-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до автомобільної техніки (34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів»)
Торги відмінено
1 024 786.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 123.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 123.93 UAH
Період оскарження:
08.10.2018 15:05 - 04.11.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця та про відхилення пропозиції СП ТАТА ГРУП
Номер:
b1201954e4d943f394fb1e4111e324a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-08-000381-b.b2
Назва:
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця та про відхилення пропозиції СП ТАТА ГРУП
Скарга:
СКАРГА
На рішення Замовника торгів - Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» які оформлені протоколами розгляду тендерних пропозицій № 886-М від 18.12.2018 р.
(про відхилення пропозиції ТОВ «СП ТАТА ГРУП») та №888-М від 18.12.2018 р. (про визначення переможця процедури закупівлі)
Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» (далі Замовник) здійснює закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Процедура закупівлі: відкриті торги
Предмет закупівлі – за ДК 021-2015 – ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів.
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-10-08-000381-b.
Інформація про торги розміщена на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-08-000381-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000381-b).
Аукціон завершився 09-го листопада 2018 о 14:47. Роздруківка (скріншот) результату аукціону у форматі pdf додається.
За ідентифікатором в електронній системі закупівель № UA-2018-10-08-000381-b, оскарження рішення стосовно визначення переможця здійснюється до 29 грудня 2018 року
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників:
1. ТОВ "АГРО-ДЕТАЛЬ" - 438 850,00 з ПДВ
2. ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" - 440 000,00 з ПДВ
3. ФОП "ТІМЧЕНКО ОЛЬГА ГЕОРГІЇВНА" - 649 996,00 з ПДВ
4. ТОВ "СП ТАТА ГРУП" - 649 998,00 з ПДВ
5. ТОВ "АВТОПОСТАВКА 3000" - 941 980,80 з ПДВ
6. ТОВ "КСАНТОС" - 1 024 736,40 з ПДВ
7. ТОВ "ВІНСІСТЕМ ТРЕЙДІНГ" - 1 024 782,00 з ПДВ
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, ТОВ «СП ТАТА ГРУП» було зазначено, що пропозиція ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" не відповідає вимогам тендерної документації та подано скаргу до постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 703 від 23.11.2018 р.
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12647-р/пк-пз від 11.12.2018 р. Замовником було відхилено пропозицію ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД".
Також було відхилено пропозицію ТОВ "СП ТАТА ГРУП" протоколом розгляду тендерних пропозицій № 886-М від 18.12.2018 р. з наступних підстав:
- в порушення пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації та п.3 статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасником не накладено електронний цифровий підпис на тендерну пропозицію Учасника.
- не надано довідку в довільній формі від учасника про відкриття рахунку.
ТОВ «СП ТАТА ГРУП» незгодне в повній мірі з даним рішенням тендерної комісії яке було оформлено відповідним протоколом, вважає (протокол) рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СП ТАТА ГРУП» безпідставним, яке порушує права та інтереси ТОВ «СП ТАТА ГРУП» та яке підлягає скасуванню з огляду на наступне:
1. Посилання Замовника на п.3 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно не накладання електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію Учасника не можуть братися до уваги та спростовуються самим п.3 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому зазначені загальні критерії щодо роботи та функціонування електронної системи закупівель. Відповідно до ст..6 ЗУ «Про електроні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис, а у відповідності до ст..7 ЗУ «Про електроні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до ЗУ «Про електроні довірчі послуги».
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовником зазначено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто може використовуватися електронний цифровий підпис відповідно до вищезазначеної статі 6 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг", але вимоги стосовно обов’язкового накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію Учасника висунуто не було.
2. На виконання вимоги зазначеної у п.3.1.4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку у довільній формі про відкриття рахунку із зазначенням всіх банківських реквізитів, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі». Так, ТОВ «СП ТАТА ГРУП» було надано довідки з установ банків, у яких відкриті рахунки, датовані не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Вимоги, що довідка повинна бути від Учасника висунуто не було.
18.12.2018 р. на сайті оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій №888-М від 18.12.2018 про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "КСАНТОС".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ "КСАНТОС" виявлено, що у складі тендерної документації учасником надано довідку «Дані на продукцію» №071118/1 від 07.11.2018 р., яка не відповідає вимогам та інструкції які, встановленим Замовником у Додатку №4 Тендерної документації.
Зокрема, довідка надана Учасником не за формою, яка наведена у Додатку 4 тендерної документації, а саме: у колонці №3 не зазначена обов’язкова інформація - місто виробництва продукції, яку пропонує учасник, що є обов’язковою умовою відповідно до Тендерної документації.
Відповідно до п. 4. статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "КСАНТОС" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, дії Замовника щодо акцептування учасника ТОВ "КСАНТОС" прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Враховуючи, що 18.12.2018 р. на сайті оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "КСАНТОС", відповідно до ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», скарга подається протягом 10 днів з дня оприлюднення зазначеної інформації.
На підставі вищевикладеного, у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), чинного законодавства про захист економічної конкуренції, звертаємось до Вас як до органу оскарження з проханням, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів, прийняти відповідне рішення, а саме:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі відкриті торги Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» під час прийняття рішення в формі протоколу розгляду тендерних пропозицій № 886-М від 18.12.2018 р. (про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі), опублікованого 18.12.2018р. на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000381-b, яким відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СП ТАТА ГРУП».
3. Встановити порушення процедури закупівлі відкриті торги Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» під час прийняття рішення в формі протоколу розгляду тендерних пропозицій № №888-М від 18.12.2018 р. (про визнання переможця процедури закупівлі ТОВ "КСАНТОС") опублікованого 18.12.2018р. на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000381-b.
4. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» скасувати своє рішення про визнання переможця процедури закупівлі відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № №888-М від 18.12.2018 р. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "КСАНТОС" (без дати, опубліковано 18.12.2018 р. на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000381-b).
Додатки:
1. Тендерна документація зі змінами у форматі pdf.
2. Платіжне доручення № 629 від 27.12.2018 р. про сплату 5 000,00 грн. за подання скарги завірене банківською установою у форматі pdf.
3. Протокол №888-М від 18.12.2018 р. розгляду тендерних пропозицій (про визнання переможця процедури закупівлі ТОВ "КСАНТОС") у форматі pdf.
4. Протокол 886-М від 18.12.2018 р. розгляду тендерних пропозицій (про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі)
5. Довідка про продукцію №071118/1 учасника ТОВ "КСАНТОС" у форматі pdf.
6. Довідка з Ощадбанку про відкриття рахунку
7. Довідка з Приватбанку про відкриття рахунку
Пов'язані документи:
Учасник
- Дані про продукцію.pdf 28.12.2018 14:53
- Довідка рахунок Ощад.pdf 28.12.2018 14:54
- Довідка рахунок Приват.pdf 28.12.2018 14:54
- Платіжне доручення.pdf 28.12.2018 14:54
- Протокол акцепту КСАНТОС.pdf 28.12.2018 14:54
- Протокол відхилення СП ТАТАТ ГРУП.pdf 28.12.2018 14:54
- скарга.pdf 28.12.2018 14:54
- Платіжне доручення.pdf 28.12.2018 14:54
- Рішення від 29.12.2018 № 13343.pdf 29.12.2018 18:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.01.2019 № 631.pdf 22.01.2019 14:22
- Рішення від 21.01.2019 № 631.pdf 24.01.2019 18:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2018 14:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.01.2019 18:37
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2019 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано
Скарга
Виконана замовником
оскарження рішення Замовника про визнання переможця
Номер:
3f605a540a694d22bb787e08160ca6a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-08-000381-b.c1
Назва:
оскарження рішення Замовника про визнання переможця
Скарга:
Антимонопольний комітет України –
Орган оскарження публічних закупівель
03035, м. Київ, вул.. Митрополита Василя
Липківського, буд. 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«СП ТАТА ГРУП»
код ЄДРПОУ 40257391
адреса: 49000, м. Дніпро, вул. Караваєва,39
Замовник:
Публічне акціонерне товариство
«Українська залізниця»
філія «Центр будівельно-монтажних
робіт та експлуатації будівель і споруд»
Код ЄДРПОУ: 41149437
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Льва Толстого, 61
СКАРГА
На рішення Замовника торгів - Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» яке оформлено протоколом розгляду тендерних пропозицій № 777-М від 16.11.2018 р.
(про визнання переможця процедури закупівлі).
Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» (далі Замовник) здійснює закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Процедура закупівлі: відкриті торги
Предмет закупівлі – за ДК 021-2015 – ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів.
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-10-08-000381-b.
Інформація про торги розміщена на веб порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-10-08-000381-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000381-b).
Аукціон завершився 09-го листопада 2018 о 14:47. Роздруківка (скріншот) результату аукціону у форматі pdf додається.
За ідентифікатором в електронній системі закупівель № UA-2018-10-08-000381-b, оскарження рішення стосовно визначення переможця здійснюється до 30 листопада 2018 року
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників:
1. ТОВ "АГРО-ДЕТАЛЬ" - 438 850,00 з ПДВ
2. ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" - 440 000,00 з ПДВ
3. ФОП "ТІМЧЕНКО ОЛЬГА ГЕОРГІЇВНА" - 649 996,00 з ПДВ
4. ТОВ "СП ТАТА ГРУП" - 649 998,00 з ПДВ
5. ТОВ "АВТОПОСТАВКА 3000" - 941 980,80 з ПДВ
6. ТОВ "КСАНТОС" - 1 024 736,40 з ПДВ
7. ТОВ "ВІНСІСТЕМ ТРЕЙДІНГ" - 1 024 782,00 з ПДВ
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що вимоги Замовника стосовно надання документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, зазначені у Додатку №3 виконані Учасником неналежним чином, а саме:
1. Декларація постачальника не відповідає вимогам Додатку 3а тендерної документації та ISO/IEC 17050-1:2006, а саме: не зазначений термін дії декларації, який є обов’язковою умовою щодо застосування ISO/IEC 17050-1:2006 та який визначено як обов’язковим у тендерній документації.
2. Вимоги щодо надання інформації про продукцію відповідно до Додатку 4 не дотримані у повній мірі. Так довідка про продукцію Учасника ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" № 70/1 від 23.10.2018 р. складена не за формою згідно з Додатком 4 тендерної документації та в якій відсутня обов’язкова інформація, а саме:
- відсутня інформація про місто виробництва по кожній позиції номенклатури,
- не прописана форма власності виробників,
- відсутня інформація щодо умов транспортування партій продукції (тара, пакування, кріплення, інше та вид транспорту (залізничний транспорт загального призначення, або автотранспорт)
- не зазначені супровідні документи на товар та порядок їх надання.
- також недотримано Учасником ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" вимогу щодо надання гарантійних термінів на автозапчастини, а саме терміну експлуатації та терміну зберігання. Інформацію, надану Учасником ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" стосовно гарантійних термінів неможливо ідентифікувати: які саме гарантійні терміни зазначені у довідці, чи термін експлуатації чи термін зберігання.
Відповідно до п. 4. статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Зважаючи на вищевикладене, дії Замовника щодо акцептування учасника ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що замовником порушено порядок оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій, а саме: Відповідно до п. 1 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний оприлюднити протокол розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня його затвердження, а саме 16 листопада 2018 р., а Замовник оприлюднив вказаний протокол 19 листопада 2018 р. тобто на четвертий день з дня затвердження протоколу.
Враховуючи, що 19.11.2018 р. на сайті оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД", відповідно до ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», скарга подається протягом 10 днів з дня оприлюднення зазначеної інформації.
На підставі вищевикладеного, у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), чинного законодавства про захист економічної конкуренції, звертаємось до Вас як до органу оскарження з проханням, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів, прийняти відповідне рішення, а саме:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі відкриті торги Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» під час прийняття рішення в формі протоколу розгляду тендерних пропозицій № 777-М від 16.11.2018 р. (про визнання переможця процедури закупівлі) опублікованого 19.11.2018р. на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000381-b.
3. Зобов’язати Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» скасувати своє рішення про визнання переможця процедури закупівлі відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 777-М від 16.11.2018 р.. та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" (без дати, опубліковано 19.11.2018 р. на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-08-000381-b).
Додатки:
1. Тендерна документація зі змінами у форматі pdf.
2. Роздруківка з сайту https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2018-10-08-000381-b (скриншот) про результату аукціону у форматі pdf.
3. Платіжне доручення №163 від 21.11.2018 р. про сплату 5 000,00 грн. за подання скарги завірене банківською установою у форматі pdf.
4. Протокол 777-М від 16.11.2018 р.. розгляду тендерних пропозицій (про визнання переможця процедури закупівлі ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД") у форматі pdf.
5. Роздруківка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо ТОВ «СП ТАТА ГРУП», в якому указано керівника Товариства, особу яка має повноваження підписувати та подавати скаргу у форматі pdf.
6. Довідка № 70/1 від 23.10.2018 р. учасника ТОВ "ПРОМ-ТЕХ-БУД" у форматі pdf.
7. Декларація постачальника про відповідність Учасника ТОВ «ПРОМ-ТЕХ-БУД» №1/2018 від 30.10.2018
Директор Кобилко П.О.
ТОВ «СП ТАТА ГРУП»
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. тендерна документація.pdf 23.11.2018 12:15
- 2. перебіг аукціону.pdf 23.11.2018 12:15
- 3. платіжне доручення № 163.pdf 23.11.2018 12:15
- 4. Протокол 777-М від 16.11.2018 р. розгляду.pdf 23.11.2018 12:15
- 5. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.pdf 23.11.2018 12:15
- 6. дані на продукцію.pdf 23.11.2018 12:15
- 7. декларація про відповідність.pdf 23.11.2018 12:15
- скарга.pdf 23.11.2018 12:16
- 3. платіжне доручення № 163.pdf 23.11.2018 12:16
- рішення від 27.11.2018 № 12082+лист Замовнику.pdf 27.11.2018 19:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2018 № 12647.pdf 12.12.2018 15:20
- Рішення від 11.12.2018 № 12647.pdf 14.12.2018 17:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2018 12:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.12.2018 17:25
Дата виконання рішення Замовником:
14.12.2018 19:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано