-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Проведення оцінки впливу на довкілля проекту «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від ст. «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (1-а черга будівництва – дільниця від ст. «Сирець» до ст. «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік ст. «Виноградар») (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021:2015)»
Детальний опис закупівлі в оголошенні
Завершена
985 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 850.00 UAH
Період оскарження:
28.01.2019 12:20 - 31.01.2019 15:00
Вимога
Вирішена
Неправомірність вимог встановлених Замовником в Оголошенні про проведення
Номер:
61411f32a0024ec6a06cc636586430d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-28-000383-c.a1
Назва:
Неправомірність вимог встановлених Замовником в Оголошенні про проведення
Вимога:
Оглошенням про провелення звкупівлі, встановлено вимогу: “Для підтвердження відповідності учасника вимогам Замовника, учасник повинен додати до пропозиції електронних торгів наступні документи”: п. 11 «Лист-погодження, наданий учаснику закупівлі від розробника проекту «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від ст. «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі» ТОВ «Київметропроект» про те, що він надає дозвіл на використання проектної документації, зокрема розділу ОВНС, при розроблені звіту з оцінки впливу на довкілля”, при цьому, також вказано, що «У випадку ненадання учасником документів або надання їх не в повному обсязі, або надання документів, які не відповідають вимогам Замовника, до кінцевого строку подання пропозицій, крім документів, що завантажуються згідно оголошення про проведення закупівлі після аукціону, такий учасник буде дискваліфікований, після чого, Замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила Система з тих, що залишились”. Цими умовами тендерної документації, КП “КИЇВМЕТРОПОЛІТЕН” грубо порушує принципи здійсення пулічних закупівель встановлених Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 за № 922-VIII, далі Закон, та Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за № 892 від 19.06.2017 р. «Про затвердження Порядку організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель», далі Наказ. Так, в преамбулі Наказу вказано, що затверджений Порядок організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель діє відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та з метою запровадження єдиного підходу до здійснення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої зазначеного Закону. В абзаці третьому статті 2 Закону зазначено, що “Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель».
Таким чином встановлена вимога, щодо надання дозволу учаснику закупівлі від ТОВ “Київметропроект” на використання проектної документації, зокрема розділу ОВНС, при розроблені звіту з оцінки впливу на довкілля” порушує принципи здійснення закупівель встановлених частиною 1 статті 3 Закону, а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. А також вимоги статті 5 Закону, щодо заборони Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників закупівлі, оскільки отримання дозволу від ТОВ «Київметропроект» є фактично неможливим, оскільки воно має приватну форму власності та на нього не покладено обов'язку щодо надання дозволу учаснику закупівлі на використання проектної документації. Надання дозволу від ТОВ «КИЇВМЕТРОПРОЕКТ» якомусь конткретному учаснику закупівлі, є їх суб'єктивним рішенням та позбавляє можливості отримати такий дозвіл всім особам, котрі бажають взяти участь в закупівлі, що є порушенням з боку Замовника вищевказаних норм законодавства України.
Отже, задля забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо: не враховувати вимогу надання вищевказаного Дозволу (Листа-погодження), наданого учаснику закупівлі від ТОВ «Київметропроект» під час оцінки пропозицій учасників та визнавати дану вимогу такою, що не належить до підстав для дискваліфікації учасника, в разі ненадання такого дозволу (Листа-погодження). Факт вчинення протилежних дій з боку Замовника матиме склад правопорушення законодавства України в сфері здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2019 12:08
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» (далі-Закон) ТОВ «Київметропроект», згідно зі ст.7 Закону, є суб’єктом авторського права проекту «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі» (1-а черга будівництва – дільниця від ст. «Сирець» до ст. «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік ст. «Виноградар»), далі - Проект (згідно зі ст. 8 Закону).
Оскільки Проект розроблено у 2017 році, до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», у складі Проекту було розроблено розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище» згідно з вимогами ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
На теперішній час відповідно до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», який набрав чинності з 18 грудня 2017 року, Проект підлягає оцінці впливу на довкілля.
Вихідні дані для виконання робіт, які будуть надані переможцю електронних торгів на закупівлю робіт, містять матеріали (розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище», креслення тощо), які є об’єктом авторського права та відповідно до Закону України «Про авторське право і суміжні права» підлягають охороні за цим Законом.
Таким чином, вимоги пункту 11 оголошення «Лист-погодження, наданий учаснику закупівлі від розробника проекту «Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від ст. «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі» ТОВ «Київметропроект» про те, що він надає дозвіл на використання проектної документації, зокрема розділу ОВНС, при розроблені звіту з оцінки впливу на довкілля» є цілком обґрунтовані та відповідають вимогам чинного законодавства.
Також, повідомляємо, що дана закупівля не підпадає під дію Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.06.2017 № 892 «Про затвердження Порядку організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель», а проводиться відповідно до Наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель».
Статус вимоги:
Задоволено