• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за кодом ДК 021:2015 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби — 7 найменувань

Кількість 7 шт. розуміти, як 7 найменувань згідно додатку №4 Тендерної документації

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2019 15:22 - 04.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 2c5ba6a4858f45da95b39dab6336e17e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-22-002586-b.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Жоден аргумент відхилення економічно найвигіднішої пропозиції ми не приймаємо. Вимога надання сертифіката ISO є протизаконною і визнавалася такою не одним рішенням АМКУ. Є вичерпний перелік дозвільних документів, який обов"язковий для продажу дезінфекційних засобів. Це - сертифікат якості, висновок санітарно-епідеміологічної експретизи, свідоцтво про Державну реєстрацію дезінфікуючих засобів, затвердженні методичні вказівки. Все! Вимагати якісь інші необов"язкові документи - справа протизаконна! Ви це робите навмисно для відсіву небажаних учасників! Щодо рішення АМКУ! Рішення АМКУ - це позиція Держави стосовно, в даному випадку, протизаконної вимоги і поширюється на всі закупівлі з подібними вимогами! Також Максим Нефьодов неодноразово в своїх поясненнях на тему законності вимоги щодо надання Учасниками гарантійних листів від виробників акцентував увагу на протзаконності і дискримінційності данної вимоги!. Ми розуміємо, що ви намагаєтеся протягти у переможці «свого» учасника для «розпилу» бюджетних коштів. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо: 1. Щодо вимог тендерної документації. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Зауваження\пропозиції до вимог тендерної документації відповідної процедури у визначений Законом строк не надавалися. При цьому порядок оскарження процедур закупівель встановлений у статті 18 Закону. Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. 2. Щодо незаконності вимог тендерної документації. Закон України «Про публічні закупівлі» - спеціальний нормативно-правовий акт у сфері публічних закупівель (вища юридична сила) не містить заборон в частині застосування вимог, які в свою чергу не були задоволені Товариством з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", а саме надання Сертифікату ISO, про що свідчить склад тендерної пропозиції останнього. Також повідомляємо, що висновки тендерного комітету КП «РОКЛ», базуються на основі вимог чинного законодавства, рекомендацій профільного Міністерства та прецедентної судової практики у сфері публічних закупівель. Водночас повідомляємо, що Ваші безпідставні аргументи на адресу закладу, які містить вимога, мають характер звинувачення та можуть бути використані нами у суді. Рекомендуємо Вам належним чином готувати тендерні пропозиції, які наступного разу можуть забезпечити Вашій організації перемогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».

Номер: 99ada024488549e4ae97dd98d38bfcb3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-22-002586-b.c1
Назва: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог. Додаток №4 до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби — 7 найменувань містить наступні дискримінаційні вимоги: По-перше, у Додатку 4 «Медико-технічні вимоги» до предмета закупівлі вказані конкретні назви дезінфекційних засобів: Фермісепт, 1000 мл, Госпісепт, 1 кг, Бланідас Актив, 1000 мл, Неосептін перевін серветки, 200 шт, Мікрасепт, 1000мл, Віпасепт, 1000 мл, Неосептін перевін, 250 мл але при цьому відсутнє додавання слів «або еквівалент», як того вимагає п.3 Ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». По-друге: Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу та хімічного складу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином можна дійти висновку, що Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі порушуює вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги; 2) доповнити всі назви дезінфекційних засобів словами «або еквівалент»; 3) виключити з вимог до якості Додатку 4 «Медико-технічні вимоги» конкретний склад дезінфекційних засобів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний скаржнику! Звертаємо Вашу увагу, що згідно абз. 7 п.2 розділу 5 тендерної документації визначено: У разі, якщо у тендерній документації містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент" тобто вимоги Закону були виконані( таке посилання в документації є - дивіться уважніше ), Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Ваші звинувачення в лобіюванні інтересів якихось компаній не мають підстав, тому що на ринку України існують засоби не одного виробника, які відповідають вимогам медико-технічного завдання документації. Всі пропозиції надані на дану закупівлю будуть розглядатися замовником.
Статус вимоги: Відхилено