• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навігаційні прилади (38110000-9)

GPS система для ПАТ «Укртранснафта»

Завершена

3 257 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 570.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2016 15:55 - 12.09.2016 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення щодо дискваліфікації

Номер: 2f29990abadb474b8675ed69e8d2fc9d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-10-000276-c.a4
Назва: Оскарження рішення щодо дискваліфікації
Вимога:
просимо розглягути скаргу ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" за змістом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ПАТ «Укртранснафта» не має можливості розглянути скаргу ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" за змістом, у зв’язку з відсутністю змісту скарги в електронній системі закупівль.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискриминация поставщиков v.2.0

Номер: 6fd3f1a668164126a77a41a471617947
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-10-000276-c.c3
Назва: Дискриминация поставщиков v.2.0
Вимога:
На предыдущую жалобу поставщика по поводу условий договора: оплата не после поставки, а после монтажа оборудования закупщиком был предоставлен ответ, согласно которому данное условие не является дискриминирующим, потому что оно одинаково для всех. Это сугубо внутренние правила закупщика. Касательно оплаты поставки товара после факта поставки - законно. НО! в договоре прикреплённом к данному тендеру указано – оплата товара после монтажа на транспортные средства - крайне дискриминирующая. закупщик может не предоставить автомобили после поставки товара для проведения монтажа, что по условиям договора Закупщика является "законным" правом не проводить оплату как товара - так и проведённых работ. ВОПРОС - на каком основании (законном, не на внутренних правилах конторы «Укртранснафта») оплата товара не по факту поставки, а после проведения работ по монтажу!?!?! Ответ в стиле предыдущего протокола 33ТК/1 от 15.08.2016 заседания тендерного комитета «Укртранснафты» - является однозначной мотивацией к отправке жалобы в АМКУ. Кроме того, загруженный в систему протокол – это просто файл в MS Word, не содержащий ни подписей, ни печатей и может быть подделан или отредактирован кем угодно.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: З метою надання об’єктивної відповіді, нижче цитуємо пункт 4.2. проекту договору, що міститься в Додатку № 3 ТД: «4.2. Оплата за договором здійснюється наступним чином: 4.2.1. розрахунок за поставлений Товар проводиться Покупцем, за фактом встановлення Товару/партії Товару на транспортні засоби Покупця на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару/партії Товару. 4.2.2. розрахунок за надані Послуги супроводу здійснюється Покупцем щомісячно, за фактом надання послуг за останній календарний місяць на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг, оформленого відповідно до п. 5.27 Договору». Оскільки вказана закупівля є змішаною, тобто, наявними є закупівля товару, робіт та послуг, Замовником самостійно формуються умови, що звичайно ставляться до нетипових договорів або інтегрованих в окремому договорі елементів кількох традиційних видів договорів. Статтею 627 ЦК України (далі – ЦК України) закріплене загальне правило свободи договору, тобто, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до статті 854 ЦК України, якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов'язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково. Підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором (частина 2 ст. 854 ЦК України). Таким чином, пункт 4.2. проекту Договору, що міститься у Додатку № 3 ТД, відповідає вимогам чинного законодавства України, ґрунтується на нормах матеріального права, що викладені нами вище, і ніяким чином не зачіпає права та інтереси тих учасників, які дійсно мають намір прийняти участь у закупівлях та співробітничати з однією із найпотужніших компаній України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Доступ до даних про місцезнаходження об’єктів повинен реалізовуватись через хмарний WEB-інтерфейс

Номер: 8cbbde7b573a40ad8b38d4e1bdf79d9c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-10-000276-c.b2
Назва: Доступ до даних про місцезнаходження об’єктів повинен реалізовуватись через хмарний WEB-інтерфейс
Вимога:
Відповідно до вимог п. 7.1. Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Приладів радіолокаційних та радіонавігаційних (код 26.51.2 за ДК 016:2010) (Навігаційні прилади) код 38110000-9 за ДК 021:2015) (GPS система для ПАТ «Укртранснафта»)» доступ до даних про місцезнаходження об’єктів повинен реалізовуватись через хмарний WEB-інтерфейс. Ця вимога унеможливлює участь постачальників, що надають послуги за допомогою клієнт-серверного орієнтування. А саме, встановлення професійної програмного забезпечення на комп’ютери користувачів замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Використання WEB-інтерфейсу зумовлено основними його перевагами в порівнянні з Desktop рішеннями, а саме: 1. Оперативність контролю транспорту. Відсутність прив’язки до певного ПК, доступ до програмного забезпечення можливий з будь-якого комп'ютера, де є Інтернет. 2. Можливість організації необмеженої кількості робочих місць. 3. Мінімальні системні вимоги до комп'ютера, так як всі запити оброблює сервер Постачальника. 4. Актуалізація мап в реальному часі. 5. Відсутність необхідності встановлення та періодичного оновлення програмного забезпечення на всіх комп'ютерах. На даний час Замовник не вбачає необхідності змінювати умови п.7.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови поставки та оплати

Номер: acec99c1021646af809a1eea0be7a988
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-10-000276-c.b1
Назва: Умови поставки та оплати
Вимога:
Згідно п. 4.2.1. проекту договору (Додаток 3 до ТД) Замовник здійснює оплату за встановлене обладнання після завершення його монтажу. Беручи до уваги, що очікувана вартість закупівлі становить 3 257 000 грн., потенційний Постачальник повинен інвестувати суму яка приблизно дорівнює 3 млн. грн., а також, попередньо, за свій рахунок провести встановлення GPS-терміналів на транспортні засобі Замовника, що підвищує початкові інвестиції Постачальника ще на суму що приблизно дорівнює 300 тис. грн. Таким чином, встановлюючи умови договору 100% постоплати, Ви дискримінуєте Постачальників, які могли б запропонувати більш низьку вартість впровадження системи на умовах, наприклад, часткової оплати.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В даних торгах встановлені звичайні умови проведення розрахунків, які Товариство застосовує в Договорах про закупівлі і які однакові для всіх Учасників, а отже про дискримінацію не може йти мова.
Статус вимоги: Відхилено