• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання різне

багатофункціональні пристрої згідно специфікації

Торги не відбулися

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2019 10:59 - 04.03.2019 11:00
Вимога
Відхилено

1

Номер: 3d7c1ba7ec4744e8a09c8159a6b390ca
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-27-000323-a.c3
Назва: 1
Вимога:
Вимогами до учасників Ви встановили умови не ревної конкуренції, тим самим порушивши п. 6.2 наказу № 35 ДП ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ. Перевірка Dozorro або ДАСУ дасть висновок діям тендерного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник приймає пропозиції всіх Учасників (не залежно від їх територіального розташування), але вимагає якісного та своєчасного гарантійного обслуговування.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

1

Номер: 0c16e1f9fae14ac084f0d570ce04d9b7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-27-000323-a.c2
Назва: 1
Вимога:
Шановний Замовник, Ви перефразували зміст вимоги. - договір Учасника з сервісним центром, розташованим у м. Дніпро, лист від сервісного центру, у якому зазначено, що вказаний сервісний центр дає згоду на гарантійний ремонт техніки, вказаної у закупівлі UA-2019-02-27-000323-a системи ПРОЗОРРО; - лист від сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов’язань сертифікованими фахівцями на території Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня. Ці вимоги можуть свідчати про те, що документація прописана під конкретного учасника. Кожен товар, який завозитися офіційно на територію України має сервісну підтримку по усій території країни. Якщо Вам необхідні гарантії того, що пристрій буде обслуговуватися в сервісному центрі, тоді припишіть вимоги, щоб учасники у період кваліфікації надали серійний номер запропонованого обладнання, що постачається для перевірки у локального офісу виробника та заради уникнення поставки сірого товару та підтвердження того, що обладнання ввозитися на територію України через офіційні канали зі сплатою всіх необхідних податків і зборів. Та усунення не добросовісної конкуренції від учасників, які можуть запропонувати «сірий» товар, який буде коштувати дешевше ніж офіційний, відповідно не матиме гарантії від виробника по усій території України. Тим самим Ви будите впевнені, що товар, який буде поставлятися матиме гарантійну та сервісну підтримку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовнику достатньо документів (визначенний у тендерній документації) для підтвердження кваліфікації Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

1

Номер: 415a4a851e9e4fac81d196fe28f16389
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-27-000323-a.c1
Назва: 1
Вимога:
Шановний Замовник, вимога, відповідно до п. 1.1, додатку 3, а саме: учасник мав власний сервісний центр або договір Учасника з офіційним сервісним центром, розташованим у м.Дніпро – дана вимога суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ст. 3 Закону. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, умови, які встановлює Замовник. Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. БФП має сервісну підтримку в авторизованому сервісному центрі по всій Україні. Прохання замінити цю вимогу на те, щоб учасник надав довідку про авторизований сервісний центрі в м. Дніпро.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: До тендерної документації внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні