-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо свинини і тушки курчат-бройлерів заморожені
Завершена
363 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 631.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 631.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2019 07:46 - 12.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання учасника Переможцем
Номер:
3cf6a54c93d043a29e58dc54b526e3d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-31-000018-b.b1
Назва:
Неправомірне визнання учасника Переможцем
Вимога:
Вимога щодо усунення порушень та неправомірного визнання пропозиції ФОП Гриненко Антоніна Володимирівна найбільш економічно вигодною Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель При розгляді документів у пропозиці ФОП Гриненко Антоніна Володимирівна виявлено:
В порушення пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації « Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та завірені печаткою (за наявності» В пропозиції наявний сканований накладений малюнок підпису та печатки, замість оригінального підпису. що не дає змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні та підготовці підтверджуючих документів пропозиції. Відповідно до Узагальнюючої податкової консультації з питань застосування факсиміле при складанні первинних документів, документів бухгалтерської та податкової звітності, затвердженої наказом Державної податкової служби України від 22.11.2012 № 1047/479, податкова служба, аналізуючи положення чинного законодавства вказує на те, що первинні документи не можуть бути оформлені за допомогою «факсиміле»,
В порушення П.1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД встановлення надання документів, «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів (повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується оригіналом виписки з протоколу засновників, копією наказу про призначення, оригіналом або нотаріально завіреною копією довіреності, оригіналом або нотаріально завіреною копією доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі) У складі пропозиції відсутні довіреність, доручення.
Експлуатаційний дозвіл та право власності на приміщення, що залучаються для зберігання продуктів харчування надано на іншу (третю) особу.
Оператор ринку харчових продуктів — суб’єкт господарювання, в управлінні якого перебувають потужності, (договір позички потужності надано у складі пропозиції ) на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог Закону № 771 та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
«Потужності — споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів» Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, затверджений наказом Мінагрополітики від 10.02.2016 р. № 39(далі — Порядок № 39).
Згідно зі ст. 23 Закону України «Про основні засади та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.97 р. № 771/97-ВР (далі — Закон № 771) оператори ринку, які здійснюють діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, мають отримувати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність. При цьому ФОП Гриненко Антоніна Володимирівна надано довідку у довільний формі ,що її потужність здійснює діяльність з виробництва та обігу харчових продуктів та внесені в реєстр харчових потужностей. № r-UA-21-20-135 оптовий склад без визначення товарів які зберігаються (це можуть бути лако-красочні ,будівельні, хімічні матеріали, побутова хімія, канцелярські товари тощо, що не може зберігатися і «соседствовать» з будь-якими продуктами харчування. А також види діяльності ФОП Гриненко А.В згідно до Витягу з ЄДР – 46,90- неспеціалізована оптова торгівля, не відповідає предмету закупівлі, та підтверджує інформацію, що на потужностях № r-UA-21-20-135 оптовий склад зберігається будь що.
Експлуатаційний дозвіл на ФОП Гриненко С.Ю. наданий на потужності № а-UA-21-20-08-0-CS склад харчових продуктів, холодильний склад не зазначено зберігання продуктів тваринного походження, а предметом закупівлі м'ясо є продукти тваринного походження. До речі переглядаючи інформацію в системі прозоро є документ Договір позички нежитлового приміщення №2 від 10.02.2018 р між ФОП Гриненко С.Ю. та ФОП Нагляк В.С. про передачу в безоплатне користування оптового складу площею 50 кв.м. за адресою 74900 Херсонська область м. Нова Каховка вул. Першотравнева 77Е/3 для здійснення господарської діяльності. До тендерної документації надано Договір позички нежитлового приміщення №4 від 01.02.2018 р між ФОП Гриненко С.Ю. та ФОП Гриненко А.В. про передачу в безоплатне користування оптового складу площею 50 кв.м. за адресою 74900 Херсонська область м. Нова Каховка вул. Першотравнева 77Е/3 для здійснення господарської діяльності. Таким чином ФОП Гриненко С.Ю. сам веде свою господарську діяльність за цією адресою і надає ці самі площі для діяльності третім особам. Ще раз наголошуємо, Згідно зі ст. 23 Закону України «Про основні засади та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.97 р. № 771/97-ВР (далі — Закон № 771) оператори ринку, які здійснюють діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, мають отримувати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність. Отже пропозиція ФОП Гриненко Антоніна Володимирівна не відповідає вимогам (вона не може проваджувати свою підприємницьку діяльність використовуючи Експлуатаційний дозвіл Гриненко С.Ю.) ТД з додатками та повинна бути відхилена за вимогами ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі»
Крім того у складі пропозиції надано сумнівний документ , а саме договір про надання послуг №4 від 01.02.2018 року. За яким не зрозуміло, хто є ФОП Гриненко А.В –«Замовник» або «Користувач» , то б то вона отримувач послуг чи використовує майно третьої особи. Таким чином даний документ не може бути підтвердженням наявності автотранспорту саме у ФОП Гриненко А.В. До речі переглядаючи інформацію в системі прозоро є документ Договір про надання послуг № 2 від 10.02.2018 р за яким надаються послуги ФОП Нагляку В.С. саме автомобілями заявленими для роботи ФОП Гриненко А.В. Тому незрозуміло як одним і тим самим приміщенням, одним і тим самим транспортом здійснюють постачання по всій Херсонській області декілька підприємців одночасно
П.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції « заповненим проектом договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації)»; ФОП Гриненко А.В не викононо дану вимогу Замовника, заповнено лише частково, інформація стосовно
Замовника незаповнена, хоча має вільний доступ також і у системі Прозорро
- П.6 того ж розділу «Учасники повинні додатково підтвердити інформацію (складену учасником в довільній формі) про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля». Відсутня довідка щодо захисту довкілля
- А також види діяльності ФОП Гриненко А.В згідно до Витягу з ЄДР – 46,90- неспеціалізована оптова торгівля, не відповідає предмету закупівлі, то б то даний Учасник не надає достовірної інформації та не сплачує відповідні податки за напрямом діяльності.
На підставі ст. 30 Закону Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП Гриненко А.В.
.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2019 16:40
Вирішення:
Уважно ознайомившись з вашим зверненням надаємо відповідь за всіма пунктами:
• Щодо вимог про невідповідність виду діяльності ФОП Гриненко А. В. повідомляє, що вид діяльності зазначений у Витязі з ЄДР код КВЕД 46.90 передбачає оптову торгівлю різним асортиментом товарів без будь-якої визначеної спеціалізації, тому цю вимогу вважаємо не правомірною, оскільки Учасник справно здійснює оплату податків за напрямом діяльності (довідка від ДФІ про відсутність заборгованості наявна у складі тендерної пропозиції);
• Щодо ненадання документів підтверджуючих право володіння потужностями (складські приміщення), повідомляємо, що в складі пропозиції ФОП Гриненко А. В. є наявний договір позички нежитлового приміщення від 01.02.2019 року, який діє до 31.12.2020 року.
• Щодо ненадання документів про наявність автотранспорту повідомляємо, що в складі пропозиції Учасника наявний договір № 4 від 01.02.2018 року, який діє до 31.12.2020 року, відповідно до якого учаснику надаються послуги з транспортування продуктів харчування у кількості та обсязі необхідній Замовнику.
• В складі пропозиції Учасника наявний документ підтверджуючий наявність включення потужності ФОП Гринеко А. В. до державного реєстру потужностей оператора ринку з присвоєним реєстраційним номером №r-UA-21-20-135;
• Щодо відсутності довідки, зазначеної в п.6 повідомляємо, що у складі пропозиції наявна довідка № 10 від 15.02.2019 року про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
• Щодо повноважень посадової особи Учасника повідомляємо, що наявна довідка №11 від 15.02.2019 року щодо повноважень посадової особи Учасника.
З огляду на вищезазначене повідомляємо, що пропозиція ФОП Гриненко А. В. відповідає всім вимогам тендерної документації Учасника, та вимоги щодо відхилення пропозиції вважаємо безпідставними.
Статус вимоги:
Відхилено