• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Шкільні меблі для навчальних закладів Петрівського району

Завершена

615 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 075.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2019 13:06 - 09.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: fc4b9c741b98453b9c426ac42cbf20ae
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-18-000877-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Текст вимоги додано
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Внесено зміши до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2019 15:36
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом комунальної установи «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти», було вирішено внести зміни до тендерної документації на предмет закупівлі ДК 021:2015 – 39160000-1 (Шкільні меблі). У зв’язку з чим внесено зміни до тендерної документації в наступній редакції: 1. Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги». 1. Загальні положення, п.4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 17.03.2019 р.» (стор. 2); 2. Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги». Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п. 1 абзац 8 - «Гарантійним листом учасника про те, що у випадку наявності дефектів або необхідності виконання гарантійного обслуговування предмету закупівлі, буде забезпечено виїзд фахівця для виконання гарантійного обслуговування предмету закупівлі за місцем постачання, у строки передбачені ст. 709 Цивільного кодексу України» (стор. 5.); 3. Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги». Подання та розкриття тендерної пропозиції. п. 1 абзац 1 - «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції 05.02.2019 року» (стор. 8) 4. Додаток 1 до тендерної документації. Абзац 1 - «Учасник для підтвердження технічних характеристик повинен надати: авторизаційний лист від виробника, виданий на ім'я учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника, гарантійних зобов'язань виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон); договір з виробником Товару (якщо Учасник не є виробником), дійсний протягом терміну поставки Товарів; сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO14001:2015 (ISO 14001:2015, ITD); сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD); скан-копії сертифікатів відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, видані на виробника товару які підтверджують, що даний вид продукції відповідає нормам та вимогам, які дозволяють використання меблів за призначенням, дійсні на дату розкриття тендерних пропозицій; свідоцтво про визнання продукції відповідності педагогічним вимогам та дозвіл на використання в закладах освіти України (окрім свідоцтва для тематичної зони (стелаж двобічний)) дійсне на дату розкриття тендерних пропозицій. Переможцю обов’язково направити зразки товару (на протязі 5-и робочих днів) після закінчення аукціону» (стор. 17) 5. Додаток 3 до тендерної документації. Проект договору. «П. 6.2.2. Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку надіславши повідомлення Постачальнику, якщо Постачальник за своєї вини: - допустив відставання від строків постачання Товару на п’ять днів; - поставив Товар, який не відповідає та є не придатним для мети, з якою здійснюється придбання такого Товару Покупцем та яка є зрозумілою з умов цього Договору. В результаті розірвання в односторонньому порядку Договору Покупцем чи відмови Покупця від Договору, Договір вважається розірваним, а зобов’язання Сторін припиненими. У разі, якщо рішення про розірвання Договору чи відмову від Договору приймається відповідно до умов пунктів 6.2.1. та 6.2.2. Договору, в такому випадку, Договір вважається розірваним з дня одержання іншою Стороною (Постачальником) повідомлення про таке рішення, а зобов’язання сторін припиненими.» (стор. 23); 6. Додаток 5 до тендерної документації, п. 3 • Абзац 1 – «Інформаційна довідка, складена в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), щодо досвіду роботи на ринку та виконання аналогічних господарських договорів»; • Абзац 2 – «Копію аналогічного договору та позитивний відгук до цього договору»; • Абзац 3 – «Позитивні відгуки від Замовників про виконання умов аналогічних договорів». (стор. 29) Директор КУ «Петрівський РЦОЗО» Г.МОСКАЛЕЦЬ