-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі та фрукти
Завершена
30 618.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 153.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 153.09 UAH
Період оскарження:
15.02.2019 11:59 - 19.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена
оскарження процедури закупівлі
Номер:
163ea920410141d2bbaaad7dec874c92
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-001010-b.b1
Назва:
оскарження процедури закупівлі
Вимога:
ФОП Дідик Галина Іванівна є Учасником по допороговій закупівлі ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, цибуля, морква, яблуко, апельсин, лимон), яку проводить вищевказаний дошкільний навчальний заклад (далі Замовник).
Згідно реєстру пропозицій для участі в зазначеній процедурі були подані пропозиції наступних учасників:
1 ФОП Дідик Галина Іванівна
2 ФОП Аверчук Руслан Андрійович
Дана процедура проводилась відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» за №35 від 13.04.2016р.
Згідно рішення тендерного комітету Замовника від 25.02.2019., переможцем закупівлі було визначено ФОП Аверчук Руслана Андрійовича.
За результатами проведеного аукціону ФОП Дідик Г.І. було запропоновано найнижчу ціну , однак протоколом засідання тендерного комітету, пропозицію було неправомірно відхилено, посилаючись на:
, Учасник не надала Договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення , але Вінницькою міською державною лікарнею Ветеринарної
медицини було надано мені Договір на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію за № 26 на складське приміщення по вул..А.Янгеля 14 і були виконанні роботи по даним послугах. При складані договору виконавцем в тексті договору була допущена технічна помилка.
Я звернулась до Виконавця Вінницької міської державної лікарні Ветеринарної медицини по усуненню даної помилки і мені видали новий Договір під тим же номером.,що свідчить про наявність, дійсність Договору який був прикріплений до тендерної документації. Копія договору та акту додаються.
Також про виконані роботи по дезінфекції, дезінсекції, дератизації свідчить прикріплений акт виконаних робіт.
Таким чином, враховуючи надання ФОП Дідик Г.І. необхідних документів(Договору та акту), було дотримано умови Замовника щодо надання даного документу Договір на дезінфекцію,дезінсекцію,дератизацію складського приміщення.
Поряд з тим пропозиція ФОП Аверчук Руслана Андрійовича має бути дискваліфікованою.
Оскільки під час аналізу документів ФОП Аверчук Р.А. є очевидним той факт, що учасник не надав наступні документи:
- В частині 8 Оголошення Замовником вимагалось надати :
- 1 копія акту обстеження органів Держпродспоживслужбискладеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами;
- Але, ФОП Аверчук Р.А. надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданому ТОВ «Вінпродтрейд» за №307 від06.07.2018р без реєстраційного номеру потужності з в казанням виду господарської діяльності: зберігання харчових продуктів тваринного походження, але овочі та фрукти відносяться до харчових продуктів рослинного походження, що суперечить вимогам закувлі. Також в акті вказано потужність оператора ринку: потужність загального призначення-холодильний склад(незалежний,автономний),але овочі та фрукти зберігаються при + температурі,а не при мінусовій (Від+4 до +10 згідно ДСТУ) , що суперечить вимогам закупівлі.
-
- Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби, всупереч вимогам закупівлі.
2- копія повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку;
Але, ФОП Аверчук Р.А. надав копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку на адресу потужності: 21023 м. Вінниця,1-й провулок Затонського 11, вид діяльності:а саме транспортування. Це суперечить поданим документам пропозиції:
1 В довідці про склад вказано ,що він орендує склад за адресою м.Вінниця ,вул. Волошкова 51-А ,тобто потужність знаходиться за другою адресою і повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку є не дійсним.
2 В повідомлені вид діяльності:а саме транспортування. ,тобто немає зберігання.
Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав копія повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, всупереч вимогам закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога сад.21.pdf 26.02.2019 13:57
- договір про виконання дезінфекції ,дезінсекції,дератизації складу(ФОП Дідик Г.І.).pdf 26.02.2019 13:57
Дата подачі:
26.02.2019 13:57
Вирішення:
Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол № 2/29/21 від «28» лютого 2019 року) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 21 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу №7 від 26.02.2019р. про усунення порушення в процесі проведення закупівлі за ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи, ідентифікатор закупівлі: A-2019-02-15-001010-b
Звертаємо Вашу увагу, що, у п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зазначено перелік документів в електронному або сканованому вигляді (у pdf-форматі), які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій.
Крім того, п. 9 Оголошення чітко визначено, що документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника (копії мають бути належним чином завірені відповідно до вимог законодавства). Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника і (або) підписаних відповідним чином, несе Учасник.
Таким чином, Замовник не може задовільнити Вашу Вимогу в частині скасування рішення про відхилення Вашої Пропозиції та прийняття рішення про визначення Вас переможцем Закупівлі.
Що стосується Вашого зауваження щодо Пропозиції Учасника ФОП Аверчук Р.А., повідомляємо наступне.
В частині 8 Оголошення вимагалося надати копію акту складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог, щодо поводження з харчовими продуктами.
ФОП Аверчук Р.А. надав копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на складське приміщення, яке він орендує у ТОВ «Вінпродтрейд» відповідно до договору оренди, копію якого надано у складі його пропозиції.
Оголошення не містить вимог щодо обов’язкового зазначення в акті реєстраційного номеру потужності з вказанням виду господарської діяльності.
Також воно не містить вимог щодо зазначення в акті замірів температурного режиму.
Крім того, варто зазначити, що холодильний склад – це приміщення для охолодження та збереження харчових та інших швидкопсувних продуктів (в тому числі овочів) при температурі 00 +100, що не суперечить умовам закупівлі.
З аналізу пропозиції ФОП Аверчук Р.А. не встановлено, що овочі, які є предметом закупівлі будуть зберігатися ним при «мінусовій» температурі.
Отже, ФОП Аверчук Р.А. виконав умову Замовника в цій частині та надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби.
В частині 8 Оголошення вимагалось надати копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку.
ФОП Аверчук Р.А. надав копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку на адресу потужності: 21023, м. Вінниця, 1-й провулок Затонського, 11. Вид діяльності: а саме транспортування.
Оголошення не містить вимог щодо зазначення в повідомленні інших складських приміщень, які орендує і (або) може орендувати учасник.
Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» реєстрація потужностей проводиться Держпродспоживслужбою на підставі заяви оператора ринку.
Вищевказане повідомлення №02-421-29/1599 від 24.09.2018 року видано ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області і на даний час є дійсним. Ваше твердження, що це повідомлення є «недійсним» є помилковим.
Отже, ФОП Аверчук Р.А. виконав умову Замовника в цій частині – надав копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку.
Пропозиція ФОП Аверчук Руслан Андрійович повністю відповідає вимогам Замовника по даній Закупівлі. У Комісії відсутні підстави для відхилення Пропозиції даного Учасника.
Враховуючи зазначене, Замовник не може задовільнити Вашу Вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні