-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 24450000-3 -Агрохімічна продукція-Дезинфекційні засоби (Лізоформін Плюс Піна1000мл-10шт., Госпісепт( табл. в банці 300)- 35шт., Хоспісепт гель 1000мл-12шт., Аеродезин 2000 з розпилювачем 1000мл-2шт., Мікрасепт 1000мл-8шт., Фермісепт 1000мл-2шт., Ензоклін 2500мл-7шт., Амісепт 1000мл-12шт.,Споросепт 1000мл-2шт., Тіланол форте 1000мл-2шт., Тіофаст 1000мл-3шт.)
Завершена
20 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 200.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2019 15:22 - 20.02.2019 16:00
Вимога
Відхилено
Про відміну нерозгляду еквівалентів
Номер:
f06b4f830d9b446bb8b87c75e40e9c8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-18-001690-b.a1
Назва:
Про відміну нерозгляду еквівалентів
Вимога:
Замовник Зазначив, що не має на меті розглядати еквіваленти -вказав буквально-"Аналоги не пропонувати" . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників.
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі.
Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми можемо запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Наші засоби значно економічніші!
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу та допустит до розгляду еквіваленти.
В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2019 18:08
Вирішення:
Шановний! Згідно закупівлі UA-2019-02-18-001690-b- код за ДК 021:2015 - 24450000-3 -Агрохімічна продукція-Дезинфекційні засоби (Лізоформін Плюс Піна 1000мл-10шт., Госпісепт( табл. в банці 300)- 35шт., Хоспісепт гель 1000мл-12шт., Аеродезин 2000 з розпилювачем 1000мл-2шт., Мікрасепт 1000мл-8шт., Фермісепт 1000мл-2шт., Ензоклін 2500мл-7шт., Амісепт 1000мл-12шт.,Споросепт 1000мл-2шт., Тіланол форте 1000мл-2шт., Тіофаст 1000мл-3шт.)
повідомляємо, що відповідно роз’яснень журналу «Радник у сфері державних закупівель» на запитання від 14.03.2018 року щодо можливості проведення допорогової закупівлі з конкретною назвою товару було отримано відповідь наступного змісту: «В першу чергу, звертаємо увагу, що процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Порядок проведення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав» від № 35 (далі – Наказ № 35) не є нормативно-правовим актом обов’язковим до виконання. При цьому, згідно Наказу № 35 Замовник може, а не зобов’язаний прописувати можливість постачання еквіваленту предмета закупівлі. Отже, при допороговій закупівлі замовник має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі, замовник має право відхилити пропозицію такого учасника.». (http://radnuk.com.ua/inthttp://radnuk.com.ua/interactivervd/?cur_cc=112&curPos). Замовник встановив вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезинфектанів, тому йому важливо отримати продукцію саме з зазначеними характеристиками. То ж ваша вимога є безпідставною, забирає час медичних працівників на безглузду переписку, відволікає від прямих обов’язків. Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника за ради власних інтересів. Нас повергає в шок Ваші звинувачення та висловлювання, відсутність у Вас таких понять як гідність та ділова репутація. Ваші звинуваченнями нас у зговорі, корупції, зловживанні та порушення чинного законодавства України, грубо порушує наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Звернутись до Громадського контролю це Ваше право, так як і право нашої установи скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 Конституції України та ст..277 Цивільного кодексу України).
Статус вимоги:
Відхилено