відповідно до п. 14.1 Порядку, користувач звертається до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі – Вимога) через відповідну електронну форму. Вимога повинна містити таку інформацію: – найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога; – номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога; – підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; – зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування; – дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася. Проте, звернення ТОВ ВКФ НІКС-М (Код ЄДРПОУ:41635753) від 28.02.2019 не відповідає п. 14.1 Порядку, у тому числі не містить найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога, номеру повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога, підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати. Разом з тим повідомляємо, що представники ТОВ «ПРОМБУД-ПЛАСТ» відвідували об’єкт та зареєструвалися в журналі відвідувань Замовника, документи, визначені у зверненні ТОВ ВКФ НІКС-М, як неподані ТОВ «ПРОМБУД-ПЛАСТ» є у складі пропозиції цього учасника (Баланс підприємства учасника), а вимоги щодо надання учасниками інших документів (сертифікат та протокол випробувань Windoff's, гарантія учасника про забезпечення безпечного функціонування учнівського гуртожитку) тендерною документацією Замовника не встановлювалися.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Скарга на протокол № 135 від 26 02 19 року

Номер: 295ecce5103b422e84cb9b3035a1c3b4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-001659-a.c1
Назва: Скарга на протокол № 135 від 26 02 19 року
Вимога:
Вих № 6 від 26.02 .2019 р. Голові тендерного комітету Київського професійного енергетичного ліцею Вимога № 1, що до Скасування Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника по визначенню Переможця № 135 від 26.02 .2019 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2019-02-13-001659-а, від 13.02.2019року, « Капітальний ремонт з заміною вікон в приміщенні навчального корпусу Київського професійного енергетичного ліцею по вул. Білицька, 38-Б в м. Києві» 1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника ізВимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»… Вимога повинна містити таку інформацію: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, . Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі 1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога : - Тендерний комітет Київського професійного енергетичного ліцею Код за ЄДРПОУ: 05536768. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Білицька, 38 Б, поштовий індекс 04078 . 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2019-02-13-001659-а, від 13.02.2019року. 3. Найменування предмету закупівлі: « Капітальний ремонт з заміною вікон в приміщенні навчального корпусу Київського професійного енергетичного ліцею по вул. Білицька, 38-Б в м. Києві» ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу, про визначення Переможця , на Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника № 135 від 26.02 .19р. обґрунтовуючи , це невідповідністю або відсутністю документів , які вимагались у складі тендерної пропозиції згідно кваліфікаційних вимог Замовника Закупівлі у складі пропозиції ТОВ «Промбуд-Пласт» ЄДРПОУ 33779934, а саме : 1. Розділ тендерної документації «Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження » вимагає наступне: «Цінова пропозиція (за формою згідно Додатку 4) та усі документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно Додатку 3, повинні бути завірені належним чином, відскановані та в повному обсязі розміщені на майданчику електронних торгів. Учасник погоджується з тим, що замовник має право відхилити пропозицію учасника, у разі якщо:- у складі пропозиції учасника не надано будь-якого з вказаних документів, не додержання інструкцій та вимог зазначених у Додатку 3 оголошення. Всі довідки повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати (дійсної на період закупівлі), підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства та відбиток печатки (за наявності).