-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання (Жорсткий диск, материнська плата, процесор, оперативна пам'ять, тощо)_6472991
Завершена
55 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 550.00 UAH
Період оскарження:
21.12.2018 16:22 - 12.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Повторна вимога
Номер:
2244885b3fb74a4e8cc3044a0132ec39
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-21-001113-b.c2
Назва:
Повторна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!! ТОВ «Протех-ІТ-Україна» вказує, що відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до ЗАМОВНИКА з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Просимо, Вас надати аргументовану та повну відповідь про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції з урахуванням тендерної документації замовника, а саме розділу «Інша інформація» де містяться приклади формальних (несуттєвих) помилок визначених Замовником для учасника, що не призведуть до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах.
ТОВ «Протех-ІТ-Україна» наголошує, що при складанні технічної характеристики товару, що пропонується, нами була допущена ФОРМАЛЬНА помилка – замість правильного параметру «5400 об/хв» помилково зазначено інший параметр «7200 об/хв» предмету закупівлі «Жорсткий диск». Проте звертаємо увагу Замовника на те, що нами зазначено ПАРТНОМЕР товару, який ми пропонуємо - WD30EFRX ( «Внутрішній жорсткий диск 3.5" 3000GB WD (WD30EFRX)»), який є унікальним кодом продукту - номером моделі жорсткого диску, що дозволяє однозначно ідентифікувати модель жорсткого диску і перевірити параметри на сайті виробника. Додаємо до вимоги зображення з офіційного сайту з вказанням моделі і її параметрів, а також посилання на офіційний сайт виробника для можливості пересвідчитися, що запропонована нами модель з парт номером «WD30EFRX» відповідає вимогам Замовника, зокрема і за параметром «швидкість обертання пластин 5400 об/хв»: https://www.wd.com/ru-ru/products/internal-storage/wd-red.html#WD100EFAX Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Параметри жорсткого диску WD30EFRX.jpg 07.02.2019 11:19
Дата подачі:
07.02.2019 11:19
Вирішення:
Шановний Учасник!
Розділ «Інша інформація» Тендерної документації містить визначення Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
технічні помилки та описки, в тому числі відсутність підписів, печаток на окремих документах;
технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст.
Отже, допущення «формальної (несуттєвої) помилки» в параметрах та технічних характеристиках товару, що пропонується Учасником до постачання, не передбачено умовами тендерної документації.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що зазначення параметру товару, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, не є помилкою, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції та впливає на її зміст.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Шановний Замовнику
Номер:
147fb9c32cde4ce8a0af0d42a26be325
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-21-001113-b.c1
Назва:
Шановний Замовнику
Вимога:
ТОВ «Протех-ІТ-Україна» ознайомилось з протоколом відхилення від 31.01.2019 року та звертається до Замовника з проханням переглянути нашу дискваліфікацію.
Замовник як причину відхилення вказує «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції запропонував жорсткий диск швидкість обертання пластин якого становить 7200 об/хв, натомість в технічному завданні зазначено швидкість обертання пластин 5400 об/хв»
Погоджуємося, що при складанні технічної характеристики товару, що пропонується, нами була допущена ФОРМАЛЬНА помилка – замість правильного параметру «5400 об/хв» помилково зазначено інший параметр «7200 об/хв» предмету закупівлі «Жорсткий диск». Проте звертаємо увагу Замовника на те, що нами зазначено ПАРТНОМЕР товару, який ми пропонуємо - WD30EFRX ( «Внутрішній жорсткий диск 3.5" 3000GB WD (WD30EFRX)»), який є унікальним вказівником кожного товару і чітко вказує на продукт, який пропонується.
Додаємо посилання на офіційний сайт виробника для можливості пересвідчитися, що запропонована нами модель з парт номером «WD30EFRX» відповідає вимогам Замовника, зокрема і за параметром «швидкість обертання пластин 5400 об/хв»: https://www.wd.com/ru-ru/products/internal-storage/wd-red.html#WD100EFAX
Просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:
Учасник
- WD.jpg 01.02.2019 11:39
Дата подачі:
01.02.2019 11:40
Вирішення:
Вітаємо!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Статтею 18 зазначеного Закону, визначено порядок оскарження процедур закупівель.
Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги.
Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Станом на дату публікації відповідні рішення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Керуючись вимогами статті 19 Конституції України, Замовник, діючи в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», не розглядав Вашу скаргу, не маючи відповідних повноважень.
Разом з цим, прийняте рішення Замовник вважає аргументованим та такими, що не має підстав для перегляду.
Статус вимоги:
Відхилено