-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти)
Завершена
22 761.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 113.81 UAH
Період оскарження:
15.02.2019 14:54 - 19.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено
оскарження прцедури закупівлі
Номер:
3c931b465d7249a58815326a289871e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-001861-b.b1
Назва:
оскарження прцедури закупівлі
Вимога:
Фізична особа-підприємець Боднарчук Віталій Іванович є Учасником по допороговій закупівлі ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, цибуля, морква, яблуко, апельсин, лимон), яку проводить вищевказаний дошкільний навчальний заклад (далі Замовник).
Згідно реєстру пропозицій для участі в зазначеній процедурі були подані пропозиції наступних учасників:
1 ФОП Боднарчук Віталій Іванович
2 ФОП Аверчук Руслан Андрійович
Дана процедура проводилась відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» за №35 від 13.04.2016р.
Згідно рішення тендерного комітету Замовника від 22.02.2019р., переможцем закупівлі було визначено ФОП Аверчук Руслана Андрійовича.
За результатами проведеного аукціону ФОП Боднарчук В.І. було запропоновано найнижчу ціну , однак протоколом засідання тендерного комітету, пропозицію було неправомірно відхилено, посилаючись на:
1. Учасник не надав підтвердження про забезпечення заходів по охороні товару від механічних пошкоджень, а також від атмосферних опадів, впливу низьких та високих температур в частині 8 Оголошення Замовника.
- ФОП Боднарчук Віталій Іванович надав в складі своєї пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначено:
модель та марка автотранспортного засобу (засобів), яким (якими) буде постачатися продукція (у відповідності із Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97р. № 363); назва машини, механізму, устаткування; кількість (шт.) та іншого обладнання, яке необхідне та буде задіяне у процесі виконання договору;
На автомобіль, яким я буду здійснювати поставку овочів та фруктів, бортовий малотоннажний RENAULT, MASTER номер АВ 4613 ВМ встановлено ізотермічну будку, яка забезпечує заходи по охороні товару від механічних пошкоджень, а також від атмосферних опадів, впливу низьких та високих температур (У відповідності із Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97р. № 363).
2 Також, ФОП Боднарчук В.І. надав в складі своєї пропозиції довідку про наявність складського приміщення, який він орендує у Третяк Ірини Володимирівни і копію договору оренди складу. В самій довідці була допущена описка, що суттєво не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Таким чином, враховуючи надання ФОП Боднарчук В.І. необхідних документів,(Довідок) було дотримано умови Замовника в частині 8 Оголошення Замовника.
Поряд з тим пропозиція ФОП Аверчук Руслана Андрійовича має бути дискваліфікованою.
Оскільки під час аналізу документів ФОП Аверчук Р.А. є очевидним той факт, що учасник не надав наступні документи:
- В частині 8 Оголошення Замовником вимагалось надати :
- 1 копія акту обстеження органів Держпродспоживслужбискладеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами;
- Але, ФОП Аверчук Р.А. надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виданому ТОВ «Вінпродтрейд» за №307 від06.07.2018р без реєстраційного номеру потужності з в казанням виду господарської діяльності: зберігання харчових продуктів тваринного походження, але овочі та фрукти відносяться до харчових продуктів рослинного походження, що суперечить вимогам закувлі. Також в акті вказано потужність оператора ринку: потужність загального призначення-холодильний склад(незалежний,автономний),але овочі та фрукти зберігаються при + температурі,а не при мінусовій (Від+4 до +10 згідно ДСТУ) , що суперечить вимогам закупівлі.
-
- Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав копію акту обстеження органів Держпродспоживслужби, всупереч вимогам закупівлі.
2- копія повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку;
Але, ФОП Аверчук Р.А. надав копію повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку на адресу потужності: 21023 м. Вінниця,1-й провулок Затонського 11, вид діяльності:а саме транспортування. Це суперечить поданим документам пропозиції:
1 В довідці про склад вказано ,що він орендує склад за адресою м.Вінниця ,вул. Волошкова 51-А ,тобто потужність знаходиться за другою адресою і повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку є не дійсним.
