• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – код ( 09130000-9) Нафта та дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо)

Згідно ТД

Завершена

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2018 13:00 - 31.12.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дії Замовника

Номер: 260edb93db3c4865963fbe185f6dbc87
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-20-001177-c.b2
Назва: СКАРГА на дії Замовника
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «СГС-ГАЗТРЕЙД» _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 11603, Житомирська обл., м. Малин, вул. Українських повстанців, 31а, ЄДРПОУ: 36128079, Св.: 100157585, ІПН: 361280706137 26000060700531 в ЖРУ АТ КБ «Приватбанк», МФО 311744, Тел/факс: (04133) 5-17-55 моб.: (067) 231-32-70, e-mail: sgs-gastrade@ukr.net «25» січня 2019 р. № 1/25.01. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СГС-ГАЗТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 36128079) Адреса: 11600, Житомирська обл., місто Малин, вулиця Українських повстанців, будинок 31А електронна пошта: sgs-gastrade@ukr.net телефон+380672313270 Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (код ЄДРПОУ 02143092) Адреса:11601, Україна, Житомирська область, м. Малин, площа Соборна, буд. 6А. електронна пошта: roman1260@ukr.net телефон: +380661143559 Інформація про закупівлю ID: 1a0400db3fd242a0a2e828bb13f3b035 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-20-001177-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 15.01.2019 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-20-001177-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «СГС-ГАЗТРЕЙД» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015 – код ( 09130000-9) Нафта та дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 1-ОП від 15.01.2019 року). Підставою для відхилення зазначено наступне – «За результатами аукціону найбільш економічною вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВ "СГС-ГАЗТРЕЙД" ,ціна пропозиції вищезазначеного учасника після завершення аукціону складає 1,534,480.00грн. з ПДВ. Учасником ТОВ "СГС-ГАЗТРЕЙД", у складі пропозиції тендерних торгів було подано документи згідно вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»- в повному обсязі та довідка згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інші документи згідно Тендерної документації. Голова тендерного Коробейника Віталія Володимировича запропонував ознайомитись з поданими учасником документів та визначити чи відповідають вони документації тендерних торгів. Тендерним комітетом були розглянуті документи, подані ТОВ "СГС-ГАЗТРЕЙД", пропозиція якого була визнана найбільш економічно вигідною. Пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної Документації, оскільки учасник зазначив що в нього ПЗП, додатком 3 технічні вимоги тендерної документації передбачено АЗС. Бензин А-92,Дизельне паливо в скетч-картках (талонах) номіналом 10 л, які мають діяти на АЗС в м. Малині. В зв’язку з тим, що у відділі освіти Малинської районої державної адміністрації відсутнє місце зберігання нафтопродуктів, поставка товару буде здійснюватися, шляхом заправки автотранспорту замовника з АЗС учасника-переможця по скетч-картках (талонах)» (відповідно до протоколу) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне. Тендерний комітет при розглянуті документів, поданих ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД», пропозиція якого була визнана найбільш економічно вигідною, дійшла до необґрунтованого висновку про невідповідність вимог Тендерної Документації, оскільки учасник зазначив що в нього ПЗП, додатком 3 технічні вимоги тендерної документації передбачено АЗС. Бензин А-92,Дизельне паливо в скетч-картках (талонах) номіналом 10 л, які мають діяти на АЗС в м. Малині. Замовник безпідставно дійшов до висновку, що у зв’язку із тим, що у відділі освіти Малинської районної державної адміністрації відсутнє місце зберігання нафтопродуктів, поставка товару буде здійснюватися, шляхом заправки автотранспорту замовника з АЗС учасника-переможця по скетч-картках (талонах). Так, згідно ДБН В.1.1-7.. Автозаправні станції. основи проектування та будівництва, ст. 1 норми ДБН встановлюють вимоги на проектування та будівництво автозаправних станцій (далі АЗС) на три основних види палива: рідке моторне нафтового походження, скраплені вуглеводневі гази (пропан-бутан) та компримований природний газ - метан і поширюються на будівництво нових і реконструкцію існуючих АЗС. Згідно ДБН В.1.1-7.. Автозаправні станції. основи проектування та будівництва, Розділ 2 « ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ» ПЗП - Паливно-заправний пункт рідкого моторного палива, розміщений на території автопідприємств, гаражів різного призначення та є різновидом АЗС- автозаправною станцією. Норми ДБН деталізують, що АЗС розміщується на Технологічному майданчику на якому розташовані паливо-роздавальна колонка в наступних видах: • АЗС-М - Автозаправна станція рідкого моторного палива нафтового походження. • АЗС-ПМ - Пересувна мобільна АЗС рідкого моторного палива нафтового походження. • АЗС-ПЗП - Паливно-заправний пункт рідкого моторного палива, розміщений на території автопідприємств, гаражів різного призначення. • АГЗС - Автозаправна станція зріджених вуглеводневих газів пропан-бутан. • АГЗП - Автогазозаправний пункт зріджених газів. • АГНКС - Автогазонаповнювальна станція компримованого природного газу. • АЗС-К - Комплексна АЗС моторних палив з сервісом. • АГНКС- К - Автогазонаповнювальна станція компримованого природного газу з сервісом. • АГЗС-К - Автомобільна станція зріджених вуглеводневих газів з сервісом. • АГНКП - Автогазонаповнювальний пункт компримованого природного газу від пересувного газозаправника ПАГЗ. • АЗС-М-Б-К - АЗС блочна, контейнерна. • АГНКП-Г - Гаражний автогазонаповнювальний пункт компримованого природного Газу • АЗС-БП - АЗС багатопаливна: на два-три види палива, та ін. Посилання на ДБН https://dnaop.com/html/32612/doc-%D0%94%D0%91%D0%9D_%D0%92.1.1-7 Тобто, тендерна комісія помилково дійшла висновку, що ПЗП має відмінність від АЗС, оскільки паливно-заправний пункт є автозаправним пунктом. Також, комісія помилково дійшла до висновку, що в учасника з найбільш вигідною пропозицією ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД» відсутнє обладнання та місце зберігання, оскільки в довідці про матеріальні можливості вказано, що у ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД» є технічно-матеріальні можливості для заправки автомобілів бензином та дизельним паливом за адресою м. Малин, вул. Українських повстанців, 31А. Більше того, в оскаржуваному протоколі № 1-ОП від 15.01.2019 р. тендерна комісія в п. 1 Порядку денного самостійно ж зазначає, що «Учасником ТОВ "СГС-ГАЗТРЕЙД", у складі пропозиції тендерних торгів було подано документи згідно вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»- в повному обсязі та довідка згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та інші документи згідно Тендерної документації» Стосовно підстав визначення переможця повідомляємо наступне. Звертаємо вашу увагу що визначаючи наступною, після ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД», найбільш економічною вигідною пропозицією ТОВ «Квінта» та визначення переможцем ТОВ «Квінта» здійсненна з недотриманням Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ «Квінта» в поданих документах на тендерну пропозицію зазначила, що Бензин А-92, Дизельне паливо в скретч-картках (талонах) номіналом 10 л., діють на АЗС «Квінта» в. м. Малин, вул. Грушевського 1Б протягом 2018 року.(Додаток 3). Тобто талони є такими, що не можуть бути використані у 2019 році. Очевидно, що тендерна пропозиція ТОВ «Квінта» не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно із ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Зважаючи на такі суттєві порушення порушення та незрозумілі підстави відхилення Замовником, через систему https://dozorro.org здійснено моніторинг закупівель паливно-мастильних матеріалів Відділом освіти Малинської РДА. Відповідно до системи https://dozorro.org, в усіх без винятку закупівлях переможцем визнавалось ТОВ «КВІНТА» (Код ЄДРПОУ 30878945). Надаємо посилання на усі закупівлі з початку існування системи закупівлі: 1. https://dozorro.org/tender/UA-2018-12-20-001177-c#tender 2. https://dozorro.org/tender/UA-2018-11-05-000661-c#tender 3. https://dozorro.org/tender/UA-2018-04-06-000148-c#tender 4. https://dozorro.org/tender/UA-2018-02-06-000129-a#tender 5. https://dozorro.org/tender/UA-2018-01-11-000674-b#tender 6. https://dozorro.org/tender/UA-2017-12-18-002096-b#tender 7. https://dozorro.org/tender/UA-2017-11-03-000551-a#tender 8. https://dozorro.org/tender/UA-2017-10-11-000945-b#tender 9. https://dozorro.org/tender/UA-2017-09-12-000772-c#tender 10. https://dozorro.org/tender/UA-2017-02-23-002168-c#tender 11. https://dozorro.org/tender/UA-2017-03-22-000044-b#tender 12. https://dozorro.org/tender/UA-2017-01-16-000345-b#tender 13. https://dozorro.org/tender/UA-2016-11-18-000085-b#tender Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 3. запобігання корупційним діям і зловживанням Крім того Замовник порушив наступні норми законодавства пункту 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД та є найбільш економічно вигідною.. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «КВІНТА». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально визнаний його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку із продажу скрапленого газу, бензину, дизельного палива з 2009 року. Повідомляємо, що Скаржник звернувся до Замовника у порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» із вимогою скасувати Протокол як такий, що ухвалений з грубими порушенням законодавства. В свою чергу, Замовник надав відповідь без будь-якого обґрунтування на твердження ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД» та обмежився виключно описом помилок ТОВ «КВІНТА» як такі, що можуть бути допущені ТОВ «КВІНТА» та є несуттєвими для замовника. Сам факт відсутності в Учасника ТО «КВІНТА» предмету закупівель – скретч-карток на паливно-мастильних матеріалів на 2019 рік для Замовника є незначним відхиленням від ТД Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1-ОП від «15» січня 2019 р. року в п. 2; 4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «КВІНТА» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 1-ОП від «15» січня 2019 р. року в п. 3 5. По питанню п. 1 порядку денного протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1-ОП від «15» січня 2019 р. залишити без змін та визнати За результатами аукціону найбільш економічною вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВ "СГС-ГАЗТРЕЙД" ,ціна пропозиції вищезазначеного учасника після завершення аукціону складає 1,534,480.00грн. з ПДВ; Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Директор ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД» Рихальський О. А. _____________ м.п.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2019 19:17
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2019 09:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: СЛУХАЛИ: 1.Голову тендерного комітету Коробейника Віталія Володимировича, який повідомив, відповідно до рішення АМКУ №1608-р/пк-пз від 14.02.2019р. постановила зобовязати Відділ освіти Малинської районної державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВ «Квінта» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 – код ( 09130000-9) Нафта та дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо) № UA-2018-12-20-001177-c (Рішення додається). У звязку з цим потрібно відмінити п.1.1., п.2, та п.3 Протоколу №1-ОП від 15 січня 2019р. в частині обрання переможця ТОВ «Квінта» відхилити дану пропозицію та здійснити розгляд наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Відбулося обговорення та голосування стосовно даного питання. ВИРІШИЛИ: Відмінити п.1.1., п.2, та п.3 Протоколу №1-ОП від 15 січня 2019р. в частині обрання переможця ТОВ «Квінта».
Автор: СГС-ГАЗТРЕЙД ТОВ, Рихальський Олександр Анатолійович +380672313270 malin_box@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу № 1-ОП засідання тендерного комітету Відділу освіти Малинської РДА від «15» січня 2019 року

Номер: bde80ee6ba60402da95461251a0c39ee
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-20-001177-c.b1
Назва: Оскарження протоколу № 1-ОП засідання тендерного комітету Відділу освіти Малинської РДА від «15» січня 2019 року
Вимога:
Протоколом № 1-ОП засідання тендерного комітету Відділу освіти Малинської РДА від «15» січня 2019 року Про визначення переможця процедури відкритих торгів щодо закупівлі – ДК 021:2015 – код ( 09130000-9) Нафта та дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо), за результатами аукціону наступною, після ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД», найбільш економічною вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВ «Квінта», ціна пропозиції вищезазначеного учасника після завершення аукціону складає 1,540,000.00 грн. з ПДВ. При цьому, за результатами аукціону найбільш економічною вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВ "СГС-ГАЗТРЕЙД", ціна пропозиції вищезазначеного учасника після завершення аукціону складала 1,534,480.00 грн. з ПДВ. Однак, Тендерний комітет при розглянуті документів, поданих ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД», пропозиція якого була визнана найбільш економічно вигідною. Дійшла до необґрунтованого висновку про невідповідність вимог Тендерної Документації, оскільки учасник зазначив що в нього ПЗП, додатком 3 технічні вимоги тендерної документації передбачено АЗС. Бензин А-92, Дизельне паливо в скетч-картках (талонах) номіналом 10 л, які мають діяти на АЗС в м. Малині. Також, замовник безпідставно дійшов до висновку, що у зв’язку у відділі освіти Малинської районої державної адміністрації відсутнє місце зберігання нафтопродуктів, поставка товару буде здійснюватися, шляхом заправки автотранспорту замовника з АЗС учасника-переможця по скетч-картках (талонах). Згідно ДБН В.1.1-7.. Автозаправні станції. основи проектування та будівництва, ст. 1 норми ДБН встановлюють вимоги на проектування та будівництво автозаправних станцій (далі АЗС) на три основних види палива: рідке моторне нафтового походження, скраплені вуглеводневі гази (пропан-бутан) та компримований природний газ - метан і поширюються на будівництво нових і реконструкцію існуючих АЗС. Згідно ДБН В.1.1-7.. Автозаправні станції. основи проектування та будівництва, Розділ 2 « ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ» ПЗП - Паливно-заправний пункт рідкого моторного палива, розміщений на території автопідприємств, гаражів різного призначення та є різновидом АЗС- автозаправною станцією. Норми ДБН деталізують, що АЗС розміщується на Технологічному майданчику на якому розташовані паливо-роздавальна колонка в наступних видах: АЗС-М - Автозаправна станція рідкого моторного палива нафтового походження. АЗС-ПМ - Пересувна мобільна АЗС рідкого моторного палива нафтового походження. АЗС-ПЗП - Паливно-заправний пункт рідкого моторного палива, розміщений на території автопідприємств, гаражів різного призначення. АГЗС - Автозаправна станція зріджених вуглеводневих газів пропан-бутан. АГЗП - Автогазозаправний пункт зріджених газів. АГНКС - Автогазонаповнювальна станція компримованого природного газу. АЗС-К - Комплексна АЗС моторних палив з сервісом. АГНКС- К - Автогазонаповнювальна станція компримованого природного газу з сервісом. АГЗС-К - Автомобільна станція зріджених вуглеводневих газів з сервісом. АГНКП - Автогазонаповнювальний пункт компримованого природного газу від пересувного газозаправника ПАГЗ. АЗС-М-Б-К - АЗС блочна, контейнерна. АГНКП-Г - Гаражний автогазонаповнювальний пункт компримованого природного Газу АЗС-БП - АЗС багатопаливна: на два-три види палива, та ін. посилання https://dnaop.com/html/32612/doc-%D0%94%D0%91%D0%9D_%D0%92.1.1-7 Тобто, тендерна комісія помилково дійшла висновку, що ПЗП має відмінність від АЗС, оскільки паливно-заправний пункт є автозаправним пунктом. Також, комісія помилково дійшла до висновку, що в учасника з найбільш вигідною пропозицією ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД» відсутнє обладнання та місце зберігання, оскільки в довідці про матеріальні можливості вказано, що у ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД» є технічно-матеріальні можливості для заправки автомобілів бензином та дизельним паливом за адресою м. Малин, вул. Українських повстанців, 31А. Крім того, звертаємо вашу увагу що визначаючи наступною, після ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД», найбільш економічною вигідною пропозицією ТОВ «Квінта» та визначення переможцем ТОВ «Квінта» здійсненна з недотриманням Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 4) ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ «Квінта» в поданих документах на тендерну пропозицію зазначила, що Бензин А-92, Дизельне паливо в скретч-картках (талонах) номіналом 10 л., діють на АЗС «Квінта» в. м. Малин, вул. Грушевського 1Б протягом 2018 року. (Додаток 3). Тобто талони є такими, що не можуть бути використані у 2019 році. Очевидно, що тендерна пропозиція ТОВ «Квінта» не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно із ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. З огляду на вказане вище, прошу скасувати Протокол № 1-ОП засідання тендерного комітету Відділу освіти Малинської РДА від «15» січня 2019 року Про визначення переможця процедури відкритих торгів щодо закупівлі – ДК 021:2015 – код (09130000-9) Нафта та дистиляти (бензин А-92, дизельне паливо), яким за результатами аукціону наступною, після ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД», найбільш економічною вигідною пропозицією визнана пропозиція ТОВ «Квінта», ціна пропозиції вищезазначеного учасника після завершення аукціону складає 1,540,000.00 грн. з ПДВ. За результатами вказаного прошу повторно розглянути пропозиції на відповідність усім критеріям та умовам визначеним у тендерній документації та визначити найбільш економічну вигідною пропозицією ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД». У разі необґрунтованого відхилення даної вимоги, учасник ТОВ «СГС-ГАЗТРЕЙД» оскаржить вказаний протокол до АМКУ із подальшим стягненням із замовника усіх витрат, понесених при подані такої скарги та витрати за послуги адвоката.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Голова тендерного комітету Коробейник В.В. доповів, надійшла вимога від 16.01.2019 22:11 Вимога № 123653 до закупівлі № UA-2018-12-20-001177-c :Стосовно відхилення пропозиції ТОВ «СГС-ТРЕЙД»; Відповідно до п3. Розділу 5. тендерна пропозиція відхиляється коли не відповідає умовам тендерної документації, а саме додатку 3 ТД.в частині наявність АЗС оскільки вами було зазначено ПЗП. Згідно ДБН В.1.1-7..Авто заправні станції. Основи проектування та будівництва, Розділ 2 « ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ» АЗС-ПЗП - Паливно-заправний пункт рідкого моторного палива, розміщений на території автопідприємств, гаражів різного призначення. АЗС-ПЗП застосовується для заправки власних транспортних засобів підприємства. Відповідно до законодавства АЗС має місце для зберігання пального яке закупляється замовником і може протягом року видане в повному обсязі. У звязку з цим Пропозиція ТОВ «СГС-ТРЕЙД» не відповідає тендерній документації; Стосовно зазначеня «2018р.» в додатку 3, пропозиції ТОВ «Квінта» ми не вважаєм за помилку оскільки в Тендерній документації п.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиціїдо формальних (несуттєвих) помилок відносяться: орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок,що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, і також в даному додатку стоїть кількість пального що вимагалась на 2019р. Учасник надав погодження з умовами договору в якому зазначено 2019р. і відповідно в протоколі №1-ОП від 15.01.2019р.у пропозиції учасник ТОВ «Квінта» підстав для відхилення не встановлено. Стосовно п.2 Розділу 5. Тендерної документації - Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-яківитрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, витрати, пов'язанііз оформленням забезпечення тендерної пропозиції, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отрималицю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Вимогу № 123653 до закупівлі № UA-2018-12-20-001177-c відхилити
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні