-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Охоронні послуги
Завершена
319 277.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 596.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 596.39 UAH
Період оскарження:
03.01.2019 15:41 - 14.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога щодо прийнятих рішень
Номер:
2e4c091170a846f89fb482b78e016f18
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-03-000602-a.c2
Назва:
вимога щодо прийнятих рішень
Вимога:
ВИМОГА
на прийняті рішення замовником при проведенні відкритих торгів на закупівлю «Охоронні послуги Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги – 1 послуга. Номер тендера: UA-2019-01-03-000602-a»
Приватне підприємство «ФОРТ-ГАРАНТ» взяло участь у закупівлі, що проводила Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека імені К.А. Тімірязєва (далі – Замовник) згідно ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: предмет закупівлі: Охоронні послуги 79710000-4 – Охоронні послуги Послуги охорони – 1 послуга. Номер тендера: UA-2019-01-03-000602-а.
21.02.2019 року Замовник провів засідання тендерного комітету по розгляду тендерних пропозицій (Протокол № 16) на якому розглядалась тендерна пропозиція ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ». На засідання комітету виносилось питання «за розглядом тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ». За результатами розгляду було прийнято рішення: «визнати переможцем ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ».
Ми не можем погодитись із рішенням Тендерного комітету Замовника та просимо прийняти законне рішення з огляду на наступне:
1. В тендерній документації Замовник вимагає надати документи що підтверджують наявність виконання аналогічних договорів (п. 1 Додаток № 1):
«Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконані договори, предметом яких є охоронні послуги із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, найменування, адреси контрагента та його контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
Для підтвердження вказаної у довідці інформації учасник повинен надати копії виконаних договорів (2017 та 2018 р.р.), оригінал відгуку (виданий контрагентом, з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором) та копії документів, що підтверджують виконання договору (акти звіряння, акти виконаних робіт тощо).
Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічного договору є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. »
Учасник ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» в своїй тендерній пропозиції надав копію аналогічного договору № 13/18-ФО від 01.07.2018 року, але всупереч вимогам тендерної документації Замовника не надав актів звірки по даному договору.
2. Також по договору № 13/18-ФО від 01.07.2018 року Учасник надав сканкопію з ксерокопії відгуку № 14 від 16.01.2019 року, а не оригінал як вимагалось п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника.
3. Подібна ситуація з договором № 01/17-ФО від 18.01.2017 року в додатку до якого Учасник не надав актів звірки по даному договору. А в актах виконаних робіт за січень, вересень, жовтень, листопад та грудень 2017 року відсутня дата їх складання.
4. Також Замовник в п. 2 Додатку № 1 вимагає:
«2.1. Довідка, складена в довільній формі в табличному вигляді, що містить інформацію про наявність в учасника кількості працівників, достатньої для надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 5-ти осіб) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількості охоронників робітничої спеціальності, що підтверджується копією посвідчення охоронника І-ІІІ розряду та документом про проходження навчання або підвищення кваліфікації, ПІБ, посад, досвіду роботи на цих посадах, рівня освіти, наявність дипломів, посвідчень, сертифікатів тощо.
2.2. Копія (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або копії документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником, інформація про наявність начальника підрозділу охорони, який закріплюється для обслуговування об’єкта Замовника з наданням копії його посадової інструкції.»
Учасник всупереч вимогам тендерної документації Замовника не надав копії посвідчень охоронників, були надані свідоцтва про проходження ними навчання у відповідних закладах.
Така сама ситуація спостерігалась і в минулому році: закупівля UA-2017-12-21-002927-b. Замовник відхилив всі тендерні пропозиції учасників закупівлі, в тому числі і ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ». Як зазначено в протоколі засідання тендерного комітету № 3 від 15.01.2018 року серед недоліків за які було відхилені пропозиції учасників є відсутність посвідчень охоронників (ПП «Герол» - «Також відсутні копії посвідчень охоронників І-ІІІ розрядів, що передбачено п. 2 Додатку 2 ТД.»; ФОП ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ – «…Крім того, подано лише 4 копії посвідчень охоронників, хоча в довідці зазначено 5 охоронників.»; ПП «КЕНТАВР 38» - «… У довідці про наявність працівників зазначено 9 охоронників, проте копії посвідчень є лише 2 осіб.»; Приватне підприємство «ФОРТ-ГАРАНТ» - «… Відсутні копії посвідчень охоронників.».
Склад тендерного комітету як і в 2018 році так і в 2019 році той-же самий. Чому члени тендерного комітету не побачили цих недоліків залишається загадкою.
Таким чином, Замовник в протоколі № 16 від 21.02.2019 року вказав лише про те, що учасник ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» визнаний переможцем, а про відповідність його документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника взагалі нічого не сказано.
На підставі викладеного, -
Просимо:
1. Розглянути нашу вимогу та прийняти рішення згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Інформацію про прийняте рішення викласти на сайті публічних закупівель.
З повагою,
ПП «ФОРТ-ГАРАНТ»
25.02.2019 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА БІБЛІОТЕКА (1).docx 25.02.2019 17:14
Дата подачі:
25.02.2019 17:14
Вирішення:
У відповідь на «Вимогу на прийняті рішення замовником при проведенні відкритих торгів на закупівлю «Охоронні послуги Код ДК 021: 2015: 79710000-4, Охоронні послуги – 1 послуга. Номер тендера : UA-2019-01-03-000602-a» повідомляємо наступне.
Щодо документально підтвердженого досвіду виконаних договорів зазначаємо, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник вказаної процедури закупівлі ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» відповідно до п.1 Додатку № 1тендерної документації на підтвердження виконання договору №13/18 - ФО від 1 липня 2018 року надав акти наданих послуг, що відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо п. 2 Ваших вимог повідомляємо, що відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет звернувся до дирекції Державної бібліотеки України для юнацтва з метою підтвердження інформації щодо надання листа - відгуку №14 від 16.01.2019 року ФОП «Лузін О.М.» та отримав підтверджуючу відповідь.
Щодо п. 3, повідомляємо, що відповідно частини 7 до статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет звернувся до дирекції Вінницької ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва за підтвердженням інформації про виконання роботи з охорони об’єктів Учасником ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» (договір №01/17- ФО від 18.01. 2017 року) у грудні, листопаді, жовтні, вересні та січні 2017 року. Тендерний комітет отримав підтвердження виконання охоронних послуг за вищевказані місяці.
Щодо п. 4, повідомляємо, що Учасник ФОП «ЛУЗІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ» у Тендерній пропозиції надав свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронників з додатками до свідоцтв відповідно до Додатку № 1 п.2 Тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що Тендерний комітет Вінницької ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва проводить процедури закупівлі з дотриманням всіх вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вищевикладене, тендерним комітетом Вінницької ОУНБ ім. К. А. Тімірязєва було прийнято рішення про визначення переможця у повній відповідності вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга в порядку ч. 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VII( із змінами) (далі - Закон) щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника
Номер:
4b4cf35a9a624941a3b588c3e9aefa95
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-03-000602-a.b1
Назва:
Скарга в порядку ч. 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VII( із змінами) (далі - Закон) щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника
Скарга:
Порушення процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 28.01.2019 13:05
- СКАРГА Лузін -.docx 28.01.2019 13:05
- Платіжне доручення.pdf 28.01.2019 13:05
- Рішення від 31.01.2019 № 1053 + лист Замовнику.pdf 31.01.2019 19:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2019 №1562.pdf 14.02.2019 16:38
- Рішення від 13.02.2019 № 1562.pdf 18.02.2019 17:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.01.2019 13:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.02.2019 17:40
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2019 09:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (№ 1562-р/пк-пз) скасовано рішення про визначення переможцем торгів приватного підприємства «Форт-Гарант» як таке, що не відповідає умовам тендерної документації.