• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Торги не відбулися

3 954 836.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 548.36 UAH
Період оскарження: 22.12.2018 14:43 - 04.01.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 6d194d2ebed74730b95b3e0178e7a45f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-22-002511-b.a2
Назва: про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2018-12-22-002511-b
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.02.2019 18:48
Дата виконання рішення Замовником: 18.02.2019 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення від 11.02.2019 № 1424-р/пк-пз, щодо скасування рішення, прийняте на засіданні тендерного комітету від 14.01.2019 (протокол №1/к), про визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю: код згідно ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-12-22-002511-b) та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАГАЗ ПОСТАЧ".
Автор: ТОВ ЕКОТЕХНОІНВЕСТ, Мереніс Андрій Євгенович +380443945121 etitradegas@gmail.com
Вимога
Відхилено

Тендер

Номер: 54c8aa0a5fa347d7ba9f6bd42eca3522
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-22-002511-b.a1
Назва: Тендер
Вимога:
В зв'язку з тим, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі технічна специфікація", Місце поставки товарів ділиться на об’єкти замовника в м. Харкові та у Харківській області, вимагаємо розділити предмет закупівлі на 2 лоти: 1 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника в м. Харкові, 2 лот - поставка природного газу на Об’єкти замовника у Харківській області. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку). Вважаємо за необхідне цим підкреслити наступні положення роз’яснення Уповноваженого органу - Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06: «Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.». Водночас, правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, визначає Закон України «Про ринок природного газу» від 9 квітня 2015 року № 329-VIII (із змінами), (далі – Закон № 329). У відповідності до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону № 329, природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу - це суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура - 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Тобто замовник (споживач) здійснює закупівлю товарів - природного газу для забезпечення потреб і безперебійного функціонування об’єктів замовника в м. Харкові та у Харківській області. Слід звернути увагу на те, що під час здійснення замовником закупівлі цих товарів, умовами закупівлі, визначеними у тендерній документації, не передбачається закупівля будь-яких супутніх послуг, пов’язаних з поставкою товарів - природного газу, зокрема - послуг з транспортування природного газу. Оскільки, згідно з абзацами першим - третім пункту 1 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496, (із змінами), (далі – Правила): підставою для постачання природного газу споживачу є: - наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу; - наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу. Таким чином, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі, у тому числі, за місцем поставки товарів, жодним чином не впливає ані на можливості учасника щодо поставки товарів, що є предметом закупівлі, ані на формування ціни тендерної пропозиції учасника. Крім цього, номінації та місячні номінації (підтверджені обсяги природного газу для потреб споживача) будуть відхилятися оператором газотранспортної системи згідно вимог пункту 1 глави 8 розділу XI Кодексу газотранспортної системи (з врахуванням Постанови НКРЕКП №788 від 27.07.2018 р. зі змінами внесеними Постановою НКРЕКП №1134 від 28.09.2018 р.), якщо вони будуть подані одночасно декількома постачальниками по одному і тому ж самому споживачу на один і той самий розрахунковий період. Враховуючи вищезазначене, внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації, щодо поділу предмета закупівлі на частини (лоти), не є доцільним.
Статус вимоги: Відхилено