Неподання або неповне подання Учасником в складі пропозиції документів, перелічених в п.4, є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» звертає увагу Замовника закупівлі,на той факт, що надані довідки в складі Цінової пропозиції , ТОВ «Промбуд-Пласт » не мають посилання на предмет закупівлі, реєстраційні номери довідок та дати не мають відношення до предмету Закупівлі, яка оголошена 13.02.2019 року, а саме : - «Довідка про учасника» вих. № 26/03-1 дата - 26.03.2018 року - «Довідка про наявність І Т Р » вих. №20/01-1 дата - 20.01.2017 року - «Довідка про обладнання» вих. № 11/01 дата - 11.01.2019 року - «Довідка про ліцензію» вих. № 18/06-1 дата - 18.06.2018 року - «Довідка без авансу» вих. № 12/03-6 дата - 12.03.2018 року - «Довідка аналогічні договори» вих. № 14/03-1 дата - 14.03.2018 року - «Довідка про субпідрядників» вих. № 19/04-2 дата - 19.04.2018 року Таким чином , з огляду на вищенаведене, Довідки надані Учасником закупівлі ТОВ «Промбуд-Пласт» не мають відношення до закупівлі Замовника UA -2019-02-13-001659-а, від 13.02.2019року, « Капітальний ремонт з заміною вікон в приміщенні навчального корпусу Київського професійного енергетичного ліцею по вул. Білицька, 38-Б в м. Києві». 2. п/п 19 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати : «19. Довідка завірена Головним управлінням юстиції, видану на службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, про те, що особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення. *Документ повинен бути датований не раніше 60 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик.» ТОВ « Промбуд-Пласт» не надало в складі цінової пропозиції такий документ. Надана «Інформаційна довідка з ЄДР про корупційні правопорушення» , по-перше датована минулим роком, а саме 29.11.2018 року, яка не є дійсною на період проведення закупівлі «Капітальний ремонт з заміною вікон в приміщенні навчального корпусу Київського професійного енергетичного ліцею по вул. Білицька, 38-Б в м. Києві» 3. п/п 6 кваліфікаційних критеріїв вимагає надати «6. Довідка про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура». ТОВ «Промбуд-Пласт» не надало в складі Цінової пропозиції «Інформаційну довідку з ЄДР підприємств проти , яких порушено справу про банкрутство», таким чином порушивши вимоги Замовника закупівлі «Капітальний ремонт з заміною вікон в приміщенні навчального корпусу Київського професійного енергетичного ліцею по вул. Білицька, 38-Б в м. Києві» 4. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», учасник закупівлі після Аукціону , пропозиція , якого розглядається, протягом 24 годин, прикріплює до документів Цінової пропозиції розміщеної на майданчику Держзакупівель, оновлену «Цінову пропозицію» з ціною редукціону . ТОВ «Промбуд-Пласт» , як учасник закупівлі , початкова Цінова пропозиція якого становила 353591,54 грн., зменшив вартість «Цінової пропозиції», до 334990,00 грн. не розмістив «Оновленої цінової пропозиції» та «Кошторису» на підтвердження можливості виконання робіт за зменшеною ціною в системі PROZORRO 5. п/п 24 кваліфікаційних критеріїв вимагає «24. Учасник зобов’язаний відвідати об’єкт будівельних робіт та зареєструватися в журналі відвідування Замовника». ТОВ «Промбуд-Пласт» в складі документів цінової пропозиції не надало підтверджуючого документу ( Акт обстеження). Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Зважаючи на вищенаведене, вважаємо, що Замовник, в особі Голови тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного із учасників, а саме ТОВ «Промбуд-Пласт». Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру. З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до судових та правоохоронних органів та відповідних органів влади. Вимагаємо наступне : - Прийняти Скаргу до розгляду - Зупинити процедуру Закупівлі - Відмінити Протокол (рішення) засідання Комітету № 135 від 26.02 2019р. засідання Комітету Київського професійного енергетичного ліцею про визначення Переможця. Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво). офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71 Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Після розгляду Вимоги №1 ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» (ЄДРПОУ 21662878) від 27.02.2019 на в закупівлі ідентифікатор закупівлі UA -2019-02-13-001659-а від 13.02.2019 року «Капітальний ремонт з заміною вікон в приміщенні навчального корпусу Київського професійного енергетичного ліцею по вул. Білицька, 38-Б в м. Києві» (далі по тексту – Вимога №1) повідомляємо, що Вимога № 1 не підлягає задоволенню у зв’язку з відсутністю порушень у процесі проведення зазначеної Закупівлі, що обґрунтовується наступним. ( Продовження в документі " Рішення замовника "
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні