-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
19.12.2018 14:55 - 03.01.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
87a4538968224af3bbc14b9f82625eb4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-19-003148-c.c4
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга у доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 180 25.01.2019 15:02
- Вимога від 15.01.19 25.01.2019 15:02
- Відповідь від 18.01.19 25.01.2019 15:02
- Повторна вимога від 24.01.19 25.01.2019 15:02
- ТД у новій редакції 25.01.2019 15:02
- довідки про відсутність судимості 25.01.2019 15:02
- довідка відсутн судим директора 25.01.2019 15:02
- повідомлення про прийняття на роботу 25.01.2019 15:02
- квитанція про прийняття повідомлення 25.01.2019 15:02
- Трудова книжка 25.01.2019 15:02
- Скарга до АМКУ 25.01.2019 15:02
- Протокол 181 25.01.2019 15:02
- Платіжне доручення1 25.01.2019 15:02
- Платіжне доручення2 25.01.2019 15:02
- Платіжне доручення 2489215510 25.01.2019 16:40
- Заява про розгляд справи 11.02.2019 11:12
- Рішення від 29.01.2019 № 926 + лист Замовнику.pdf 29.01.2019 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2019 № 1557.pdf 14.02.2019 17:22
- Рішення від 13.02.2019 № 1557.pdf 18.02.2019 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.01.2019 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.02.2019 17:05
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2019 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано вимогу Антимонопольного комітету
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дії Замовника
Номер:
8e8a65b1b737452d999baf533d24e2ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-19-003148-c.c5
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Зміст скарги у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ 25.01.2019 15:06
- Рішення від 29.01.2019 № 938.pdf 30.01.2019 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.01.2019 15:06
Опис причини скасування:
Дана скарга було відправлена повторно помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.01.2019 17:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.01.2019 16:11
Вимога
Без відповіді
Повторне оскарження рішення Замовника
Номер:
f93de0075b4248eeb613d673cbf36414
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-19-003148-c.b3
Назва:
Повторне оскарження рішення Замовника
Вимога:
Зміст скарги викладено у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 24.01.2019 17:57
Дата подачі:
24.01.2019 17:57
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення кандидата у переможці ПП «ОА «СІЧ-БЕЗПЕКА», ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №180 від 15.01.2019р..
Номер:
887f58341d9d49978891c9bd9e3d5b11
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-19-003148-c.a2
Назва:
Оскарження рішення тендерного комітету щодо відхилення кандидата у переможці ПП «ОА «СІЧ-БЕЗПЕКА», ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ №180 від 15.01.2019р..
Вимога:
Зміст Вимоги викладено та надається у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 16.01.2019 15:32
- Відповідь на вимогу.pdf 18.01.2019 18:07
Дата подачі:
16.01.2019 15:32
Вирішення:
В обґрунтування своїх вимог стосовно п.2 Протоколу№ 180 від 15.01.2019 року., скаржник посилається на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 311-09 від 24.09.74 Про умови праці тимчасових робітників і службовців (далі- Указ) та на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 310-09 від 24.09.74 «Про умови праці робітників і службовців, зайнятих на сезонних роботах» , що є недоречним. Указ регулює норми права тимчасових робітників та службовців, до яких відповідно до п. 4 Указу випробувальний термін взагалі не встановлюється. Тотожно й до п. 5 УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 310-09 від 24.09.74 «Про умови праці робітників і службовців, зайнятих на сезонних роботах», при прийманні на сезонні роботи випробування з метою перевірки відповідності робітника або службовця доручуваній йому роботі не встановлюється.
Тимчасовими робітниками і службовцями вважаються робітники
і службовці, прийняті на роботу на строк до двох місяців, а для заміщення тимчасово відсутніх працівників, за якими зберігається їх місце роботи (посада), - до чотирьох місяців.
Сезонними вважаються роботи, які внаслідок природних і кліматичних умов виконуються не цілий рік, а протягом певного періоду (сезону), що не перевищує шести місяців. (Лікарня функціонує протягом цілого року, послуги з охорони лікарні, жодним чином не прив’язані до сезону, послуги надаються без прив’язки до природних і кліматичних умов )
Якщо Ви вважаєте Зоріна Геннадія Вікторовича, прийнятим тимчасовим робітником або робітником зайнятим на сезонних роботах, в такому випадку Скаржник взагалі не повинен встановлювати випробувальний термін робітнику. А з урахуванням термінів роботи визначених в указах на які ви посилаєтесь, постає питання на яких умовах працює робітник.
Замовник не зазначив , що ви не маєте права приймати на роботу працівника з випробувальним терміном .
Однак, зверніть увагу, відповідно до п. 2. 14 Інструкції про порядку ведення трудових книжок працівників , затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України № 58 від 29.07.1993 року, У графі 3 пишеться: "Прийнятий або призначений до такого-то цеху, відділу, підрозділу, на дільницю, виробництво" із зазначенням його конкретного найменування, а також роботи, професії або посади і присвоєного розряду.
Замовник не заперечує, що записи повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження). В наказі Ви можете передбачити, випробувальний термін для працівника, однак така інформація, щодо випробувального терміну не вноситься до трудової книжки. Тому запис не відповідає вимогам Інструкції про порядку ведення трудових книжок працівників.
З урахуванням вищевикладеного Замовник не міг встановити достовірність інформації, щодо постійного працевлаштування працівника. Крім того, з урахування посиланням у Вимозі на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 311-09 від 24.09.74 Про умови праці тимчасових робітників і службовців (далі- Указ) та на УКАЗ ПРЕЗИДІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ СРСР N 310-09 від 24.09.74 «Про умови праці робітників і службовців, зайнятих на сезонних роботах», взагалі не зрозуміло на яких умовах приймався даний працівник.
2. Скаржник посилається на наказ МВС України № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», на підтвердження легітимності .
Замовник не оспорює легітимність Довідок.
А звертає увагу, що Скаржник надає довідки видані до 10 місяців від дня розкриття тендерної пропозиції. Так, відповідно, до п. 19 наказу МВС України № 1256 від 29.11.2016 року «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», довідка видається станом на дату здійснення перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком. Тобто актуальною вона взагалі вважається тільки на день здійснення перевірки. Кримінальне провадження може буде відкрито й на наступний день після видачі.
За загальним правилом така довідка подається в установи та організації так як і в органи влади від1 до 3-х від дня видачі.
Довідки про відсутність судимості строком до 10 місяців від дня видачі, не дають Замовнику інформації, щодо відсутності судимості у працівників. Інші документи у складі тендерної пропозиції Скаржника, щодо підтвердження відсутності серед працівників охорони осіб з судимістю за вчинення злочинів відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо надання договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами
Номер:
d8fd44d22a7b4eb396ed22de14c37c1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-19-003148-c.a1
Назва:
Щодо надання договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами
Вимога:
У п.7 Додатку 4 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПВЛІ: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовник вимагає від Учасників надати: 7.Договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, за яким страхова сума не менше 500000,00(п’ятсот тисяч 00коп.)грн.
Проте у ст. 7 Закону України «Про страхування» чітко визначені випадки при яких страхування є обов’язковим. Зауважимо, що страхування відповідальності перед третіми особами при здійсненні охоронної діяльності, згідно із Законом «Про страхування», не є обов’язковим.
Поясніть згідно якого законодавчого акту ви вимагаєте надати договір ДОБРОВІЛЬНОГО страхування, чим дискримінуєте права деяких учасників?
Поясніть на яких підставах ви вимагаєте страхову суму не менше 500000,00 грн., якщо у проекті договору відсутня інформація про вартість майна замовника, яке здається під охорону, та відсутні акти прийому-передачі майна під охорону із зазначенням переліку майна та його вартості.
Відповідно до п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Ппротокол № 161.pdf 29.12.2018 15:07
Дата подачі:
24.12.2018 21:40
Вирішення:
Розглянувши вимогу, тендерний комітет вирішив задовільнити вимогу частково, та виключити з п.7 Додатку 4 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ЗАКУПІВЛІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПВЛІ, вимогу щодо рівня страхової суми в розмірі 500 000 грн.
Однак з огляду на Додаток 4 тендерної документації, послуги з охорони мають поширюватись не тільки на матеріальні цінності об’єкта, а й передбачати захист життя та здоров’я персоналу замовника. Страхування відповідальності перед третіми особами передбачено ст. 6 закону України «Про страхування». Укласти договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами має право кожний учасник, тому дискримінаційний елемент відсутній.
Статус вимоги:
Задоволено