-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Повна інформація в прикріплених документах. Аналоги не пропонувати.
Завершена
50 147.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 504.41 UAH
мін. крок: 3% або 1 504.41 UAH
Період оскарження:
08.02.2019 11:58 - 13.02.2019 12:30
Вимога
Відхилено
Про відміну дискваліфікації
Номер:
03e18ab13b334b89acf72ea3dbbe09ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-001134-b.a1
Назва:
Про відміну дискваліфікації
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник зазначив у рішення №10 від 18.02.2019 р відповідальної особи : « Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЗ-ТАЙМ» надав інші торговельні марки деззасобів (еквіваленти), які не задовольняють Замовника».
Тим самим Замсовник дає зрозуміти, що не мав на меті взагалі розглядати будь-які еквіваленти . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників .
Повинна бути економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку (ст.1 Закону України “Про захист економічної конкуренції”).
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!!
Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші!
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення.pdf 19.02.2019 13:51
Дата подачі:
18.02.2019 18:21
Вирішення:
Наш заклад не бачить законних або нормативних підстав (що стосуються даної конкретної закупівлі) для задоволення вимоги Скаржника та не має наміру скасовувати своє рішення.
Статус вимоги:
Відхилено