• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Калоприймачі для догляду за стомою та сечоприймачі

Завершена

223 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 230.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2019 11:01 - 14.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога Замовнику щодо змін в тендерній документації

Номер: 0c670b7e8e634b4d94f33d7e98aa6966
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-25-000303-c.a1
Назва: Вимога Замовнику щодо змін в тендерній документації
Вимога:
Замовником закупівлі UA-2019-01-25-000303-c Комунальним некомерційним підприємством Охтирської міської ради "Охтирський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" адреса Україна, Охтирка, 42700, Сумська область, вул. Сумська ,55 контактна особа: Ланін Віктор Григорович, +380544663068 , ahturka-centr@i.ua ЄДРПОУ:40980271 предмет закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні метеріали (Калоприймачі для догляду за стомою та сечоприймачі) в тендерній документації, і п.4.2 «Місце, кількість, обсяг поставки товарів» вказано «кількість: калоприймачі для догляду за стомою - 137 уп. Сечоприймачі - 90 шт.» Звертаючи увагу що дана продукція відпускається з різною кількістю шт. в упаковці, Учасники не в змозі встановити яку саме кількість товару очікує Замовник. Крім того вказаний Замовником індикатив, а саме «упаковка» порушує п.4 Ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». ПРОСИМО: 1. Відмінити закупівлю UA-2019-01-25-000303-c 2. Внести зміни у п. 4.3. тендерні документації до закупівлі і вказати кількість очікуваного товару в шт. 2. При внесені змін просимо враховувати, що зазначення кількості товару в упаковці відноситься до типу предмета закупівлі, відповідно, «у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент" згідно п.3 Ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі») ДОДАТКИ: 1) Оголошення про закупівлю 2) Протокол змін.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня шановний Учасник, ваше звернення ЗАДОВОЛЕНО. 07.02.2019 р. о 15:11 год. тендерним комітетом були внесені зміни та була завантажена в електронну систему закупівель оновлена тендерна документація де зінено п. 4.3 "місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)" та додаток 4 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" в частині кількості закупівлі калоприймачів для догляду за стомою (закупівлю в кількості 137 уп. було змінено на закупівлю в кількості 4110 шт. ).
Статус вимоги: Задоволено