2 В повідомлені вид діяльності:а саме транспортування. ,тобто немає зберігання.
Отже , ФОП Аверчук Р.А. не виконав умову Замовника в цій частині не надав копія повідомлення органів Держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей оператора ринку, всупереч вимогам закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №5 овочі.pdf 26.02.2019 17:23
- довідка про автомобіль.pdf 26.02.2019 17:23
Дата подачі:
26.02.2019 17:23
Вирішення:
Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол №2-21-15 від «28» лютого 2019 року) Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 15 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу № 5 від 26.02.2019р. про усунення порушення в процесі проведення закупівлі за ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Буряк, цибуля, морква, яблуко, лимон, апельсин), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-15-001000-b. Згідно рішення Замовника від __ лютого 2019 року, Вашу пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам Закупівлі. Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97р. № 363, передбачено: п. 19.2.2. При перевезеннях картоплі та овочів Перевізники, вантажовідправники і вантажоодержувачі зобов'язані вживати заходів по охороні їх від механічних пошкоджень, а також від атмосферних опадів, впливу низьких та високих температур; п. 19.2.5. Рухомий склад для перевезень картоплі та овочів Перевізники вибирають з урахуванням температури зовнішнього повітря і тривалості перевезення; п. 19.2.6. Автомобілі з бортовою платформою, що надаються Перевізниками для перевезень картоплі та овочів, мають бути забезпечені брезентом і вірьовками. Таким чином, Вами , як Учасником Закупівлі, не виконано вимоги Замовника у даній частині, оскільки у складі своєї Пропозиції не підтверджено вжиття заходів по охороні товару від механічних пошкоджень, а також від атмосферних опадів, впливу низьких та високих температур. Звертаємо Вашу увагу, що, у п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, зазначено перелік документів в електронному або сканованому вигляді(у pdf-форматі), які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника аукціону вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій. Крім того, п. 9 Оголошення чітко визначено, що документи, які вимагаються Замовником, подаються у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника (копії мають бути належним чином завірені відповідно до вимог законодавства). Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до Замовника і (або) підписаних відповідним чином, несе Учасник. Таким чином, Замовник не може задовільнити Вашу Вимогу в частині скасування рішення про відхилення Вашої Пропозиції та прийняття рішення про визначення Вас переможцем Закупівлі. Що стосується Вашого зауваження про надання Учасником ФОП Аверчук Руслан Андрійович у складі своєї Пропозиції нотаріально не завіреного Договору оренди транспортного засобу від 02 січня 2019 року, повідомляємо наступне. Згідно чинного законодавства України, договори оренди, укладені з фізичними особами-підприємцями не потребують нотаріального посвідчення, про що зазначено у п. 2.11. Постанови Пленуму ВГСУ №12 від 29.05.2013р.: « Законом встановлено вимоги щодо обов'язкового нотаріального посвідчення договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи (частина друга статті 799 ЦК України). При цьому, однак, слід мати на увазі, що такого посвідчення не потребує договір, укладений за участю громадянина, який набув статусу суб'єкта підприємницької діяльності.» Таким чином, надані у складі Пропозиції ФОП Аверчук Руслан Андрійович довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення, Договір оренди транспортного засобу від 02 січня 2019 року, копії техпаспортів на автомобілі, якими буде постачатись дана продукція (вказаних в Довідці) та копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію автотранспортних засобів повністю відповідають вимогам Замовника. Що стосується Договору №83 з надання послуг з профілактичної дезінфекції (дезінсекції дератизації) автомобіля, то зазначаємо, що «термін виконання послуг» та «строк дії договору» поняття не тотожні. Окрім того Учасником не було надано протоколу випробувань на на моркву. Таким чином, Пропозиція ФОП Аверчук Руслан Андрійович повністю відповідає вимогам Замовника по даній Закупівлі. У Комісії відсутні підстави для відхилення Пропозиції даного Учасника. Враховуючи зазначене, Замовник не може задовільнити Вашу Вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено