-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний для друку
Торги не відбулися
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2019 12:56 - 15.02.2019 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
технічна помилка
Номер:
c8164c9eba8047fa99be5e6456114557
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-001303-b.b2
Назва:
технічна помилка
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо звернути увагу, що у формі тендерної пропозиції ФОП Новак О.Б. було припущено технічну помилку, а саме: позиції 6 та 7 мають однакову назву (т.т. були про- дубльовані), але мають різну кількість та ціну. У позиції 6 повинно було зазначити ПАПІР ОФІСНИЙ DOLPHIN EVERYDAY A 3 80 г/м2, про що свідчить згода надана з технічними характеристиками та сертифікат якості на цей папір, що були подані у складі тендерної пропозиції Учасника. Згідно статті 22 п.3 закону «Про публічні закупівлі» Замовник має право не відхиляти пропозицію Учасника, у якій припущено технічні (не суттєві) помилки, що не впливають на ціну пропозиції за результатами аукціону.
Виходячи з вищенаведеного просимо відмінити рішення тендерного комітету, щодо цінової пропозиції ФОП Новак та визнати його Переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2019 09:25
Вимога
Відхилено
отказ в тендере
Номер:
31a797f3f09e4e9e8e94f8bf35d7f70a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-001303-b.c1
Назва:
отказ в тендере
Вимога:
Добрый день,сертификаты качества на бумагу и исправления в счет фактуре мы можем вам предоставить,у нас товар соответствует качеству и вашим требованиям, можем привести документы лично или сбросить на электронную почту
Пов'язані документи:
Учасник
- Виснавок Санітарний.jpg 27.02.2019 12:45
- Довідка.jpg 27.02.2019 12:45
- Дотримання вимог.jpg 27.02.2019 12:45
- Контактні данні.jpg 27.02.2019 12:46
- Рахунок фактура.jpg 27.02.2019 12:46
- Сертифікат завірена копія.jpg 27.02.2019 12:46
- Сертифікат орг..jpg 27.02.2019 12:46
- Сертифікат якості Compas.jpg 27.02.2019 12:46
- Сертифікат якості IQ.jpg 27.02.2019 12:46
- Сертифікат якості Zoom.jpg 27.02.2019 12:46
Дата подачі:
27.02.2019 12:46
Вирішення:
Добрий день, Вадим Анатолійович.
На Вашу вимогу стосовно закупівлі: Папір офісний (код за ДК 015:2010 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) повідомляємо, що нам потрібен:
1. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір синій, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
2. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір жовто-гарячий, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
3. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір червоний, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
4. папір офісний для друку кольоровий насичених кольорів формату А4 (210 х 297) колір зелений, щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів;
5. папір офісний для друку багатофункціональний білий формату А3 (297 х 420 мм), щільність не менше 80 г/м2, пачка 500 аркушів.
Ваша пропозиція містить папір офісний формату А4 мікс кольорів і папір офсетний формату А3.
Крім того, п.3 Додатку 3 до оголошення містить вимогу що до надання копії сертифікату якості виробника, реєстраційного посвідчення, висновку санітарно-гігієнічної експертизи або іншого подібного документу, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. На момент початку Аукціону Вами жодного з цих документів не було подано.
Згідно п.6.10 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (далі наказ) Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Будь-які зміни тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій, тому будь-які виправлення і доповнення після проведення аукціону тендерним комітетом не розглядаються.
Статус вимоги:
Відхилено